1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat niemand assasination speelt, moet mix it up achievement nog halen. Maar gaat lastig als niemand dat speltype doet.
    En hosten duurt ook uren voor er mensen komen. |:-
     
  2. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Chaos, add me maar, morgen ga ik is GoW doen, dan join ik wel :+
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Lang geleden dat ik GoW heb gespeeld. Heb het ook ruim een half jaar aan iemand uitgeleend. Heb de game inmiddels weer terug, dus zal het binnenkort weer 's een keer spelen! :)
     
  4. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Als ze in Gears 2 (als die ooit mag komen) een multiplayer stoppen moeten ze de mannetjes wat sneller maken (lees rotje in de reet) en servers maken ipv hosten op gammele thuisverbindinkjes. Voor de rest is Gow echt vette shitz.
     
  5. Buckel NL

    Buckel NL banaan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    GoW is een trilogie
     
  6. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik doen, zit alleen in Arnhem zometeen, maar komt vanzelf. ;) Coop is ook altijd wel leuk vind ik (op casual :9). :)

    Dat is nieuw voor mij, waar heb je dat gevonden? Zou wel leuk nieuws zijn. :b:

    De verbindingen zijn inderdaad te vaak slecht, is erg jammer. Maar de mannetjes zijn toch niet sloom? Ik vind het juist prima zo, dat rennen is leuk gedaan en heen en weer rollebollen werkt ook vaak. :+
     
  7. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat het is... Halo vind ik denk ik leuker, maar een stuk minder tactisch... ik vind Halo niet echt een clan game en GoW wel!
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    In Gears 2 mag de Shotgun z'n kracht wel minderen. De laatste tijd was het alleen maar een Shotgun Festival. (En ja stiekem gebruikte ik hem ook ^^ )
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hmm, eerder de kracht van de lancer vind ik. Lancer whores. =.=
     
  10. Buckel NL

    Buckel NL banaan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  11. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje. :) Dat is goed nieuws, ben benieuwd of je dan beetje bij beetje de aarde weer veroverd ofzo. ;)

    Shotgun gebruik ik ook vaak, aangezien je daarmee begint. :)
    Vind de wapens wel prettig nu, maar moest er in het begin erg aan wennen (toen kon ik alleen mensen doodzagen 8)).
     
  12. Buckel NL

    Buckel NL banaan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik erger me altijd dood aan die zaag :p zit ik me best te doen met shotgun word ik van 2m afstnd in die zaag gezogen, of als ik langsloop
     
  13. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ja gezaagd worden zuigt idd. :+ Heb hem vandaag weer gebruikt en zit nu op 102 chainsaw kills in totaal (zonder annex) met ranked, maar geen achievement. =( Heb zelfs een paar keer het hele team doodgezaagd. :lol:
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  14. Buckel NL

    Buckel NL banaan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij las ik een paar paginas terug dat de telling niet klopt ofzo.

    lekker blijven zagen }:]

    ik hou van shotgun en sniper, als een host overal snipers heeft ga ik shotgun en als normale spawn of een paar extra dan ga ik wel sniper
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2007
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Klopt, de leaderboards schijnen niet echt te kloppen. Na 130 chainsaw kills kreeg ik de mijne pas. Overigens vind ik dat je na die achievement echt niet meer kunt zagen hoor, dat is best wel voor noobs. Ook mensen die je de hele dag staan te lanceren, omdat je dan in minder dan een seconde al down gaat. Daar kan ook echt niet tegen..
     
  16. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn moet ik nog langer zagen. :emo: Vind het zagen erg komisch, iedereen wordt er inderdaad wel pissig om altijd en het is ook kut zelf gezaagd te worden, mja ik ben er nu bijna (ong 110 kills). :thumbs:
    Had ook nog een paar mooie headshots met de sniper zonder in te zoomen, is ook erg lekker. :9 Dan moet ik voor de overige achievements helemaal nog lang door, als de teller niet klopt, gelukkig verveelt het (nog) niet. :b:
     
  17. Buckel NL

    Buckel NL banaan

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ranking is zoiezo soms irritant, zit je lekker te spelen gaan er opeens 2 man uit je team weg ¬¬
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat geeft jou meer kills. Mits je een beetje goed ben in GoW. Vrijdag heb ik dat ook gehad met een vriend van me. Stond 4-2 voor ons, toen gingen er 2 weg. Toen uiteindelijk 5-6 verloren. Maar wel lekker veel kills.
     
  19. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je weinig aan als ze niet meetellen. Meende ergens gelezen hebben dat kills tellen als de teams eerlijk zijn.
    Was laatst in mijn 1tje over en had toen het hele team dood. _O_ Helaas maar 1 gelukt. :+
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Als er 6 mensen in de server zitten tellen de kills mee voor de leaderboards. 4 + 2 = 6. Heb ook al gehad dat toen er 5 of 4 mensen in de server bleven dat me kills toch nog op de leaderboards stonden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina