1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Zo, nu de eerste missie voor die Manny gedaan. Voor de rest alles tot nu toe gedaan. Het is fucking bruut tot nu toe, je hebt het gevoel bij Niko dat er echt iets fucked up is.

    Kan ik trouwens wat krijgen als ik met Michelle blij daten en koffie met haar drink. Zo niet, dan laat ik haar met rust.
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Je kan met haar mee naar binnen gaan:D Maar wat je daar aan hebt weet ik ook niet:9
     
  3. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Alle superlatieven gaan binnenkort tekortschieten bij dit spel. Geweldig!

    Ik heb net even 2 uur lang alleen maar lopen klooien in de stad.

    Het begon in het ziekenhuis, heerlijk vuurgevecht gehad met de politie. Eerst knal ik de mensen op hun ziektebed al hun bed af, vervolgens sta ik achter een muurtje en liggen er na een vuurgevecht zo tien dode agenten op de vloer!
    Mooi moment was toen er een cop voor een klapdeur stond (die je trouwens open kan schieten). Ik schiet die gozer dwars door zijn hoofd en de bloedvlekken zitten op de klapdeur die spontaat drie omwentelingen maakt. Heerlijk!

    Daarna van een gebouw van 239 ft. gesprongen, bij het honkbalveld op het eerste eiland. De bloedspetters vlogen meters hoog de lucht in bij mijn landing. :D

    De details waren weer geweldig. Ik was in gesprek met Roman tijdens een motorrit, worden we vanaf rechts bestromd door een auto. Midden in de zin zegt Roman "look out!" en we vallen... Daarna gaat hij gewoon weer verder waar hij gebleven was.
    Romas was trouwens dood na een ongeluk bij mij... is weer opgelapt in het ziekenhuis. :)

    Verder goed om te zien hoe het bloed uit het hoofd van een dooie spoelt als hij/zij dood is. Ziet er niet geweldig top uit, maar het hoort wel zo.

    Ik zat pas op 8%, maar het cruisen door de stad is geweldig!
     
  4. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe zit dat nou met saven? Savet ie nou automatisch of moet je echt naar je huis gaan?
     
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Op hoeveel uur zit je nu met 8%?
     
  6. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op 9% na 10 uur ongeveer... volgens mij ga ik best wel langzaam 8) Haha, maar ik vond t leuk om eerst maar even goed de stad te verkennen! :)
    Nu ook eindelijk een heli gevonden op het vliegveld. Mooi zeg, direct naar het middelste eiland gevlogen, wat ik dus nog niet had vrijgespeeld, en dus kreeg ik direct 6 sterren!

    Mooie cutscenes zitten er in het verhaal trouwens.

    Zeer sterke game! :)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Volgens mij saved de autosave op Memory Block 10. Als je zelf gaat slapen kan je zelf een block kiezen waar je wilt saven.

    Uurtje of 13 gespeeld en op iets minder dan 15 %
     
  8. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.830
    Leuk Bevonden:
    850
    Ik 26% met 12 uur 8).
     
  9. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Iemand die dit kan vertellen?
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Volgens mij saved die automatisch. Ik had vanmiddag een dirty disc error, maar ik was geen voortgang verloren. En ik had niet gesaved. Dus die autosaves werken goed
     
  11. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je die vinden? Op het eerste eiland rijden echt bijna alleen maar saaie wagens toch?
     
  12. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging naar een metro station. Alleen ik dacht dat ik toen ook in een trein stapte. Metro lijkt gewoon erg op de trein ;) Trein zit er niet in, metro wel.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Er is zo ver ik weet alleen een Metro. En dat is degene die je overal ziet, bijvoorbeeld bij Hove Beach boven je.
     
  14. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok, dat maakt het weer wat duidelijker voor me:9

    Vette game trouwens:+ Ik heb er alweer zon 11 uurtjes opzitten.
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    WTF? Een metro is toch onder de grond? Of ligt dat aan mij? En alle metro's in IV zijn boven de grond.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Metro kan ook boven de grond, maar in Liberty City heb je ook een metro onder de grond, volgens mij in het middelste eiland.
     
  17. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht ik ook altijd. Misschien gaat hij wel ergens de grond in ;)
     
  18. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hebben echt aan veel dingen gedacht, ik achtervolg iemand die gene knalt achterop een vrachtwagen, de deur van die klep gaat open, vrachtwagen slingert en er rollen allemaal vaten uit.:b:
     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.830
    Leuk Bevonden:
    850
    Mocht ook wel nadat hij was uitgesteld xD.
     
  20. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Oke dan;) Daar ben ik nog niet:+

    Maar over de game zelf... echt helemaaal geweldig! Vond eerdere gta's helemaal niet goed maar deze is zooo goed. Misschien wel het beste spel wat ik gespeeld heb. Het enige jammere vind ik dat er minder opties zijn. Je hebt minder winkels enzo. Maar voor de rest echt helemaal geweldig! De bewegingen zijn zo goed, en ook de feeling in de game is super. Vind het ook super om met mijn scootertje en een lekkere jazz zender met zonsondergang over de new yorkse straten te scheuren\o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina