Mmmmm, Fable 2, Alan Wake, Ninja Gaiden 2, Lost Oddesey, GTA IV (de full version!), Halo Wars, Splinter Cell Conviction, Too Human
en wellicht hebben we nog wel een GoW verrassing in 2008
Van dit rijtje ga ik er zeker 5 spelen, terwijl op de PS3 mij eigenlijk enkel Killzone 2 boeit (ik speel geen race games en ook geen stealthgames) en uiteraard WipeOut (ok, ok, toch een racegames, maar wel een heel andere dan normale racegames). FF XIII wil ik ook heel graag spelen, maar die verwacht ik niet in 2008. Voor de rest (ik heb naar het rijtje van Boss gekeken) zit er (nog) geen games tussen die mij overhalen naar de PS3. Wellicht dit jaar nog Haze.
Ik heb nooit gezegd dat die 3 titels toppers zijn. Kameo heb ik niet uitgespeeld, want boeide me te weinig. Heb ik wel langer dan een uurtje gespeeld, uurtje of 10 of zo. Gun en Quake IV heb ik inderdaad uitgespeeld en vind ik beide ook beduidend beter dan Resistance, waar ik gewoon echt geen reet aan vind. Te saai, eentonig, te veel zaken kloppen, althans voor mij, niet. Zo heb ik echt een pesthekel aan het savepoint systeem van resistance, nergens health. O boy, ja het is dus moeilijk, nee niet moeilijk gewoon niet prettig. Speelt gewoon niet lekker.
Tja, velen zijn het echter met mij eens. Vraag aan 100 man die zowel een PS3 hebben als een 360 waar ze veel op spelen en ik verzeker je dat het gros zal zeggen dat hun 360 aanstaat en hun PS3 vrijwel niet. Heb je enkel een PS3 dan is het een andere zaak, dan moet je wel
Klik om te vergroten...