1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Tsja, dan heb je nog een lange weg te gaan! :9Ik heb nu iets van 650G bij GH3, maar ik kan niet meer halen omdat ik geen co-op partner heb..En ik cheat niet. :9 Waarom cheat iedereen eigenlijk met GH3...Achievements cheaten is toch niet leuk? Tenzij het echt niet anders kan, zoals sommige multiplayer achievements waarbij XBox Live nogal dood is.
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2008
  2. siddler

    siddler Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Best wel offtopic allemaal, mja whatever.
    Waarom zou je een achievement cheaten als XBlive dood is. Een achievement is iets dat je behaald en waar je later trots op kunt zijn. Wat heb je er dan aan als je de achievement cheat?
    Dan gaat het dus alleen maar om de G's en niet meer om het resultaat waar je je moeite voor gedaan heb.
     
  3. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het is een extra, en om voor Achievements te gaan voegt voor mij vaak veel speelduur uit. Sinds m'n Xbox 360 had ik een half jaar lang geen game meer compleet uitgespeeld, en nu alle spellen al.


    Misschien doel je met cheaten op mijn Store Achievement in Guitar Hero III, deze kreeg ik heel vaag door een nummer op Expert te doen en dan naar Shop. Toen kreeg ik dat ineens. Net zoals ik nu net Medium op 5 Star heb, heb ik die verrekte gitaar al. :mad: Vind het zelf nogal jammer, had het liever normaal gekregen.
     
  4. siddler

    siddler Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde niet op een specifiek soort van cheaten, maar ik denk dat hierboven gedoeld werd op het savegames cheaten (of het ook heet/werkt) waardoor je deze achievements krijgt ofzo, zonder deze zelf gehaald te hebben.

    Kijk dat vind ik dan echt zo'n triest geval van(als je cheat): ik moet alle achievements hebben omdat dat mooi staat.
    Achievements voegen een geweldige replay waarde toe aan een game. Ik voel me dan ook vaak trots als ik een (moeilijk) achievement gehaald heb. Daarom heeft een gecheat achievement (op wat voor manier dan ook gecheat) geen waarde voor mij, het gaat zich om wat JIJ behaald hebt. De term "achievement" zegt ditzelf eigelijk ook al.
     
  5. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer best veel Gears gespeeld, begin nu eindelijk wat beter te worden. Echt zo'n fantastisch spel, jammer dat de spelers het een beetje verneuken op live. Iedereen leaved zodra ze achter staan enzo, beetje lafjes. Wel mooi gebruik gemaakt van zo'n kutsituatie: het was 3 v 4, 1 van ons was dood en 1 stond stil bij de spawn op Garden. Ging ik met de sniper sneaky in een struik/hoek staan, wachten op de tegenstanders die het gastje bij de spawn gingen omleggen, en knal ik 2 headshots + een shotgun kill. Altijd heerlijk om in je eentje proberen tegen 4 man te winnen.
     
  6. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ugh, kutzooi. Ik heb net GoW terug (uitgeleend geweest), en heel Xbox Live lijkt wel naar de klote. Als ik wil joinen, dan heb ik altijd lag, maar dan geen halfe seconde ofzo, maar echt 3 seconde vaak. :mad:

    Dus ik dacht dit is écht geen spelen, dus dan ga ik maar hosten. Nou, dus ik wacht op mensen die komen joinen, en echt NIEMAND komt. Ik zit gewoon een half uur te wachten (ondertussen wel andere dingen gedaan hoor :9), er komt geen kip. :mad:

    Kortom, GoW is dood voor mij. Echt jammer, want vroeger met mn vorige gamertag had ik het echt enorm veel online gespeeld. Maar dit is gewoon geen spelen.

    Dus ik ben redelijk pissed. :mad:

    Oja, en wat raar is, ik ging daarna Guitar Hero 3 spelen, hosten, en er komt altijd wel iemand binnen een minuut. -_-
     
  7. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Das gewoon een kwestie van de juiste mensen in je FL hebben, ik heb altijd wel een aantal goede games openstaan.
     
  8. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Het is gewoon nog goed te spelen idd.
     
  9. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Het allerlompste van GH3 is dat ik wel die store achievements geglitcht heb maar dat ik dat helemaal niet expres deed. Ik had gewoon opeens achievements toen ik cheats intypte en naar de store gaan. Zo is het helemaal lame.|:-
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Hey wat is dit? ik speel soms online dan heb ik iemand gedown'd dan schiet ik op hem gaat hij niet dood. Maar dan hoor ik zon geluidje en hij staat rustig weer op en rent weg.

    Wat is dit?
     
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Uhm...execution? Bij die game mode kan je jezelf beter maken door heel snel A te drukken. Bij warzone is dat niet.

    Trouwens net mn eerste redelijke game gehad sinds een paar dagen...
     
  12. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ja maar hoe kan je hem dan van veraf vermoorden want ik schiet dan op hem maar hij gaat dan niet dood en ik hoor dan zon vaag geluidje is meedere keren al gebeurd!
     
  13. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    In execution kan dat dus niet :)

    Warzone kan je wel vanaf afstand moorden.
     
  14. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Oke, bedankt weet ik dat ook weer. :D

    Gears of war is lekker bruut, ben nu (weer) best slecht in het spel, al een half jaar niet meer gespeeld. Maar soms is toch leuk dan om dan van die pro's een keer te nakken. :D
     
  15. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Pft, is er iets mis met de live servers ofzo? Ik sinds 2 dagen echt bijna niets meer in Gears, bij hosten duurt het 20+ minuten voordat je party vol is, en dan leaved iedereen na de eerste 2 vd 10 rondes. En als je joined dan heb je echt ondraaglijke lag.
     
  16. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat heb ik dus ook!!! Plus ik kan zelf niet hosten aangezien er geen kip naar mn game komt.
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    als ik een game vindt zuigen dat heb ik niet meer dan 100 punten en anders ga ik voor zoveel mogelijk punten
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat heb je niet altijd voor t zeggen, ik heb vele uurtjes al besteed aan GH3 en Blue Dragon bijv maar daar heb ik nog maar een punt of 100 voor terwijl ik ook wel crappy games gespeeld heb die ik na 1 keer nooit meer aangeraakt heb maar die je 800 punten kado doen :d
     
  19. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Gears heeft wel rottige online achievements vind ik. Opzich zijn ze prima, 100 is niet teveel, maar toch zijn ze raar. Ik heb bijvoorbeeld 140 headshots gemaakt voor die achievement unlockte en het is ook frustrerend dat je niet van sommige wapens kan zien hoe ver je al bent.

    Als je dan eenmaal unlockt maakt dit allemaal niks meer uit natuurlijk xD
     
  20. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    187 tags zit ik nu en heb m nog steeds niet.... :confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina