Alle superlatieven gaan binnenkort tekortschieten bij dit spel. Geweldig!
Ik heb net even 2 uur lang alleen maar lopen klooien in de stad.
Het begon in het ziekenhuis, heerlijk vuurgevecht gehad met de politie. Eerst knal ik de mensen op hun ziektebed al hun bed af, vervolgens sta ik achter een muurtje en liggen er na een vuurgevecht zo tien dode agenten op de vloer!
Mooi moment was toen er een cop voor een klapdeur stond (die je trouwens open kan schieten). Ik schiet die gozer dwars door zijn hoofd en de bloedvlekken zitten op de klapdeur die spontaat drie omwentelingen maakt. Heerlijk!
Daarna van een gebouw van 239 ft. gesprongen, bij het honkbalveld op het eerste eiland. De bloedspetters vlogen meters hoog de lucht in bij mijn landing.
De details waren weer geweldig. Ik was in gesprek met Roman tijdens een motorrit, worden we vanaf rechts bestromd door een auto. Midden in de zin zegt Roman "look out!" en we vallen... Daarna gaat hij gewoon weer verder waar hij gebleven was.
Romas was trouwens dood na een ongeluk bij mij... is weer opgelapt in het ziekenhuis.
Verder goed om te zien hoe het bloed uit het hoofd van een dooie spoelt als hij/zij dood is. Ziet er niet geweldig top uit, maar het hoort wel zo.
Ik zat pas op 8%, maar het cruisen door de stad is geweldig!Klik om te vergroten...