1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, die weapon achievements zijn het beste om in Warzone te halen denk ik.
    Heb ik ook gedaan, maar:
    Als je een headshot geeft met de sniper telt het als headshot én sniper kill
    (Ook zo met pistol, pistol headshot telt dus als pistol kill én als headshot skill)

    Dit is niet zo met executions, dan telt hij alleen als execution.
    Daar is het slim om in warzone te halen, je downt ze met shotgun, loopt 3 meter naar achter, pakt je pistol en pistolt ze gewoon. In execution moet je ze steeds downen tot je bij de 3e ze eindelijk is kan doodmaken als pistol kill.

    Snap je?
     
  2. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee bedankt, gelukkig zijn dingen zoals Torque Bow etc. makkelijker, je blaast ze gewoon op. ^_^
     
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Eehhm.. nee. Als je bij ranked gaat bouncen zeggen ze al snel dat je aan het glitchen bent... Ik bedoel, als je niet kan bouncen vind ik best, maar noem het geen glitchen. Alsof snel coveren glitchen is.
     
  4. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    In vergelijking met andere spellen ligt het niveau echt wel hoog hoor, heb nog nooit bij een spel gehad dat ik de eerste 20-30 games eigenlijk niks in te brengen had.
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind in playermatches het niveau hoger, tenzij het naturlich gewoon een paar vrienden zijn die af en toe eens spelen. De meeste clans doen vaak gewoon playermatches en daar ligt het niveau zoveel hoger dan bij ranked.
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Damn, ik moet dit spel weer eens spelen. Ik had 'm uitgeleend omdat ik op een één of andere vage manier geen matches meer kon hosten. Dus ik moet 'm nu weer even terug zien te krijgen...
     
  7. SVS

    SVS Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    0
    Je leent hem uit omdat je niet meer kan hosten? Waarom join je dan gewoon geen andere games? :{
     
  8. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Kutlag. :9
     
  9. Shizzel

    Shizzel Guest

    Deze game is zo'n 15 maanden oud, maar als je kijkt naar de graphics heeft geen een game deze game tot op heden overtroffen. Ik wil wel eens zien hoeveel beter GoW2 kan worden ;).
     
  10. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Jawel, Hour of Victory! :thumbs::thumbs:
     
  11. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    dat is een grapje tog8)?
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Uhm...nee?!
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    lol, ik wil net zon tv als jij hebt als die Hour of Victory er mooi uit kan laten zien :) :b:
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2008
  14. woosi

    woosi Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ehmmmm, Assassins Creed overtreft hem grafisch zeker wel.

    Maar het enige spel dat ik niet zal wegdoen is Gears of War. Blijft een van de mooiste en meest verslavende (online) spellen.
     
  15. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben m ook weer aan het uitspelen. De grafische stijl is zo tof :9. Ik ga maar eens beginnen op Hardcore. So far was ik een Casual mietje
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Assassin's creed en CoD 4 zijn zeker wel mooier dan GoW. Maar fok it het is gewoon een hele goede game ;)
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Alleen Assassins Creed vind ik mooier dan Gears. Maar de hele sfeer en grahpics doen het hem bij Gears, het is gewoon zo ongelofelijk bruut. :cool:
     
  18. Shizzel

    Shizzel Guest

    Hmm, oke, maar niet op met supergrote verschillen oid. De draw-distance is inderdaad wel erg goed in Assassin's Creed.
     
  19. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen dat vind ik beter, het detail level vind ik weer mooier in Gears of War persoonlijk, kijk bevoorbeeld naar de Locust hoe mooi al die kleine "inhammetjes" in hun huid zijn. Hardstikke mooi.
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Wil iemand of weet je iemand die Gears of War wilt ruilen tegen iets uit mijn draadje?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina