1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Dekking zoeken in die deuropening waar je staat na het tussenfilmpje, de agenten neerschieten die de gang in komen lopen, dan als een gek naar buiten rennen en in de eerste auto springen die je ziet :)
     
  2. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    zijn echt veel problemen met snow storm ofniet€? er posten echt veel members om hulp:p ik ookm trouwens
     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Gek naar buiten rennen is niet erg slim het best is om binnen nog rustig door de gang heen gaan en iedereen steeds neer halen. Eenmaal buiten dan als een gek weg rennen. Ik had een get away auto bij de parkeer plaats staan maar heb van andere gehoord die naar het water rende. Dus keuzes genoeg eenmaal buiten.

    Opzich niet zo moeilijk maar gewoon rustig blijven en niet gaan haasten binnen.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom je niet meer je eigen muziek op de radio kan zetten.. dat zat er eerst toch wel in!
     
  5. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ja onzin, het is wel realistisch om zonder parachute uit een heli te springen, maar met parachute is niet meer realistisch? veel leuke dingen zijn gewoon weg: fiets,kart,parachute,vliegtuigen,tank,monster truck. heb laatst filmpjes van saints row 2 gezien en volgens mij neemt dat spel de arcade kant over dus die ga ik zeker in de gaten houden. missies vind ik hardstikke leuk, maar ik wil naast de missies ook iets kunnen doen en als je die mini games 1 keer gedaan hebt heb je ze wel gezien, vandaag heel de dag met een motor aan het stunten geweest maar dat blijft ook geen 2 maanden leuk.
     
  6. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haalde alleen diegenen die de gang inrenden neer en rende daarna naar buiten en haalde het ruim, iets minder dan de helft van m'n kogelvrije vest was kapotgeschoten
     
  7. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol:) ik heb zojuist letterlijk The Statue of Liberty beklommen:D:

    [​IMG]

    [​IMG]

    dit was trouwens in multiplayer, tot nu toe heb ik toch het meeste lol beleefd bij The Statue\o/

    Hierna werd ik er door iemand afgeschoten...
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2008
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Mensen, pas eens op met spoilers als je hulp vraagt voor missies! Post dat aub in het Hulptopic en gebruik de spoiler-tags!
     
  9. Achillias

    Achillias Guest

    Ik moet nu voor Packie een missie doen genaamd ''waste not knows'' samen met een knokploeg een pakhuis binnenvallen om het geld te stelen van de maffia maar die gasten blijven maar spawnen?


    Hoe hebben jullie die gedaan?
     
  10. nemsis

    nemsis Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook taxi of buschauffeur worden ?

    in San Andreas kon dat wel
     
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Taxi kan je voor Roman doen ;)
     
  12. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een half uur lopen knallen, tot ik er achter kwam dat ik naar buiten moest gaan, dan stopt het :+
     
  13. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    ik vind het spel trouwens fantastisch mooi! Vooral de details van de auto's en het bloed zijn heel strak, ook interieuren zijn af en toe foto realistisch, vooral het parketvloer bij Brucie. En dan nog de vochtige straten inclusief de bliksem. Echt, dit spel is niet misselijk qua graphics

    ik vind die actie camera ook zo'n toffe toevoeging, maar dan zie je wel af en toe dat ie echt een beetje lage framerate heeft. Maar ooh wat maak je daar filmische effecten mee, alsof je een tussenfilmpje voor san andreas cre'eert ofzo..

    Helaas ga ik tot het examen maar 1 uur per dag spelen, aangezien het best te verslavend is!
     
  14. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Schiet me trouwens net te binnen hé. Ik had in het begin toen Niko met Michelle om ging al het idee dat ze niet helemaal klopte, alsof ze agente was. Ze vroeg eigenlijk ook héél erg veel enzo.. Bleek toch gelijk te krijgen dus.
     
  15. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer kom je er dan achter dat ze agente is
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kop heeft die Statue haha :lol:
     
  17. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga maar missie's doen.
     
  18. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Here the same. Ze gaf zo opmerkingen over je kledij en je schoenen .. Op een moment vroeg ze of Niko een drugsdealer kende :emo:

    Ik heb haar nooit echt aandacht gegeven. Nu, ik en men broer doen elk missie's op een aparte accounte. Vandaag ben ik te weten gekomen dat ze corrupt is. Meteen vertelt dat ze voor de overheid werkt. Je had zijn gezicht moeten zien :)
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    ik vind het eerlijk gezegd nogal eng :p
     
  20. El Jazzaff

    El Jazzaff Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb gisteren tijdens American Pie 2 op Veronica minstens 3 keer de commercial gezien... Dus is er wel degelijk!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina