1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey het is Mike Cinerama!

Had je nog nooit gezien @ xbw, wel 2 friendlist uiteraard :9

2. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Fuckers. Ik wil dat spul spelen en ga daar geen 300 euro voor uitgeven om Vista te kopen.

3. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Playermatches? Dan ben je waarschijnlijk gekicked.
    Als het een ranked is kan het zijn dat ze al gestart waren toen je erop klikte. Als je bv een Custom ding zoekt, en daar doe je wat lang over om hem 'aan te klikken'..

Als je dus straks Gears op de PC speelt, krijgen ze ook extra achievements? Ik bdoel: Finish level die en die lijkt me?? Krijg je die dan ook bij je Xbox gamercard erbij?

4. Mike Cinerama

Mike Cinerama Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Gosse: Gears of War voor de pc zal zowel vista als XP ondersteunen, maar wil je hem op de allerhoogste graphics settings spelen dan zal je een DX10 kaart moeten hebben EN vista

Offtopic @ The Yakuza: sta ik 2x in je friendlist? :p

5. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Kut.

6. The_Yakuza

The_Yakuza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoelde: @

wijsneus :9

7. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fuck it, wat wil epic nou. Dat GoW nog steeds gespeeld wordt? Dan moeten ze gewoon met die download komen. GoW 2 is nog zo erg ver verwijderd van de release. Misschien dat ik GoW op de PC koop.
    Dit is nou het minpunt, van een game die op de console komt en op de PC, ze verschillen zo van elkaar. Maar ach, we kunnen er toch niks aan doen.

8. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Paar dagen geleden mijn eerste Online achievement gehaald! Kill 100 enemies in Online Ranked matches with an execution. Ben nu al hard op weg met Grenade tag en curbstomps. Daarna ga ik aan de chainsaws en dan de boomshot.

9. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja. Onderscheid moet er zijn he.

10. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    tja..wel irritant dat het verhaal dus in principe uitgebreider is dan wij als 360-eigenaars hebben meegekregen.

beetje onzinnig dat Epic zegt'ja de download past nooit op de HDD'..nou en? Breng dan een add-on disc uit...pleur alle MP sh*t van Disc 1 op de nieuwe disc+ alle nieuwe dingen van de PC..en we kunnen gewoon weer verder.

ik zie het punt niet zo, breng die sh*t gewoon uit en laat ons allemaal genieten!

11. JelleN

JelleN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb laatst 100 tag kills gemaakt, ondertussen zit ik al op 111 maar ik heb mijn achievement nog steeds niet. ik hoor verhalen over, dat de update er wat mee te maken heeft. Maar wanneer kan ik nu mijn achievement verwachten?

12. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    gewoon doorspelen..komt vanzelf wel

13. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0

Waar kan je dat nakijken? Ik (spuit 11) heb het spel al een tijdje maar weet dat nog steeds niet. 8)

14. DonnyCong

DonnyCong Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Professor Oak, dat zie je bij leaderboards en dan op jouw naam drukken.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Net moest ik wel weer even lachen met al die uitspraken in gears of war,
    dat stukje met de beserker op de trein dat je hem zo loskoppelt en dan dat ding helemaal ontploft en dan dominic op de achtergrond zegt dan piece of shit met zo''n mooi toontje.

16. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Wie o Wie kan mij helpen.

Ik zit al een paar dagen op de Curbstomp + Execution achievment te wachten. Allebij heb ik al ruim over de 120 heen, maar nog steeds geen achievment. Ik snap er niks van, ik wil MS al gaan mailen, maar toch wou ik het hier nog even vragen. Het liefst een PM als je me wilt vertellen wat er aan de hand is.

Mvg,
    Robin

17. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gehoord dat je hem vanzelf krijgt. Er was zelfs een gast die hem pas na 123 Curbstombs kreeg

18. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik snap even geen reet meer van de leaderboards van gears of war.

ik speel eerst een match..,`1 headshot en aantal pistolero's. daarna viel de stroom uit door dat k*t onweeer.

ik start na een uur de 360 weer op.
    ik zit in een match, wanneer de laatste round begint is het nog maar 2 v.s. 1. ik ben degene met een teammaat. In totaal maakte ik in die match een plus minus 11 headshots. nadat de laatste round vorbij was drukte ik heel snel op A om door te gaan naar de menuscherm.

Ik besloot te gaan kijken naar mijn leaderboard. ik herinnerde me dat ik 86 headshots in totaal heb, dus ik was wel benieuwd wat ik nu heb. En wat krijg ik???!!! Nog steeds 86!!!!!!

Hoe zit nou met die leaderboard??? ik heb dat tyfusvaak gehad maar nu ben ik het wel zat.., wanneer telt een kill wel mee en wanneer niet.., ik speel btw gewoon een Ranked Match

P.S. ik kan bij die leaderboards geen pistolero kills en andere kills vinden. Waar kan ik die opzoeken?

19. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Is het zo moeilijk?! ACCEPTEER HET!
    SPEEL GEWOON DOOR DIE ACHIEVEMENTS KOMEN VANZELF!

Het is gwoon fokking belachelijk dat het nie klopt, maar om er 1000 keer naar te vragen helpt ook niet of wel?!!!

Ik heb in afgelopen 12 dagen alles behalve seriously, hammer & pistol kills.
    Pistols verwacht ik morgen of vandaag wel te halen :) Seriously duurd nog wel tijd :9

Edit:
    Je wapen kills kan je nerges opzoeken, ook onzinnig aangezien hun systeem ze wel 'tracked'.. Anders krijg je die achievements ook niet.
    Volgens mij moeten er minimaal 5 mensen aan het einde van de game in de room zijn om alles mee te laten tellen, en als de host weggaat telt het ook niet mee.

Laatst bewerkt: 20 jul 2007
  20. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    accepteer het gewoon? weet je hoe fokking veel moeite ik heb gedaan om die headshots te bemachtigen?

Laatst bewerkt: 20 jul 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina