1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    16,95 kost die. Wat voor foldertje het was weet ik niet. Music Store? Dun know, MM heeft anders ook altijd wel guides liggen

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Ik had 'm voor €18 bij de MM Amsterdam.

3. Achillias

Achillias Guest

Nogmaals..

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ben net op mijn bek geslagen door Roman. Dat was enigszins apart :+ Ik moest hem zoals altijd bij zijn huis droppen na zo'n 'date', dus ik zet die auto zo neer tegen de muur dat hij er van zijn kant niet afkon. Dus besloot hij om mij eerst een klap te verkopen en vervolgens op mijn stoel te gaan zitten en er via mijn kant uit te gaan. Was wel grappig, kijken of dat me nog een keer lukt 8)

5. regtur

regtur Save the last humans..

Leuk Bevonden:
    0
    Die Guides zie je wel vaak bij de Free Record Shop. Zelf niet echt behoeft aan, lijkt me leuker zelf dingen uitzoek, maar voor de Hidden P's of Flying Rats is het wel handig, maar op internet is het ook wel te vinden.

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Deze missie vond ik enorm simpel. Als eerst rustig het huis leegmaken, schiet alle bad guys neer met een machine geweer of gewoon met je pistol. Vervolgens naar binnen gaan en de coke pakken. Je wanted level schiet omhoog, blijf zitten waar je op dat moment bent en pak bijvoorbeeld een geladen shotgun. De agenten zullen constant naar de deur opening komen en voor jouw een kwestie van de trekker over te halen.

Wanneer je alle agenten hebt omgelegd ren je naar buiten richting het water, als het goed is ligt er beneden een speedboat. Pak deze en scheur het water op. Zorg dat je uit de cirkel komt en je hebt de missie gehaald.

Ik zelf heb de missie op deze manier gedaan en na 1x dood te zijn gegaan had ik hem:)

Zaterdag heb ik hem bij Music Store voor 16,95 opgepikt:cool: Enorm dik boek met super veel informatie_O_

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Even een vraagje he...ik heb een surround set van logitech, Z5500 geloof ik om precies te zijn. Wat kan ik in de auto options het beste kiezen bij output....Surround side of rear?

8. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    90 missies. :b:

@Bigkabuto

Heb ook een Z-5500 en heb het op surround staan.

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hehe ja me too..maar surround-side of surround-rear?

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Net die missie met de bank gedaan, fucking bruut. Bijna dood gegaan, gelukkig vond ik een health pack. Schuilen is echt een dikke pluspunt bij GTA. :thumbs:

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ligt volgens mij aan waar je boxen zitten ;)

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb links en rechts achter 2 speakertjes, voor ook twee, en een center.
    Maar ik hou het wel gewoon op side, zo stond ie altijd al.

13. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Inderdaad, wat een uitvinding. Je moet alleen wel uitkijken als je schuilt en wilt schieten met een RPG. Bij mij ging dit de eerste keer genadeloos fout en vloog Niko een aantal meters de lucht inO-)

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    sniperen achter een muurtje lukt me ook niet :confused:. Ten minste hij zoomt niet in.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Echt ongelooflijk vet he....ik ging even bij het internet cafe kijken. Check ik een beetje onderaan de eerste pagina...zie je 3 programmas staan die op bepaalde tijden worden uitgezonden. Ik dus terug naar Roman's huis..en tv kijken, en ja hoor..het klopt precies.

DETAILS!!! Dit is echt zoveel meer dan een GTA game gewoon...fucking love it!!!!

16. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Zou iedereen gebruik will maken van spolier tags als je het over missies hebt? Ik lees hier weer dingen die ik nog helemaal niet wil weten. :x:{
    Bedankt! :)

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij heb ik net Jimmy gezien uit de game "Bully: Scholarship Edition". Hij was met graffiti "Jimmy was here" aan het spuiten op de muur.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Echt ? Waar ? Bruut! :cool:

Net een missie gedaan voor Badman, damn hij is nog erger dan Jacob. Bij Badman versta je echt helemaal niks, wel funny though. :D

19. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    ook op TV is een verwijzing naar Bully. Dat programma van kinderen met rijke ouders. Komt er zo: "Ze gaan naar de beste scholen" en dan komt er een foto voorbij van Bullward Academy :lol:

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    idd! ik probeer het niet eens meer te verstaan :9 echt te maf..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina