1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik weer live heb, wil ik het ook wel proberen. Heb hem vandaag op hardcore zonder al te veel moeite in mn eentje verslagen, insane met z'n 2en moet dus wel lukken. Ik wil ook Act 1 nog wel eens op coop als Dom spelen, dan krijg ik eindelijk die Can't Quit you Dom achievement ofzoiets, dat je alle acts met Dom hebt uitgespeeld. Alle cog tags heb ik al, nu nog even alle versus achievements halen...

    edit: waar kan je trouwens zien hoeveel kills/deaths je in totaal hebt? Is er ergens een online statspagina ofzo net als bij Halo 2/3?
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2007
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb je toegevoegt, we kunnen het wel vanochtend/vanmiddag doen. Piece 'O cake!

    Yep, dan moet je in het hoofdmenu naar Versus > Leaderboards en dan kun je kiezen welke gametype [Warzone, Execution, Assassination en Annex], en wanneer ; [Weekly, Monthly, All-Time]. Dan kies je gewoon bijvoorbeeld; '' Find Me - Warzone - All-time. En daar kun je al je stats zien.

    Je kunt daar het aantal kills zien, aantal deaths, aantal headshots, aantal executions, knockdowns, revives, chainsaw kills, curbstomp kills, het aantal matches gejoined, matches gewonnen, verloren etc etc. Is erg handig, maar tegenwoordig heeft elk online spel dit hoor. Succes! :thumbs:
     
  3. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0

    ok Thanks ik weet niet of ik vanmiddag online ben! Denk vanavond pas...
    Ik denk wel dat t ff oefenen wordt voor mij...
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    En ja hoor, vanochtend lekker wat ranked gespeelt. Zie ik dat Vincent R online is, dus ik wil hem gaan helpen. Doet me CD het niet meer. Zit onder de krassen, dus ook letterlijk kapot gespeeld. :+ Nu maar hopen dat dat CD reiniging spul werkt bij een vriend van me.
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat heb ik ook met een disc gehad en met een beetje tandpasta weer gefixt, best handig spul dat tandpasta! :)
     
  6. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, werkt bij mij meestal ook wel..:b:
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Wist niet precies hoe ik dat moest doen, maar had er wel van gehoord. Had er ook een ''beetje'' op gedaan en een beetje uitgesmeerd met een papiertje. Maar helaas, hij was nog steeds unreadable.
     
  8. Shizzel

    Shizzel Guest

    Gister voor het eerst in een half jaar weer Gears of War gespeeld, dit keer op een scherm van 2 bij 2 meter :D. Was weer echt vet, maar de player matches zijn echt niet leuk meer.
    Ik kom een match binnen, mijn team wordt al snel helemaal gekilled, en dan is het 1 vs 4. Ik kill ze ook nog allemaal, de laatste zelf met een headshot. Wat doet mijn team de volgende ronde: ze team-killen me.
    Ik vraag ze waarom ze het doen: "You're gay. You just joined our game, we didn't invite you. You're a fag."
    Ehh, like, zet het dan op invite-only ofzo...

    Er zijn ook echt haast geen matches meer te vinden, Ranked niet, en playermatches ook niet.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat kwam ook door de storingen op XBL. Daarom waren er minder matches te vinden/joinen.
     
  10. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand zin op vanavond Act 2, 3 of 4 op Insane uit te spelen? Ik wil de Completed Insane achievement wel graag hebben:)

    edit: Tellen curb stomps etc. uit alle gametypes die je speelt samen mee voor bijv. de 100 curb stomps achievement?
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2008
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja, behalve voor Annex. Daar tellen geen achievements voor. Alleen Noob pwner, this is annex, inconvicible.
     
  12. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Balen, dat vind ik op dit moment de leukste gametype om nog te spelen...
     
  13. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja dat was toen wel ff jammer! Maar de dag daarna kwam t goed en heb ik EINDELIJK gears op insane!

    Thanks dazlindragon.:D
     
  14. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nog wel een x Act 4 op insane halen voeg me mara toe :thumbs:
     
  15. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    nee alleen curb stomps in multiplayer RANKED matches tellen voor de achievements..
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, was wel leuk om weer eens te doen though. Mijn CD is nog steeds naar de klote, maar ik leende toen even de CD van een vriend van me. Het ging best makkelijk toch? Iets van vijf keer, en toen hadden we hem al.

    Ja dat is ook zo, dat had ik er niet bij verteld.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heb de game nou alweer voor de derde keer (!!!) geregeld. Blijkbaar vind ik de game erg leuk :+
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha, misschien weer eens een gameavond organizeren? Dit spel blijft toch wel één v/d beste shooters in mijn ogen. Totdat mijn CD kapot ging (een jaar en wat maanden) speelde ik dit iedere dag. Iedere avond speelde ik wel 2 potjes met een vriend van me. En het leuke is dat we er steeds beter in werden. Ik heb diverse dingen geleerd van andere mensen die meededen aan professionele toernooien, erg tof allemaal. En ik vind dat ik nu enorm goed ben geworden in GoW. Ik speel af en toe ook welleens mee met allerlei clans, en het leuke is dat ik soms ook wel boven aansta. Stiekem zou ik wel mee willen doen aan een toernooi, maar ik denk niet dat dat er komt. Bovendien heb ik daar nu ook geen tijd voor i.v.m. school.
     
  19. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik, dat staat ook in de achievements beschreven, maar ik vind het wel jammer dat RANKED Annex matches niet meetellen voor de achievements...
     
  20. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0

    Al heb je vandaag nix te doen, kwil wel eens een act of 2 co-op doen dus al verveel je je invite me maar... kheb die achivements nog niet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina