1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik wordt dit spel steeds meer beu! er gebeuren constant van die maffe dingen. iemand die je doodschiet terwijl ie al down is. nog worden geraakt als je al een hoek om bent. dat skijterige hostvoordeel.. enz.

2. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb nu 1200/1250 :D Seriously lukt me nooit met al die vette games die binnenkort uitkomen.. Dus dit blijft een van de games die ik helaas niet 100% krijg :mad:

3. Unrealer

Unrealer Private 2nd Class.

Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik ook last van soms, meestal ligt het aan de lag of aan de host :mad:

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Al die nieuwe mapachievements al binnen dus?! :eek:

Gaat bij mij nog wel even duren :x

Vanochtend een potje ranked gespeeld, zat bij een kerel in het team die al richting de 20.000 kills ging :{

5. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0
    Ranked matches heb ik opgegeven. Niet omdat ik goed ben maar omdat ik het gelul, gekrijs en gezeik niet meer aan wil horen. Ik speel alleen nog met mensen uit mijn lijst (player match). Nooit problemen. Altijd goede sfeer & veel speelplezier.

6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, elke dag 2 binnen :) Ging wel lekker.
    Zat laatst met iemand die al 60.000 kills had!! Wat een noliver, maar wel rspect _O_
    Hij had dan ook iets van 32 kills in een 10 ronde's potje.. Stond 18e van de wereld 8)

Mja ik zou iets van 200 kills per dag moeten halen als ik m wil voordat halo uitkomt, en dan lukt het nog niet eens! Heb wel tijdje geprobeerd, telkes 120kills per dag ofzow, maar dan moet je ook wel veel spelen.
    Dus ik geef het maar op, dan maar Halo weer 100% ;) _0/

7. Frodo100

Frodo100 A Braindead Gear

Leuk Bevonden:
    0
    IK had gisteren wat vaags jongens! Het was een kleine bug, ik had mijn Lancer in mijn klauwen en schoo een beetje, toen swapte ik naar de hammer of down. Ik was binnen dus ik hou de Right Trigger even nutteloos vast, en opeens, na een seconde of 4 vast houden houd Marcus het geweer in de lucht, douwt er een ontzichtbaar magazijn in en haalt een niet bestaande hendel over vanaf de loop (van de Hammer) naar beneden. Ik lachte me dood om deze bug. :lol: Het is me tot nu toe nooit meer voorgekomen. :cool:

8. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    als je de host niet bent heb je altijd van die maffe dingen. Het spel blijft leuk, maar ik wacht met smart op halo3.:)

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik heb ook wel is een grappige bug gehad, in Act 2 kan je ergens achter een auto zitten en dan met X naar voren gaan. Er gebeurde niks, en opeens vloog die auto de lucht in en maakte salto's en vloog tegen een gebouw aan, echt was echt prachtig om te zien! :)

10. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ja die bug met die auto ken ik ook ja. Bugs kunne best leuk zijn soms.

11. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    POST VERWIJDERD DOOR MIJ.

Laatst bewerkt: 7 sep 2007
  12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  13. Kethij

Kethij Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die achievements van 20 keer een match winnen in garden enz kan je ook in playermatch behalen toch?

14. Ritual

Ritual Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yep, zelfde geld voor al die Annex achievements.

15. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Hoeveel players moet je dan overhouden. Ik playermatches is het erg vaak 2 tegen 2 ofzo.

16. Ritual

Ritual Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso 3 players, teminste ik heb al die map achievements gehaald toen er 3 players in de game zaten.

17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Zowiezo 1 speler is het ;) Dat is dus als de andere leaven.. Maargoed eigenlijk is het minimum dus wel 2 spelers :)

18. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Die E.P.I.C. achievement heb ik nog steeds niet terwijl ik 100% zeker de 4 nieuwe heb gehaald. Old Bones en Raven down heb ik een stuk eerder ook al gewonnen. Alleen van Old Bones ben ik niet helemaal zeker. Of moet je die twee sowieso overnieuw doen voor die achievement? Hoop niet dat ie geglitched is.

19. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Raven Down en Old Bones moeten overnieuw.

20. aevitas

aevitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat sommige mensen (bv jij) spelen voor archievements...Gaat echt nergens over, je bent niet "1337 PwNeR" ofzo als je alle games 100% hebt.

Maarja zal wel aan mij liggen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina