1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Insane bij GoW is niks vergeleken met Legendary bij Halo.

Maar toch zijn het allebei erg vette games.

2. ViperMike

ViperMike Guest

Ja, maar bij halo2 was het weer overdreven moeilijk en die missies waren zowiezo saai. Maar speel echt nooit meer GoW. Ben er voort echt op uitgekeken. Wil UT3 :mad:

3. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    En ik wil Seriously :9 Haha, hopelijk schiet het beetje op tot 3 september, dan komen die nieuwe maps gratis.
    Dan ga ik gewoon matches van 3 rondes hosten, op alleen die 4 maps. Lekker playermatch met vrienden :)

4. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik voeg je wel toe, heb wel zin om als die maps er zijn mee te doen. \o/

5. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg ik jullie beiden ook ff toe :)

EDIT: Ik ga een potje knallen dus wie zin heeft.

Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Balen, ik kan niet meer hosten! Het duurt nu echt een half uur voordat er eindelijk iemand komt. Bij m'n vorige gamertag kwamen ze vrij snel..

7. Frodo100

Frodo100 A Braindead Gear

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je Ravens Down en Old Bones (Ofzoiets :9) ? Kun je die op die datum gratis downloaden? Damn, ik weet nu al dat mijn Live dan nog niet is aangesloten. =(

8. Shizzel

Shizzel Guest

Lol, die zijn sowieso gratis, vanaf het begin al.
    Hij bedoelt de 4 nieuwe maps,
    Subway, Process, Garden en Bullet Marsh.

9. Frodo100

Frodo100 A Braindead Gear

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ik wist niet dta die gratis waren :9. En die andere wist ik nog niet eens dat die bestonden. :9

En ik heb filmpjes gekeken op Youtube, Subawy is een metrostation, Process de Imulsion Mines, Bullet March een moeras (Met Kryll) em Garden een tuin met allemaal kassen.

Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  10. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn ook nog niet gratis, wórden gratis op 3 september. Toevoegen mag altijd, alleen speel ik nu alleen maar ranked.
    Over paar dagen heb ik internet bij mn pa dus dan ff Xbox verhuizen, daarna zal ik weer wat meer online zijn dan nu ;)

11. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Peop: Gister 19 rondes warzone, aan het einde van alle rondes krijg je dat eindscherm.. Stond er bij mij niet: A to continue, maar alleen B om quit te doen!
    Heb ik wel vaker gehad, maar niet bij 19 rondes.. Dus nu ben ik waarsch 24 kills kwijt ofzow. Stom

12. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Iets om nog even in de gaten te houden. Nieuwe maps altijd leuk. Tsja ik ben zo'n krent die ze nog niet heeft. 8)

Laatste tijd niet veel tijd gehad om te spelen. Binnenkort weer mp. F#ckin verslavend.

13. ViperMike

ViperMike Guest

Echt, jij maakt je veels te druk om die achivements.

14. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Welke dumbass maakt zich niet druk om die achievements? Achievements geven aanzien, halen mensen over om bij jou in het team te komen en bovenal geeft het een erg lekker gevoel als je na een match weer dat bliepje hoort.

15. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien tot een bepaalde leeftijd :cool:.
    Het interesseert mij geen fuck als ik 23 kills kwijt ben. Maak je ze later toch. Nietzo bitchen en zijken en gewoon lekker gamen.

16. ViperMike

ViperMike Guest

Deze dumbass hier, sins je kan BOOSTEN vind ik die echt niks bewijzen. Achivements verpesten het echt helemaal. Ik kan niet eens fatsoenlijk shadowrun doen of ik krijg weer een hoop invite's van achivement boosten. Je bent echt diep triest als je non-stop gaat boosten en dan er ook nog mee gaat showen van kijk eens hoe goed ik ben.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Moet je eens 1 ronde GoW gaan spelen. Vrijwel alle rooftops servers zijn daar achievements + points boosten. Gelukkig haal ik ze gewoon op de normale manier. Nog 3700 kills te gaan en ik heb de Seriously. :)

18. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Precies, mensen scheppen op met iets wat ze niet eens op een legitieme manier behaald hebben. Houden zichzelf voor de gek dus. En verpesten het voor de mensen die wel op een legitieme manier achievements halen door gewoon te gamen ipv. te boosten

19. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Tgaat me er ook om dat ik 30 min gespeeld heb en daar helemaal niets voor terugzie! Ik wil die achievement gwoon graag want vind ik gwoon vet. En maakt mij nie uit of mensen ze cheaten, ik en mn vrienden weten dat ik dat nie doe ;)

20. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Wat boeit mij die hele shadowrun nou? We hebben het hier over GoW. Die achievements voegen meerwaarde toe aan het spel en het kan mij aan mijn reet roesten dat mensen ze illigaal behaald hebben. Ik haal ze gewoon eerlijk en heb schijt aan iedereen die achievements glitcht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina