1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Eff een kort vraagje tussendoor: Ik heb die sticker van de PU. En die wil ik wel op me 360 plakken, maar kan dat niet gezeur opleveren van garantie oid. Ik heb hem horizontaal liggen en wil hem er dus bovenop! Is dat niet slecht ofzo voor garantie enzo..? Ik heb de game nog niet eens maar dat boeit niet :+
     
  2. LookMyCar

    LookMyCar Thing calt LookMyCar

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen ook een xbox met aardig wat handtekeningen van een game developer schoonmaken dus zou geen probleem zien :lol:

    Ps. heb hem er zelf ook gewoon opgeplakt! Staat leuk :)
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Haha, een zo'n bug is zo irritant bij GTA.

    Haal je iemand op met een auto waar maar 2 mensen in kunnen. Dus je haalt hem zo op, staat hij met vrienden daar te wachten, krijg je een soort filmpje waar ze heletijd staan te wachten voor die auto omdat ze er niet met z'n 3e inkunnen. :D

    En nog eentje:
    Ik was zo met michelle op een date, toen had ik geen meer in haar, schoot ik haar ff kapot. Staat ze op, zoomt de camara op haar en ze zegt dat ze boos is en loopt weg. Dan blijft de camara heletijd zo staat en je kan de camara niet bewegen. Je kan wel gewoon lopen en springen en al. Maar de camara blijft staan. 8) Ook al vermoord je je zelf met granaat, gaat hij weer naar de zelfde plek xD en kan je je save game weer loaden als je verder wilt spelen.

    Is grappig voor een keertje maar niet om meedere keren mee te maken!
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2008
  4. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste mensen,

    Ik ben ook van plan om GTA4 te gaan halen, maar ik twijfel heel erg tussen de PS3 versie of de 360 versie. Wat zijn de voordelen en de nadelen en waarom juist PS3 of 360.

    Alvast bedankt.
     
  5. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Achievements voor liefhebbers, voor de rest weet ik alleen dat de ps3 betere kleuren had of zo iets :D
     
  6. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Achievements vind ik niet belangrijk. Dus de PS3 versie is iets mooier? En hoe zit het met de online gameplay? Meestal vind ik de online gameplay op de 360 leuker en beter werken.
     
  7. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt laat downloadbare content, 360 only, had gehoord dat er misschien zelfs een nieuwe stad bij zou kunnen komen. :eek: (kan helemaal fout zitten hoor)
     
  8. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik wel een groot pluspunt ja, die extra content voor 360 only. Ik moet dus nu kiezen tussen iets mooiere graphics of extra content. Maar ik vind alleen de PS3 veel betrouwbaarder dan de 360.
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    is niet mooiere graphics alleen omdat je een groot deel op je harde schijf zet bij de PS3 heb je (bijna) geen laadtijden en alles ziet er wat fijner uit op de PS3 maar je kan dat bij 360 veranderen door met je saturnation ofzo te klooien ;).

    Oftewel :
    PS3- geen laadtijden alleen tijdens opstarten
    360- extra content

    Ik weet wel wat ik zou kiezen.
     
  10. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het nog steeds niet! Die snelle laadtijden vind ik ook wel erg prettig (heb zelf GT5 op de PS3, gaat idd heel snel(!))

    Maar die extra content...:9

    Mijn verstand zegt PS3, mijn gevoel 360...
     
  11. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Laadtijden heb je op de 360 ook niet echt hoor, behalve ff (3 seconden ofzo) als er een cutscene is..
     
  12. Achillias

    Achillias Guest

    Koop ze alle twee dan maar, next..
     
  13. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
  14. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn alleen de kleuren die de ps3 versie iets mooier maken. Maar voorde rest eigenlijk niets. Ik heb liefer toch wel wat de extra missies en xbox live
     
  15. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb nu de 360 van mijn vader geprobeerd vanavond, eerst met met mijn HDD erin en toen zijne...ik ging gelijk de MP mode in...free mode. Het was niet eens echt hectisch...gewoon tweede eiland, beetje rondrijden, echt niks geen sterren of wat dan ook nog...maar SLOWDOWN joh...moemakend gewoon...absoluut iets waar reviews echt wel over zouden klagen...wat niet echt het geval is. En fellow gamers zo te horen ook niet,....

    Is er dan niemand anders met de 360 versie die echt last heeft van hevige slowdowns in de MP mode en ook gewoon zo nu en dan in de SP? Dus zoals ik al zei.....ik had dus mijn pa's 360 getest...met mijn HDD....dikke slowdown, dus toen zijn HDD erin...hetzelfde verhaal.

    Het kan toch echt niet aan mijn GTA IV exemplaar liggen, toch? ....morgen kan ik nog maar één ding proberen....en dat is mijn broer's gta IV exemplaar uitproberen.

    Oh ja....alledrie de 360's (dus ook die van broer) hebben de Hitachi DVD DRIVE!

    En kunnen een paar van jullie die geen framerate probs hebben even zeggen welke DVD drive hun hebben?


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2008
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    volgens mij heb ik de rechter (ik heb 2 jaar geleden in maar de console gekocht) en heb 2,3 keer meegemaakt dat het spel een framedrop kreeg maar voor de rest loopt alles soepel.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit laat wel goed zien dat MS gewoon launch consoles naar je stuurt wanneer je andere 360 die mooie rode lichtjes heeft gegeven. Best fucked.
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    @Kabuto: klopt. i had eerst een xbox met benq. die ging kapot, zouden ze een 'nieuwe' sturen. krijg ik een 2e handse xbox met hitachi drive van de lauchs... maja, als i et maar doet. Krijg de game maandag, heb er erg veel zin in !
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    De BenQ is de snelste van het stel, dus het kan heel goed dat de andere drives meer moeite hebben. GTA IV is een grote game waar veel data moet worden verwerkt, maar ik heb zelf ook gemerkt dat een aantal games bij mij nu soepeler draaien en het laden sneller gaat met de BenQ. Hiervoor had ik een Samsung en na de reparatie van m'n Xbox 360 heb ik een BenQ gekregen. :)

    Wat je ook nog kan proberen is de cache opschonen. Dat wil ook weleens helpen! ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina