1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar kijk. Waarom zou iemand bij GTA alle taxi missies gaan halen?
    Gewoon omdat het vet is om een game 100% te hebben! En een achievement is bij de Xbox uitgevonden zodat jeo ok echt bewijs hebt dat je 100% hebt.
    En ik vind dat gwoon vet :)
    Mgoed meestal is het wel zo dat het laat zien dat je het veel speelt, en ik kan van mezelf wel zeggen dat ik redelijk goed ben jah :)

Edit: Vond nog een screenshotje op mn mobiel van toen ik This!Is!Annex! ging doen.
    3 rondes Annex, ZIJ hadden de host, met 3 vs 4.. We ownde ze zo hard! Hahaha

Laatst bewerkt: 8 sep 2007
  2. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Net voor het eerst gekicked omdat ik bovenaan stond, twijfelachtige eer zullen we maar zeggen. ;)

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    je moet mijn rep eens zien. echt iets van 70 procent avioded merendeel door unsupporting conduct. ik teamkill nooit en ik doe altijd gewoon mee. ik ben ook vaak zat gekicked... het is misschien wel een eer, maar van de host zijn kant echt triest.

4. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker triest. =(

Iemand toevallig zin om even coop te doen op insane?
    Insane in me eentje is mij te insane. ;)
    Heb act 1 al wel, vanaf act 2 nog niet.
    Heb al gehost, private, want met public stoppen ze altijd, dan moet ik weer opnieuw beginnen. >_<

5. aevitas

aevitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel mee doen als jij host, wil een keer als Dom spelen in sp ben altijd marcus. Maar zou je act 1 dan nog een keer willen doen? Ik heb nog geen insane gespeeld

Gamerstag = aev1tas

6. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Mij best, gaat mij vooral om even insane te halen, heb net weer stukje in mijn eentje gedaan en is goed te doen, maar heb het spel al 2x uitgespeeld, wil het nu een keer in coop doen.

Voeg me maar toe. :)
    Ga even filmpje op Youtube gooien, net maffe bug in GOW gespot namelijk. :+

Edit: heb je geaccepteerd in invite gestuurd, heb al gehost. :) Kom er maar bij, begin nog niet.
    Moet eerst Samsung zooi installeren voor mijn telefoon dus filmpje komt nog.

Laatst bewerkt: 8 sep 2007
  7. aevitas

aevitas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol ok, heb je al toegevoegt ;)

8. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Co-op maakt het wel stukken makkelijker. Ik heb 1, 2, 3 en 5 in Co-op gedaan(Insane) en 4 alleen. En dat was net zo frustrerend af en toe als cod2 veteran.

9. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Als je op Insane speelt moet je erg goed dekking zoeken. Rushen heeft nagenoeg geen zin.

10. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles alleen gedaan omdat ik toen geen live had

11. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Vond veteran met COD2 veel lastiger, vanmiddag stukje alleen gedaan en was goed te doen, je moet idd wel je tijd nemen. Maar doen nu al coop, schiet al op. :+

12. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand nog een co op partner nodig heeft voeg me maar toe en stuur me een invite als ik online ben :)

13. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Net een behoorlijke tijd met Intraxz gespeeld. Was best aardig. Maar deed niet echt serieus na een tijdje.

Een actie was wel de bom. Het was execution in old bones. Ik had er twee doodgeschoten en heel mijn team was dood. Kwam ik de andere 2 tegen waarvan 1 mij neerschiet met de sniper. Hun stonden beide langs me. Ik sta op en pats weer down. Ik sprong achteruit en knal ze allebei met de shotgun neer. Haha vond ik wel strakke actie niemand verwacht hehe..

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ik zit hier met iemand anders en probeer Gears met z'n tweeën online te komen maar hij blijft zeggen dat we allebij een Gold Live moeten hebben ofzo... Kun je met één Gold account ook met z'n tweeën online komen? \o/

EDIT: Laat maar , biertje teveel

Laatst bewerkt: 9 sep 2007
  15. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Jah kan.. Guest profile maar waarsch kwam je daar al achter :9

16. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Cod is idd wel moeilijker maar het komt aardig in de buurt! Voooral act 4 is rottig in je eentje in dat huis. Weet je hoe vaak ik daar doodging serieus...

17. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt dat? Want mij lukte het laatst ook niet, lijkt me wel leuk een keer. :thumbs:
    @Rbz insane blijft wel insane natuurlijk ;), maar dit kan tenminst in coop, COD2 helaas niet. =(

Laatst bewerkt: 9 sep 2007
  18. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel eens weten hoe dat met dat guest profile werkt... Als ik de 2e speler wil inloggen staan er 3 profielen van mij (Profiteren van de eerste maand gratis gold (A) ) en verder geen guest account of zo... Of doe ik iets verkeerd?

19. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, je moet volgens mij in het Xbox Live Player Match menu zitten, dan kan je op Y drukken en kan de 2e speler als het goed is als guest inloggen. :)

20. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Ah top thanks, ik heb hetzelfde als Chaizen gedaan, vriend van me had er ook 1 aangemaakt, maar dat is dus zinloos begrijp ik. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina