1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehe Pimp.
    ja online is fucking vet he _O_
    er zat een half jaar tussen, en nu hebben we het weer opgepakt :+
    wanneer krijg je die achievement van de pistolen paultjes nou haha :b:
    ik moet weinig kills voor de long shot rifle achievement, die moet ik binnenkort ff krijgen.
    als iemand ons wil joinen online voeg ons maar toe ;)
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is Gears of War voor iemand die in zuigt console-shooters goed te doen? En is het online ook cool?
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    hij is zeker goed te doen op normal ook al ben je geen shooter fanaat, of de online leuk is kan ik je niet echt vertellen, dat zul je moeten ondervinden,... ik kan je wel vertellen dat t er nog steeds supervet uitziet en de actie nog steeds erg vet is. (Eigenlijk moet je de game gewoon s proberen, ken niemand die t gespeeld heeft en er geen ruk aan vond)
     
  4. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is altijd goed te doen :) Je moet natuurlijk eerst wel even wennen aan de besturing het schieten. Maar alles is te doen.

    Heb je misschien een vriend die het spel heeft? Probeer het eens bij hem een keer dan, of leen het. Misschien weet je dan wel als het iets voor je is :)

    :mad: Je was me voor
     
    Laatst bewerkt: 22 feb 2008
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Nope, geen vriend in de buurt die het heeft.

    Mr wat zijn er voor een online modes zijn er eigenlijk?
     
  6. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Annex:
    Een soort King of the Hill, 60 seconden bij een bepaald wapen, als je de cirkel veroverd, krijg je elke 1 seconden 1 punt. Na 1 minuut verplaatst de cirkel naar een ander Wapen. Dit kan doorgaan tot de de punten aantallen bestaand uit: 120-180-240-300-360-420

    Execution
    Hierbij kun je "gedowned" worden zoals we zeggen. Dat je op de grond ligt dood te bloeden. In execution kun je jezelf ophelpen door de A knop heel vaak in te drukken. Versnelt het process. Normaal duurt het (Na instelling van host) 5, 10, 20, 30 of 60 seconden. Zelf vindt ik 5 of 10 het leukst.

    p.s Je kan je enemies niet van veraf dood maken als ze gedowned zijn, je moet echt dicht bij ze komen en ze "executeren" (Curb stomp, Chainsaw, Dood slaan of van dichtbij neerschieten)


    Warzone
    Zelfde als Execution, alleen kan je zelf nu niet opkomen. Een teammaat moet het voor je doen. Als hij je binnen de ingestelde tijd niet omhoog helpt, bloed je dood. En je kan van veraf gedood worden. Wat in Execution niet kan

    Assasination
    Hierbij heb je 1 leider per team, C.O.G heeft Sgt. Hoffman, en Locust Horde heeft General Raam. Het spel is over als de Leider gedood is, of iedereen. Dus kun je winnen als je alleen leider dood gelijk, of gewoon iedereen. De leider kan zichzelf ophelpen, de rest van het team niet.
     
  7. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een kleine toevoeging op Annex, het tegenovergestelde team kan jouw "verovering" ook verbreken, dan zullen zij de eventuele resterende punten over dat aantal seconden krijgen tenzij jij dat weer verbreekt.

    Zo werkt het systeem ongeveer. ^_^
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Owkej dat klinkt cool. En zijn er geen team-modes? Zoals Team Deathmatch ofso?
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    alle bovengenoemde gametypes zijn 4 vs 4 teambased

    warzone is eigenlijk gewoon team deatchmatch
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Azo, okej. En wordt het wel nog veel gespeeld?
     
  11. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Voor een game van meer dan 1 jaar oud is het nog ongelofelijk vol. Altijd wel 20 matches.

    Net Pistolero gehaald. Ik dank de vuile Locust die op z'n knieën ging en mij de laatste Pistol kill bezorgde _O_
     
  12. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel veel, vindt ik zelf. Ik vermaak me ook nog elke minuut. Soms iets minder, maar dat komt omdat ik gedood wordt :)
     
  13. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd :) Ik heb nog geen 1 van de Weapon achievements zelf. Ik ben heel, heel dicht bij de Chainsaw achievement :'-(
     
  14. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja daar kan ik ook slecht tegen ;)

    Net werd ik gek omdat ik iemand voor mijn gevoel al 5x ze slokdarm vol met shotgunshells gepompt had tot ie mij ineens in een schot om zeep hielp. Op dat soort momenten verlang ik naar een Halo film systeem. Denken jullie dat ze dat in GoW2 moeten doen? Het lijkt me wel tof alleen in Gears zijn er veel dingen waar geen bout van klopt online zoals crabwalkers enzo dus misschien kan je dat niet lekker opnemen.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik kan niet 1 online game bedenken waar ik een feature als Theatre mode geen goed idee zou vinden :) van mij mag het dan ook zeker in gow2 zitten
     
  16. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan elke Game wel zoiets gebruiken. Wat ik nou echt intressant zou vinden, en goed passend in Gears of War.

    Een Forge mode. Dat je gewoon de kisten, bunkers, zandbarricades, Auto's, Crashes, wapens etc. Allemaal kan verplaatsen. Ik zou het heel goed vinden passen in GoW
     
  17. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt nog steeds veel gespeeld, maar als je niet echt goed bent in shooters/actiespellen weet ik niet of dit qua multiplayer een aanrader is. Meestal ben ik in een spel al best snel bovengemiddeld goed (eigendunk is een schone zaak :+), maar bij Gears was dit helemaal niet zo. Het niveau in ranked games ligt best hoog imo... Dat vind ik juist erg leuk aan het spel, maar als je geen zin hebt om een tijd lang heel veel te verliezen, is dit niet echt een multiplayer aanrader.

    Toch, als je maar een beetje van actiespellen houdt kan dit spel eigenlijk niet in je verzameling ontbreken, al helemaal omdat dit spel makkelijk voor 30E te krijgen is.
     
  18. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer krijg je nou eigenlijk de "weapon" kill, als je ze gedownd hebt en dan doodschiet telt het toch als een Execution?

    Daar wil ik wel eens wat duidelijkheid over. (En Mr Skargan ook want die weet het ook niet!:p)
     
  19. Cinion

    Cinion Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    (Sorry, was een beetje slaperig, nogmaals proberen: )

    Ik dacht zelf altijd.

    Je krijgt pas de weapon kill als je de persoon zelf dood gemaakt hebt. Als ie op de grond ligt omdat iemand anders hem gedowned heeft, en jij maakt hem af met een Curb stomp. Telt het niet mee voor jou.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2008
  20. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als jij hem downed, en dan met hetzelfde wapen killt telt het dan als weapon kill? Lekker confusing allemaal.

    Ps. Skargan je zinsopbouw is een beetje gek met "en in z'n down".
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina