1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel heeft op een of andere manier toch een aantrekkingskracht, ondanks dat ik er niet goed in ben, blijf ik het toch online spelen. :+
    Het wordt al wat beter, oefening baart wel degelijk kunst, maar moet nog heel wat uurtjes voor ik bovenaan staan. :eek:

Alleen jammer dat het zo lang duurt als je meer dan 10 matches moet spelen.

2. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Kies gewoon bij custom match 5 min 5 max dan duurt het max 10 minuten en het kan nog flink wat kills opleveren.

3. aevitas

aevitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here :D

Ik heb gisteren geleerd hoe je met de shotgun moet schieten zonder in te zoomen (CQB) kwam erachter dat ik elke keer veel te laag aan het mikken was, dus ben dat nu aan het oefenen ik loop alleen nog te klootviolen met de movement soms :confused:

Verder vind ik CO-OP online met een maat van me verreweg het leukst tot nu toe :D

4. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij loopt iedereen altijd wat te pompen met de shotgun, want er worden vooral heel veel schoten gemist. :emo:
    Coop is ook wel geinig, maar doe ik liever met een vriend ipv een onbekende over internet (wel beter dat je het volledige scherm hebt natuurlijk). :)
    Moet het nog maar eens op insane doen in coop. :x

@Rbz NL; bedankt voor de tip, doe nu elke keer quick match en dan refresh ik tot het 9 rondes of minder is. :)

Laatst bewerkt: 2 sep 2007
  5. Gorilla J

Gorilla J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb dit spel sinds gister en vind het wel vet. Wel jammer van die kindjes online die je gelijk kicken als je er niks van kan, maarja. :)

6. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Tja, wat zou jij doen als je een noob in je team had?

7. Gorilla J

Gorilla J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het deels wel, maar toch vind ik het jammer. Vooral aangezien
    het niet eens ranked matches waren, dus wat maakt het dan uit? Maar dat zal wel aan mij liggen dan, en ach, een andere server is toch zo gevonden.

8. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ik hou niet zo van playermatches aangezien er meer glitchers zijn dan dooie (en dat zegt wat). Ranked match is daarom wat meer voor gevorderden maar toch komen er ook noobjes. wat hebben we het toch zwaar...

9. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    voor gevorderden? als dat gevorderden zijn dan is het niveau op player matches echt hoger...:{

10. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    1. iedereen moet het leren.
    2. de echte noobs zijn die gasten die kicken, want die kunnen alleen maar winnen met andere goede spelers.
    3. het is maar een spel, dus vooral die kindjes zijn er erg irri met hun heliumstem en gescheld.

11. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf dus zo'n noob :+
    Ik kan er helemaal niets van, heb liever SC DA online dan Gears of War, maar achievements moeten ook komen.

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dit soort uitspraken vind ik dus echt zielig :{

Mensen als jij ontnemen de mensen die het minder goed kunnen al het plezier in een game.

Volgens mij vergeten mensen dat je een game nog altijd speelt om fun te hebben, dus iemand kicken omdat ie het niet goed kan vind ik dus echt idioot |:-

Dat is dus ook de reden dat ik GoW eigenlijk nog nooit online heb gespeeld

//edit: Ik irriteer me bijvoorbeeld ook dood aan dat geneuzel van de 'pro's' in het Halo topic.
    Ik kan alleen maar hopen dat ik dat soort figuren nooit zal tegenkomen in H3.
    En anders weet ik wel hoe negatieve feedback gegeven moet worden :cool:

13. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    gow is online eigelijk technisch bagger... maar het is wel leuk 8)

14. ViperMike

ViperMike Guest

Dat je slecht bent ok, daar heb ik geen problemen mee. Maar af en toe kom je echt van die gevallen tegen waarvan je denkt, waarom heb je in godsnaam een xbox gekocht. Mensen die gewoon niet kunnen lopen en rondkijken tegelijk. Maarja, ik host nooit dus ik kan ze ook moeilijk kicken :+

15. Farmir

Farmir VIP User

Leuk Bevonden:
    0
    Speel een keertje met de clans mee van gears of war... Bij mij in S9 vinden we het gewoon grappig dat je zo makkelijk headshots schiet ^^

16. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Maar het blijft gewoon leuk. Mensen kapot zagen, met de boomshot uit elkaar laten spatten, zelfde resultaat met de torque bow. Een headshot maken met de shotgun en dat het lichaam dan nog even rechtop blijft staan zonder hoofd 8)

17. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Waarom online technisch bagger? Misschien je mening beetje ondersteunen met wat uitleg?

18. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Die glitches moeten ze er gewoon uithalen, echt nep die gasten die constant bukkend aan het rennen zijn en tegelijk schieten met hun shotgun.

19. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Het niveau ligt bij playermatch hoger? Volgens mij niet, anders stopte ze de achievements wel in playermatch. Het nivau zou hoger kunnen liggen als je niet zou kunnen kicken of friendly fire gebruiken. Waarom zou je friendly fire willen gebruiken.Het heeft totaal geen zin.

20. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Bij player matches kan je geen friend invites doen, daar heeft het ook mee te maken denk ik.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina