1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    stata die al online?
    mooi
    zal ik hem ook ff downen;)
    ik heb gow al maanden niet gedaan:)

2. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi ik vanmiddag ook ff downloaden.
    Rbz jij mag vanmiddag/vanaavond maar ff hosten, mijn internet doet nog vaag!

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zo. Net mijn eerste potje in maanden gespeeld. :9

Resultaat:
    1 keer een teammember gedowned met een granaat (oeps :eek:). Ik heb em wel nog weten te reviven, dus dat scheelt.
    4 kills
    9 takedowns
    214 punten

Ben ik nu een noob? :+

*blijft van granaten af.

4. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    DulleNL ik voeg je even toe. Kunnen we een aantal potjes spelen zodra je online bent:).

5. aevitas

aevitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha denk het niet beter dan mijn gemiddilde score :confused:

Had gister wel een vet leuke match met engelsen, iedereen kon elkaar ik was als enige "outsider" in de match, goeie teamplay en geen gezeik...Top

Wel toevallig dat ik me headset nog op had omdat ik net co-op met n vriend had gedaan, normaal ga ik altijd uit de chat en doe ik dat ding af...Achja geluk bij een ongeluk

Heb die mappack nu ook gedownload, hopen dat er goeie maps bij zitten :b:

Edit: Ik heb n vraag over marketingplace...Hoe installeer ik die mappacks? Want hij was klaar en ging niets installeren ofzo, en vroeg niets ook...En als ik naar me HD ga dan heb ik alleen de opties het te kopieren, verplaatsen of verwijderen :|

Laatst bewerkt: 3 sep 2007
  6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    hoef je niet te installeren, je kan nu gewoon los.

Net even een paar rondjes Garden en Process gedaan en dat beviel prima! Tenminste qua maps, ik blijf echt zwaar zuigen in deze game en wist het laatste potje ranked tot 5 zelfs te eindigen zonder een kill te maken

7. aevitas

aevitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, ok bedankt.

Hehe... Ik ben ook gigantisch slecht word wel steeds beter met de boomshot, gisteren mn eerste 2 kills in 1 schot in Gridlock :)

8. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb altijd mijn ups en downs...De ene keer schop ik keihard kont en de andere keer schoppen ze constant mijn kont en lijkt het alsof ik maar niet raak kan schieten.

9. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ook nogal wisselvallig, maar zit meestal ergens in het midden, er zijn altijd mensen veel beter en veel slechter gelukkig. :+
    Nieuwe maps nog niet kunnen doen, want niemand speelde ze toevallig en zelf hosten duurde me te lang.
    Is er geen XBW server? :+
    Kunnen we allemaal slecht zijn. ;)

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik heb ze nu alle vier gespeeld en ben er zeer over te spreken, mooi leveldesign, vette graphics, genoeg te ontdekken en prima gebalanceerd. Er is duidelijk werk van gemaakt :)

11. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Bijna niemand host ze nog, zal wel komen nog denk.

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Dit soort uitspraken zijn helemaal niet zielig. Kijk bijvoorbeeld naar wat ViperMike zegt, dat is wat ik bedoel. Ook ik speel natuurlijk voor de fun, maar wat is er leuk aan telkens verliezen? Leg me dat maar eens uit.

13. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Als je mensen de mogelijkheid ontneemt om gewoon met mensen mee te gamen en beter te worden dan kun je eerder jezelf af gaan vragen wat de reden is dat je gamed. Als je voor de fun gamed dan vind je het niet erg om een aantal keer achter elkaar te verliezen.

En als je constant blijft verliezen wordt het dan geen tijd om de teams eens door elkaar te husselen?

14. Gorilla J

Gorilla J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die download gaat wel lekker snel. Morgen vrij dus dan maar weer wat MP proberen, ben al iets beter geworden! Dus als iemand anders hier die ook niet zo goed is eens wil gamen, stuur maar invite ofzo. :)

15. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    volledig met je eens, :thumbs: morgen avond ben ik er lekker raggen tot middernacht, invite me if u dare.... :+

16. GeneraalR

GeneraalR xbox360 gamer!

Leuk Bevonden:
    0
    he dulle, volgens mij had ik jouw gezien vandaag, was bij gridlock denk ik:) Vandaag had ik echt slecht gespeeld, leek wel of ik lag had ofzo:confused:. Naja andere keer beter. Ik speel trouwens alleen als een maat die ik ken als die online komt met private chat, dan hoor je ook niet die gillende kleine kinderen gelukkig.

17. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Iedereen gaat helemaal los met downloaden zie ik. Ik had die maps 4 maanden terug al gekocht, voornamelijk voor de zomervakantie. Toen de zomervakantie aanbrak, ging mn xbox stuk. Dus heb die nieuwe maps niet eens zo vaak gedaan. Voortaan wacht ik ook lekker totdat ze gratis worden. Maar de maps zijn wel erg vet. Alleen Garden vind ik een tikkie minder, maar die andere 3 zijn erg goed

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    :D

Was jij dat niet die ik had gedowned? :+
    We speelden volgens mij iig in het zelfde team.

Toch altijd leuk om een mede forummer tegen te komen. (zolang ze mijn skillz hier maar niet belachelijk gaan maken 8))

19. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Meestal speel ik Player Matches met gasten die ongeveer allemaal hetzelfde niveau hebben. Af en toe is er een plekje vrij en joined er iemand die er niet veel van kan. Dan heeft het ook geen zin om te husselen, hè.

20. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    hahah
    ik ben ook niet zo goed hoor,
    ik had vanmiddag sinds maanden weer gedaan..
    best leuke maps..:9

dus als iemand zin heb om het online te doen moet me maar ff toevoegen..:b:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina