1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thankss ik zal dat eens proberen :thumbs:. En ik zal idd ffe een paar paginas terug ffe checke dan.

Had ook een mooie sniper aktie gemaakt eergisteren. Ik schoot iemand down en daarna kwam er iemand om hem te reviven dus hij wilde net op gaan staan en toen gaf ik hem een mooie headshot. Was wel een beetje met geluk denk ik :D. Maar toch mooi haha.

Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  2. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Mwa dat doe ik zo vaak :9
    Bij execution zie je het ook vaak, gewoon wachten tot ie opstaan en ff headshotje maken.
    Mgoed ik speel telkes warzone ;)
    Nog een (logische) tip: Als je beweegt is je sniper willekeurig, sta stil wanneer je het schot maakt.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Gister match gespeelt op Raven Down, 18 rondes. Het stond 17-17, al een aantal draws gehaald, wonnen wij.. Eindstand met mijn kills; 64. :cool: Edit; Zo gaat Seriously wel erg snel. Heb al bijna 7000 kills!

4. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ooww haha ik loop dan meestal een beetje links en rechts :p. Handige tips allemaal vooral met die ene van dat bruggetje...

5. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu eindelijk uitgekeken op het spel, doe m weg

6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Net weer zo'n KUTmatch!
    Echt.. waarom is het niet zo dat wanneer de host weggaat, er een andere host voor in de plaats komt? Een iets langere Connection error zegmaar, maar dat het spel gewoon door kan gaan met een andere host?!!

We speelden 19 rondes, stond iets van 14-8. Wij stonden dik achter aangezien ik samen met de dikste noob ooit tegen vier andere lui moest.
    Had al 2x in mn eentje hun team HELEMAAL afgeslacht, en mn kills liepen weer op tot de 34.. En dan opeens gaat de host weer weg!! Zó fokking irritant! En dat terwijl zij met zn 4en waren!!

7. Marruk

Marruk hallo

Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij krijg je na die update je punten en kills en alles als de host weggaat...

Maar inderdaad, ik wordt ook ziek van al die quitters.

8. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    soms quitten ze dan in de eerste ronde, ik snap echt niet wrm, wat zou nou een goeie reden zij, dat je in de eerste ronde al zo moeten quitten?

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    er staat op www.mastermovies.nl een voice over van gears of war:p jullie kennen mm vast wel.
    je moet naar baklap tv 8 gaan en na die saaie laat een chick je psp bespelen westrijd is de voiceover (op ong 1/3 van de balk)
    is wel de moeite waard om te checken erg droog;)

10. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ja écht he.. Zowiezo: Als je een 19 rondes match doet zorg dan dat je zowiezo 40 minuten de tijd hebt. Weg gaan ergens in het midden slaat ook nerges op.
    Dan laat je echt de mensen in je team in de steek. Maar who cares ;)

12. Frodo100

Frodo100 A Braindead Gear

Leuk Bevonden:
    0
    'Kijk Hans, gra-na-ten. *FragTag* Oné! Hans! Hellup muh!' *Boom*

xD

Eigenlijk zou er een update moeten komen (Die je verplicht moet downloaden) die zorgt dat als je een mach 'host' dat je dan niet weg kan gaan totdat de hele mach is uitgespeeld. :cool:

13. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    echt geniaal,

hey hans, dat is toch niet slim om op die auto te staan met al die sni. *plop*

14. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja inderdaad. Ik host de laatste tijd altijd omdat ik Series of Tubes wil maar echt bijna ALTIJD is er al iemand weg als de 1e ronde nog niet eens af is gelopen.

Kheb hem wel trouwens, A series of tubes :D
    A Series of Tubes

Wel een beetje weinig punten voor 50 matches maarja...

@Frodo100: Je kunt je Xbox altijd uitzetten dus dat gaat vast niet gebeuren.

15. Frodo100

Frodo100 A Braindead Gear

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt ook weer. :'-(

Als ik versus speel met mijn vriend en hij ziet op mijn scherm dat ik op hem af kom gaat hij me opwachten met chainsaw. :cool: Eikel dat ie er is. :9

16. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat stukje als ze bij die twee muurtjes heen en weer lopen, das ik echt LOL, dat muziekje past ook echt bij zo'n game op zo'n moment:9

17. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dat met die chicks op de psp en ds is echt te genant voor woorden. Die wijven denken allemaal dat ze een soort stalkers zijn ofzo. Echt lompe shit.

18. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    boeie, die wijven zie je toch nooit meer terug XD

19. ViperMike

ViperMike Guest

SU Daffy duk ofzoiets had ooit 79 kills.
    Maar wat ik zo saai vind aan de GoW missies. Alles is voor de eerste keer supervet, maar als je hem de 2e keer uitspeelt weet je al precies wat er komt. Vond halo ook meer uitdagender dan GoW.

20. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    coop blijft het leuk

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina