1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Gears of War [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik heb vanmiddag tegen jou gespeeld volgens mij. Warzone - Fuel Depot. Ik dacht die naam heb ik ergens gezien en nu vind ik het :)

2. DonJordi

DonJordi The don himself

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dubbelposten ging per ongeluk en zie ik nu pas dus ga niet zeiken als een wanabe mod :confused:

Maar toch bedankt voor je reply.

3. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Zou kunnen man. Zat ik weer te ownen of was ik de hele tijd boos omdat niemand hielp die focking hammer te krijgen :9

@DonJordi, sorry man.. Ik had ze allemaal een keer in mn mobiel opgeschreven omdat ik t ook ff als lijstje wou hebben. Bleek achteraf dat ik maar één hoefde te doen trouwens ;) Mgoed t zijn idd alle originele maps.

4. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Yay, eindelijk na 157 curb stomps mn achievement gekregen!

5. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt zat van die matchleavers! Had net 8 hammer kills in 6 rondes.. Verdwijnt opeens het HELE opposite team!

Mgoed daarna weer een match en had ik er 15 dus tikt wel lekker aan dit :D

6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer werden de downloadbare maps nou gratis eigenlijk?
    Ik dacht ergens in augustus, maar op gears of war (bij de aankondiging van deze maps) staat pas 3 september!

Kheb nu namelijk mn Hammer ook, dus alleen nog alle download maps.. This is Annex en Seriously..

7. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    3 september worden ze gratis

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zo zo, ik zit bijna op de 5000 kills. Gister ik en een amerikaanse vriend van mij en twee onbekende noobs een potje 16 rondes ranked gespeelt tegen een groep duitsers die elkaar duidelijk kenden. Damn wat heb vooral ik ze ingemaakt zeg! Op het eind 26 kills gemaakt (we wonnen met 16-5) en van de 26 kills 21 sniper kills, en daarvan 17 headshots. :cool: En het grappige was dat ik géén host was, er was dus wel weldegelijk lag als ik een sniperschot los liet en bij de laatste rondes gingen zij zeggen dat ik een cheater/glitcher was met de sniper. :emo: Ook zoo vet; Er was ook één ronde dat al mijn teammaten dood waren en ik nog over was met mijn sniper. Damn daar gingen ze hoor, één voor één.

Iemand die zin heeft om een keer een sniper duel aan te gaan met mij? Voeg me gerust toe. :)

9. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Sniper zuig ik wel in.. Maar 26 kills in 21 rondes vind ik niet bepaald uberveel ofzow..?

3 September pas!! Damn dat duurd nog lang.. Nja dan ga ik ze denk ik toch maar kopen.. Had me altijd voorgenomen om het niet te doen, aangezien ik dacht dat ze in augustus gratis werden!
    Vinden jullie het de 9,5euro waard?

Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  10. DutchDemons

DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    53
    ja..naja..ik heb genoeg andere games om te doen, ik heb geduld:)uit principe koop ik ze niet..horen gewoon gratis te zijn etc. 3 september komt snel genoeg

en niet om lullig te doen, 26 kills in 21 rondes is niet bijzonder. das praktisch 1 kill in 1 ronde, dat haalt elke speler wel (eens).

11. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ik zou als je tot nu al gewacht hebt gewoon nog door wachten (vage zin). De DL Maps zijn wel geinig maar wat mij betreft *heb ze wel gekocht+)* niet de 9,5 eur waard. Tenzij je de normale maps zat bent is het niet echt de moeite waard. Of als je alle achievements al hebt kan je ook een aankoop overwegen.. ondanks dat je ze gewoon in local tegen jezelf kan halen..:p

12. Shizzel

Shizzel Guest

Heb ze ook meteen gekocht, speciaal zo'n puntenkaartje voor de GoW Maps en later Crackdown content. Voor 4 maps zijn ze de punten niet echt waard, vooral als je nu nog maar 1 maandje hoeft te wachten niet.
    Subway is een vette map, Garden ook maar die wordt haast niet gehost, Bullet Marsh is ook wel een vette donkere map, en Process vind ik zelf wat minder.

Het beste kan je nu gewoon wachten, het is nu nog maar 1 maand. Nu ik het zo bekijk vind ik het nog lulliger, gewoon 10 euro voor iets wat gratis zou moeten zijn.

13. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Jahh maar kijk.. Ik zou dus eigenlijk nu wel een gampie willen kopen (vakantie, kutweer etc..), maar hier wacht ik mee omdat er fokking veel toppers uitkomen.
    Daar moet ik er zowiezo 4 van hebben en das gauw ook weer 200eu verspreid over 3 maandjes..
    En nu heb ik alleen GoW totdat Halo uitkomt, en das pas eind september.. Nja dan ga ik nu wel gwoon voor Seriously, en dan op 3 september die maps downloaden.
    Hope dat ik in 20 dagen die map dinge kan halen ;)

14. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Zag deze bij een comment op joetjoep:

ThE EllAgAnCe OF A CuRbStoMp..........The enemy is on his knees. Six small craters leak blood over his tarnished armor, pooling around the single hand that remains to support his failing weight. He hears you aproaching, and tries to speak his defiance. All he manages is a blood soaked cough. Your foot slams down on his skull, and a thick, dull crunch can be heard as his skull shatters, the blood blossoming out around his deceased form like a crimson omen..

15. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er spijt van dat ik 9,5 voor die maps betaald heb.
    Alleen Subway is goed.., maar die ziet er wel kut uit.., De rest is niet heel bijzonder. Ik speel zowat alleen Gridlock. Maar die maps waren wel goed voor mijn gamerscore al zou ik wat meer op act 1 gebaseerde levels willen want zover ik het weet is alleen Gridlock er gedeeltelijk op gebaseerd.

enne.., als ik een headshot maak met een sniper.., telt die kill dan alleen mee als een headshot of ook als een sniper?
    dat zal mij wat ellende besparen

Laatst bewerkt: 29 jul 2007
  16. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Telt alleen mee voor een headshot

17. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
  18. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ RedDevil_NL

je hebt gelijk als het aan die gast ligt:D en die gast heeft vast wel gelijk

19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad. Hebben mensen al vaker mee getwijfelt.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina