1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mikeeey681

    Mikeeey681 Active Member

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Online heb ik er ook wel af en toe last van!
    SP merk ik niet veel...

    Ik heb een samsung drive
     
  2. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Tot nu toe heb ik er geen last van gehad in zowel SP als MP.
     
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    ik tot nu toe 1 x 2min lang slow down gehad. Daar krijg je koppijn van. Maarja da kan wel tegenover de 10tallen uren die ik heb gespeeld online.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik weet nog niet zo heel veel van GTA IV af, ik wil mij daarom ook laten verassen als ik hem vanmiddag ga kopen. Hier wat vraagjes;

    - Wat kun je allemaal customizen aan de hoofdrolspeler waarmee jij speelt? Haar, kleding, baard bijvoorbeeld

    - Speelt het nieuwe daten een grote rol in deze game?

    - Zijn er veel verschillende motoren?

    - Hoe zit het nu met de wapens, als je een sniperrifle bij je hebt en een shotgun, hoe zit dat eruit? Heeft hij dat opeens in zijn hand vast zoals in de vorige GTA's of pakt hij het uit z'n jas bijvoorbeeld?

    Alvast bedankt. :)
     
  5. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat dat helpt
     
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0

    - je kunt alleen kleding en asseciores aanpassen

    - daten speelt geen grote rol, je kan het wel vaak doen als je het leuk vind.

    - Er zijn best een aantal verschillende motoren die ook allemaal anders rijden

    - ja, hij pakt wapens uit zijn jas. Maar niet helemaal realistisch want hij heeft daar wel 10 wapens soms inzitten. :lol:
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    - Je hebt 2 petjes, 2 brillen die op elkaar lijken. En een paar lelijke jasjes en een paar pakken die niet bij hem staan. Voor de rest kan je niks aan hem veranderen.

    - Daten is net zo irritant als in vorige delen maar nu heeft het een grotere rol waardoor het nog vervelender word.

    - Zitten de zelfde motoren in als in voor gaande delen, scooter, dirtbike, harley en crossmotor.

    - Wapens haalt hij uit zn jas, vraag me niet hoeveel ruimte hij daaronder wel niet heeft en wat voor duistere geheimen hij er nog meer onder heeft.
     
  8. Bankschroef

    Bankschroef Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij vind je het spel niet zo bijzonder?? *)
    Het spel is al zo grandioos groot, enjoy it!
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2008
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat klinkt allemaal niet zo goed. Maarja, ik ga hem toch wel halen. Ik moet hem toch proberen.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het misschien wel de mooiste game die ik ooit gespeeld heb, zoveel kleine dingetjes in die game waarvan je dan denkt "WOW" en je ziet dan wat een groot verschil het is met de vorige GTA's.


    Maar goed....cache clean had ik al gedaan ja..maar...ik heb broer's exemplaar van GTA IV nog niet getest, ga ik toch even doen zo.
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik ben inderdaad van mening dat GTA serie betere tijden heeft gekent.

    Hoewel ik weet dat er heel veel mensen die er niet mee eens zijn. En vast geflame mee krijg.

    Maar imo vond ik zelfs GTA SA beter als je kijkt naar alles wat je kan doen in de stad. (En ja ik had ook een hekel aan het verplichte trainen en eten). Maar je had tenminste een hele hoop te doen. En je kon veel meer bezitten, en iets met je geld doen.

    Snap ook niet wat Niko de hele tijd zit te zeuren over geld, aangezien hij op een gegeven moment zwemt in het geld en hij net doet of hij nog steeds de straat arme immigrant is. (als hij het nou eens uit gaf aan nieuwe mansions of buisnesses zou ik zeggen oke je hebt het geld nodig.)

    Begrijp me niet verkeerd het is nog steeds een goede game en zal me er ook mee kunnen vermaken maar waarschijnlijk niet zo lang als de andere want ik heb ze beter gehad.
     
  12. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ik heb de Hitachi en alles werkt perfect. Online heb ik af en toe framedrops, maar dat is alleen als ik met zestien man online Free Mode speel.
     
  13. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    De DLC komt er nog aan hé, dus je vermaakt je wel.
     
  14. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    En de multiplayer dan?|:- Dat zorgt juist voor die veel langere vermaak dan de eerdere GTA's... Door de mutiplayer blijft het veel langer leuk als je het mij vraagt\o/
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Kun je eigenlijk ook huizen kopen? In GTA: Liberty City Stories kun je zelfs companies overkopen. Oke, het stelt niet heel veel voor, maar het voegt wel wat toe aan de gameplay. Wat kun je eigenlijk in IV met je geld toen behalve dan wapens en kleding kopen. (En uitgaan)
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vreemd...ik heb de game sinds dinsdag, en eigenlijk nog maar 2 a 3 echte missies gedaan. De rest was puur de stad verkennen, heel wat uurtjes al. En nog zie ik nieuwe dingen. Door de Euphoria physics blijf ik het geweldig vinden om met NPC's te klooien, ze van trappen duwen en dergelijken. Gewoon in de stad rondlopen en luisteren naar wat ze allemaal zeggen en ook wat ze zeggen wanneer ze bellen.

    Het hele properties kopen in SA was geinig maar uiteindelijk had je er geen donder aan. Je kunt het internet op een heel veel pagina bekijken en lezen.....je kunt tv kijken en van wat ik erover hoor schijnt het heel veel te zijn wat je allemaal kan kijken op die tv. Neem een heli en vlieg naar The Triangle (Empire state building) spawn een motor met een cheat en rij eraf en bekijk het in cinematic view.....hey....misschien is het gewoon mijn fantasie die ik tot werkelijkheid breng, ik geniet nameljik echt van de meest onzinnige dingen in deze game. Just a few ideas ;)

    Of ga naar forums zoals die van Gametrailers en kijk naar topics als 'Fun stuff to try out' zulke dingen. Of check dit...

    http://grandtheftauto.ign.com/maps/1/Liberty-City-Map

    Dat is dus IGN's map met allemaal toffe secrets, gebouwen met interieuren waar je naar binnen kunt , waar je normaal niks over hoort...dus echt zelf moet uitzoeken...maar via die map kom je op al die plekken...GENOEG man, geniet!!!!!!!!!!! :p

    Ik vind deze GTA IV echt werelden beter dan welke GTA dan ook.
     
  17. Gainesis

    Gainesis Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik had dus zojuist een missie gehaald maar ik wou die gene net bellen en ik werd aangereden en het telefoontje werd dus gecancelled. Nu belt hij hem niet meer vanzelf en als ik hem bel komt er ook niks van.. Wat te doen?
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Daar mis ik geloof ik de inspiratie dan voor oid, want ik heb echt een verhaal nodig. Online kan ik me dergelijke gein wel voorstellen.

    Moet zeggen dat ik wel erg geniet van het spel. Beetje missies doen, de bad guy uithangen etc.

    @Thien: in de hulpthread vragen ;)
     
  19. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zo maar weer opnieuw beginnen :emo:
     
  20. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik mis beetje harde (commerciële) rap kanaal...
    Dr. Dre, Snoop, Game, Eminem

    Zulke dingen normaal niet mijn ding maar in een game als dit is dat wel vet imo
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina