1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Haha! Ik zal haar wel even toevoegen. ;) Geen idee dat dat een meisje was, en bovendien je zusje! :eek: Achja, ik ben meerdere mensen tegengekomen met een Angel in hun gamertag en dat waren allemaal mannen. 8)
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dat zal dan wel zoiets lames zijn geweest als 'Dark Angel' 'Angel From Hell' ofzo.
    Deze bezorgt je Joy }:] (gadverdamme :{8))
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ging dus net weer is een potje online spelen, Gridlock 5 Rounds. We spelen lekker en het ging wel weer, wel vet om weer is te spelen. Toen was ik over met nog een teammate en er was een vijand over. Wij dus samen zoeken staat die vijand voor die andere gast en schiet hem neer met z'n snipe. Ik stond dus achter die gast, ik snel m'n Lancer trekken zodat ik hem kan neerhalen en m'n mate helpen. Schiet ik die gast neer, hebben we gewonnen komt die vijand met een opmerking van dat ik een grote gay ben en dat ik een noob ben omdat ik een lancer gebruikte en dat m'n moeder een hoer was. Damn, dat was me eerste keer in die potje dat ik een lancer gebruikte en dan zo te keer gaan. Die gast was dan ook nog eens 13 jaar, die gasten moeten echt een paar patsen hebben in het echte leven. :{
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Tja, je hebt nou eenmaal mensen die echt niet tegen hun verlies kunnen, denken dat ze de beste zijn. Trieste personen als je het mij vraagt, maar die zul je altijd blijven houden..
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom zou je geen Lancer mogen gebruiken? Niet dat het iets uit maakt bij mij.
    Gisteren nog maar eens online geprobeerd te spelen. In totaal 17 rondes gespeeld: 0 kills, 4 downs en 0 revives. 8)

    Damn wat ben ik online slecht :eek: Gelukkig lukt CoD4 en Halo 3 me wat beter :9


    Het werkt prima :thumbs:
    We moeten er nog maar 4 :cool:
     
  6. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste teaser foto's van de Marcus action figure!

    [​IMG]
    bron: link

    Ziet er waanzinnig uit! :thumbs:
     
  7. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    die kun je hopelijk ook in nederland kopen want hij ziiet er wel tof uit! Vast weeer leukker prijzig :p
     
  8. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanaf april. Cole ziet er ook gaaf uit :thumbs:
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb deze game even gespeeld.. maar als je de camera ook maar iets draait wordt de achtergrond meteen wazig/blurry, zwaar irritant!! Snap niet wat mensen dáár mooi aan vinden!!
     
  10. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Er staat dat alles off-host is, maar nu zie ik wel vaak schoten die direct aankomen. Verder een leuke montage.
     
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat heb ik echt nog nooit gezien dus misschien moet je maar een nieuwe tv kopen want dat irriteert me echt niet ofzo. Gears vind ik juist heel erg mooi qua graphics.
     
  13. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zit wel wat motionblur in, maar niet op de achtergrond. meer op de character en wat daar aan grenst. Ik denk ook dat het aan zijn monitor ligt.
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaak dat je iemand sniped, en zn teammate komt dan op jou af.. En dan stopt deze cut en ga je naar een volgende kill.
    Als je een echte montage hebt (montage is meestal om aan te geven hoe goed je bent),, laat je zien dat je die tweede kill ook (makkelijk) had.
    Jij laat deze telkes niet zien, waardoor ik er vanuit ga dat JIJ degene was die gekillt werd.
    Verder heb je aan het einde 2x zo'n stukje dat je een heel groot deel doorspoelt totdat je eindelijk de kill hebt. In dit deel mis je vet vaak sniperschoten etc,, en dat laat nou niet egt zien hoe goed je bent ;)

    En wat hierboven ook gezegd werd> Zitten meerdere kills in die sowieso host zijn.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Laat het waar zijn! :thumbs:
     
  16. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik maak geen montage om te laten zien hoe goed ik ben!! Die capture card zat al ingebouwd in me computer toen ik hem kocht en ik maak montages omdat ik het leuk vind om filmpjes te maken/bewerken. Maar als jij het zo goed weet, waar zijn jouw montages??;) En ik wou alleen de mooie schoten laten zien en stukjes. Niet dat die tweede aankomt lopen en dan een simpele kill maak met mijn Shotgun, dat is geen montage footage.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2008
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb dus geen capture kaart :9
    Ma wil miss wel een Halo montage bouwen via Geevee,, word wel veel gedoe.. duurd lang voordat ik alle filmpjes verzameld heb denk ik
     
  18. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om Act 1 nog een keer te coopen? Maakt mijn niet uit welke difficulty, het lijkt me gewoon leuk en dan krijg ik m'n laatste campaign achievement eindelijk:)
     
  19. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik speel sinds kort weer online met DvD NL en het gaat wel lekker :)
    Ik heb het gevoel dat ik erg dicht in de buurt zit van die pistolero achievement, maar jammer dat je dat niet kan zien :p Als iemand nog eens zin heeft om dit spel online te spelen, voeg me mar toe.
     
  20. Mythe gard

    Mythe gard Guest

    Voeg maar toe, ik moet deze ook nog halen !:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina