[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Als je friend je een like geven van 90% of hoger, dit kan je opkrikken door met ze te gaan stappen/bowlen/poolen enz.

    Ik heb nu dat:

    Packie maakt autobommen voor me
    Little JAcob kan ik bellen dan komt hij langs met een wagen vol guns
    Brucie kan ik bellen en dan komt hij me halen met een heli
    Dwayne kan ik bellen en dan komen er homies van hem achter me aan rijden als protectie
     
  2. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet dat jij een gta fanboy ben..
    Ik heb beide games en wat betreft fun doet mario kart weinig onder..
     
  3. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er bij de DLC ook iets zit dat je een huis kan kopen en dat er voor dat huis dan wapens/ items etc liggen.. Topspel btw, ik vind het nu mijn favo 360 game !
     
  4. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    heb enige wat maria kart overtreft is met 4 man DIKKE Fun! naast elkaar op bank dat mis ik bij gta dan wel weer multiplayer op 1 console

    zit nu op 26% en 10 uur gespeelt is zinvol om verhaallijn binnen 30 uur te halen want als krap wordt ga ik er niet eens aan beginne en me vrienden like 90% + brengen
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Btw voor de mensen die al een missie gehad hebben waar je een bivak muts op had. Deze is nu ook te vinden in je hide out en valt onder de categorie mutsen. Naast de russische muts en het petje zit ie. ;)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Gister op gedaan en dikke lol gehad. Eerst liep ik een ziekenhuis binnen met een granaat in mijn hand en liet ik iedereen dood gaan door de explosie, daarna respawnde ik weer voor de ziekenhuis. Alleen was die bivakmuts dan weg, daarna iedereen doodknallen en wachten tot de politie binnen komt, echt dikke lol gehad. Helemaal rechts in het hoekje staan, en dan maar blind fire naar alle politie agenten die binnen komen. Daarna ging ik naar Cluckin Bell' en daar deed ik het zelfde. Muhwawaw :cool:
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom gebruiken ze tijdens de missies geen chekpoints? :'-(

    Soms zo irritant als je op een stomme manier een missie verknalt, en dan weer het hele stuk opnieuw moet rijden
    (bv. eerste missie van Manny waar je iemand de halve stad door moet schaduwen).
    Of bv. een checkpoint halverwege the Snow Storm.

    Tot nu toe heb ik iedere missie binnen de 3 keer gehaald, maar ik vind dit toch een groot gemis: Verplicht iets saais/gemakkelijks keer op keer doen omdat ze een zo simpele toevoeging niet hebben gemaakt
     
  8. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ten eerste helemaal geen GTA fanboy. Ik vind dit gewoon een goed spel ;)

    Maar verder denk ik dat je hardstikke veel fun met mario kart kan hebben. Maar het is geen spel wat je in je eentje gaat zitten spelen. Dan speel je toch liever GTA denk ik. Ik had mario kart zelf op de gamecube. hardstikke leuk als je met een paar man bent, en anders speelde ik het niet.
     
  9. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    In San Andreas was dat wel beter geregeld. Daar kon je skip ride doen en dan schoot het tenminste op. Maarja op andere vlakken is GTA 4 weer veel vetter.
     
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Waarvan ik die optie nog steeds niet snap:confused:
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ben wel iets geks tegen gekomen. Ik hoorde opeens een politieman schreeuwen en dus keek ik achter mij. Hij trok z'n wapen en rende achter een man aan die maakte dat hij weg kwam. Ze renden beiden het strand op en het was echt hilarisch om te zien hoe zij het strand over renden. Zeker met de uitspraken als ''I need Backup goddamnit'' die de politieman deed. Dus ik dacht, laat ik eens een handje helpen en ren tegen de voortvluchtige aan. De politie beveelt hem zijn handen op de hoofd te leggen en hij doet dat. Vervolgens lopen ze daar over het strand, er is geen auto of backup te bekennen overigens, en vervolgens rent de voortvluchtige wéér weg! Dus ik haal hem weer onderuit en weer gingen ze lopen. De politieman met het wapen gericht op de voortvluchtige en de voortvluchtige voor de politieman met z'n handen op zijn hoofd. Dus ik liep weg, had er geen zin meer in en wat zie ik? Ze lopen naast elkaar richting het water.. Niets wegrennen of wapens erbij. Nee, ze lopen gewoon naast elkaar naar het water toe en lopen daarna rustig naast elkaar weg. Raar moment hoor. Vond het alleen jammer dat er niet iets gebeurde bij het moment dat ik die kerel omver beukte. Misschien dat hij in de boeien geslagen zou worden en meegenomen zou worden. Maar dat dit wat ik hierboven heb vermeld zou gebeuren.. Dat zag ik niet aankomen.
     
  12. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    als de ' Like ' van dwayne bijvoorbeeld 93% is kan dat dan ook nog afnemen als je bijvoorbeeld weinig meer met hem afspreekt? of blijft het dan op 93
     
  13. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Gister dit spel opgehaald (was net vorige week op vakantie :p) en wat een game!
    Het rijden met auto's heb ik helemaal geen problemen mee trouwens vind het allemaal prima gaan, het motor rijden is wel even wennen.
    Verder wel erg veel pop-up maar dat is altijd al zo geweest met gta dus tja.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Mensen moeten echt ophouden over de fun in GTA IV en mariokart. Het is gewoon een heeeel ander genre. Alsof je bierviltjes met skydiven uit een spaceshuttle vergelijkt.

    En die checkpoints komen wel in Saint's Row 2. Daar ben ik wel blij om.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2008
  15. dramaties

    dramaties Held

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt? Nice, ik vond het af en toe ook wel vervelend. Moest ik met die truck de tunnel versperren maar het halen van die truck en dan naar die brug duurt al een minuut of 5. Tot keer toe blind fire met een bazooka de truck opgeblazen. Waar ik naast stond, echt te kut. Hij steekt dat ding dan ook gewon in de deur van de truck en schiet, blind isie zeker inderdaad...

    Mij lijkt Mario kart ook vet hoor, had hem op de n64 en spele hem nog wel eens af en toe, wat een meester spel. Dat die niet bovenaan staat snap ik echt niet qua beste spellen ooit. (overdreven, sorry fanboys)
     
  16. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je dat pakhuis binnenkomt in de missie, escuela of the streets( de 1e missie van manny)
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dit hoort in het Hulptopic.
     
  18. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    coole is dus, dat als er wel backup is. Of dat de agent zelf uit een auto is gestapt, dan word die arrestant meegenomen in de politie wagen :D
     
  19. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien kreeg hij nu een waarschuwing of een bon voor wildplassen?? hehe
     
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.832
    Leuk Bevonden:
    9.201
    Is het nog steeds zo als je besluit om de agent te helpen door de arrestant in het been te schieten dat hij achter jou aankomt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina