1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kethij

Kethij Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ze vanavond allemaal hosten, ranked, execution, 12 rondes en 3 min per ronde. Wie zin heeft om te knallen voeg me toe!}:]

2. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het nu ook spelen, vanmiddag ging het niet helemaal goed met mn verbinding maar zonet ging het lekker... Hopelijk blijft het zo :D

3. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Bullet March is wel tof en subway ook wel alleen garden vind ik wel vaag.

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Best wel vage maps. Ik liep eerst niets vermoedend door de map Garden en toen was ik opeens dood. Ik snapte er niks van totdat ik door had dat er een of andere gif wordt gespoten. :lol:

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar vind jij dan dat je het recht hebt om die gast z'n plezier te ontnemen omdat hij er niet goed in is? Alles moet je leren, en zo werkt het ook met games. Denk maar niet dat Herman den Blijker vroeger al lekker kookte, waarschijnlijk heeft hij ooit smerige koekjes staan bakken, waar zijn moeder hem nog bij geholpen heeft. Als je een noob in je team hebt zitten, geef hem dan wat tips, zorg dat hij bij je in de buurt blijft en zorg ervoor dat hij beter wordt. Ga niet het spelplezier voor anderen bederven door ze weg te sturen omdat ze 'niet goed genoeg zijn voor jouw hoge niveau'. Ik heb al een tijd geen GoW gespeeld, maar als ik Player Match speelde speelde ik dat voor de lol; lekker auwehoeren met die andere gasten, en tegelijkertijd gezellig een spelletje spelen,

6. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    het is zo inconsistent als de neten. Het zit technisch gewoon slecht in elkaar.

maar het is inderdaad wel leuk.

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dit noem ik nou niet echt 'ondersteunende' uitleg :+

8. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
  9. ViperMike

ViperMike Guest

Ik kan er ook zo slecht tegen als mensen je kicken als ze het niet kunnen winnen, vind ik nog triester dan iemand kicken die het niet kan.

10. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    De nieuwe maps vind ik best vet. Vooral Garden spreekt me aan. Iemand zei toch dat er in elk level iets speciaals was? In Garden dat gas maar wat is er speciaal in de andere levels?

11. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    Het licht gaat aan en uit in bullet marsh en dan ga je dood in het donker door die kryell zoiets (vleermuizen), sub way heeft vet veel regen en een groot buiten lvl, process weet ik niet.

12. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Die ken ik nog niet, is veel langer dan het filmpje in het spel. Oud promotiefilmpje ofzo? Wel nice. :thumbs:

Bij Garden liep ik meteen het gas in, strakke actie, meteen dood. 8)

13. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Dit filmpje is zelf door iemand inelkaar gezet,

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die 4 maps gechekt zijn wel vet, vooral Garden en die ene onder het grond vind ik wel uber! Sta toch wel weer echt versteld van het Grafische spektakel! _O_

15. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Zolang iemand normaal doet, help ik hem. Je hebt er helaas ook gevallen tussen zitten die zich ook daadwerkelijk als een noob gedragen en dat is nu net de reden waarom ik ze kick.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2007
  16. Gorilla J

Gorilla J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat ziet dit er toch goed uit, verbaas me er elke keer weer over. En ik heb nog niet eens een HDtv :eek:)

17. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt toch tijd dan. ;)
    Is echt een genot hoor, alles is haarscherp, kijkt ook prettiger.
    En lekker kwijlen bij de meeste spellen. :+

Echt een aanrader; is het geld zeker waard. Je hebt al een Samsung van 50 cm voor nog geen 400 euro, heb je nog een mooi design ook (in mijn ogen athans :+).

Edit: meen een Gamespot logo te hebben gezien ergens in de hoek van dat filmpje. :)

Laatst bewerkt: 4 sep 2007
  18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat allemaal van die emo zooi. je gaat toch niet van een paar bestaande filmpjes een bietje knippen en plakken?! |:- neem dan zelf wat op ofzo...

19. Shizzel

Shizzel Guest

Maak jij dan maar eens een filmpje van 4 minuten, zullen we kijken of jij ook zo goed bent :).
    eikel

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Chaos; Ik speelde met jou vanochtend Bullet Marsh online toch, in ieder geval we hadden beide 0 kills en je leavde, ik was Shad0w NL :)

Net 7 Kills en gemaakt in 2 rondjes, allemaal zelf gedaan. Ik kan het nog steeds! ^^

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina