1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wat staat er precies in die guide ??
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    de officiele strat guide?

    Alle missies uitgelegd met locatie/route en wapens in de buurt om op te rapen.

    Alle dates/vrienden met hun voorkeuren, alle side missions, alle "flying ratS" en unique jumps. En ook alle keuzes uitgelegd met gevolg. Alle achievements uitgelegd en een paar kaarten met onder andere random characters erop met uitleg.
     
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Moeite waard om te kopen ??
     
  4. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ontvangen van Gamehubs met de normale levering? Damn, heb m nog steeds niet ontvangen:confused:
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat ligt aan je zelf. Als je die dingen die Syke zojuist genoemd heeft aantrekkelijk vind om bij je te houden.. dan zou ik het kopen. Je kunt natuurlijk ook altijd op internet kijken voor locaties etc. ;)
     
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    was ik net ff aan het spele zie ik allemaal van die ventjes lopen met een pan op zen hoofd :p
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Ondertussen bijna de game uitgespeeld. Nog iets van 5 missies. Uiteindelijk vind ik het toch wel de beste GTA die ik gespeeld heb, minder dingen om te doen maar de sfeer en het verhaal/personages maken het beter dan de andere.

    Alleen Bulgarin gaat niet dood. Had hem gehoopt neer te knallen. Of dat moet nog komen, maar dat weet ik niet.
     
  8. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    De missie waar je
    Roman moet redden
    vond ik erg vet! :thumbs:
    Vooral dat geschreeuw van Niko heel de tijd, GO AHEAD, TEST ME, TEST ME!!
     
  9. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Bulgarin overleeft inderdaad, al zegt de LCPD Database raar genoeg van niet. Ik heb een vermoeden dat de DLC ook wat met hem te maken zou kunnen hebben
     
  10. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ik gister.
    IM LEAVING HERE WITH ROMAN!

    ff een vraagje tussen door, is zit nu ergens op 3x% and Ik zou graag willen weten waneer het laaste eilandje vrijkomt D:
     
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Na de 3de missie met Packie gaat dat eiland open. :)
     
  12. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is tog na de bank overval?
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, het valt me erg op dat de AI niet al te best is. Maar die van de politie is helemaal het toppunt. 8) Die rijden gewoon spontaan het water in, rijden elkaar over, nemen de verkeerde afslag etc. Het mooiste was wel toen er iemand was aangereden ergens op straat. Komt er een Ambulance aan, stapt de broeder uit gaat naar de gewonde op straat en rijd die Ambulance zo over die twee heen... beide dood! :lol:
     
  14. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind de AI van de politie wel meevallen, alleen van de ambulance slaat echt nergens op.

    ze rijden overal tegen aan incl. doodrijden van voetgangers, dan stapt er eentje uit gaat even kijken of ie echt dood is. (neemt nooit iemand mee in de ambulance) stapt weer in en vertrekken :confused:

    En dan heb ik het nog geen eens over dat de ambulancebroeder uitstapt, naar een hotdog kraampje rent i.p.v. slachtoffer een hotdog bestelt en rustig over straat weg loopt. :lol:
     
  15. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Gister heb ik ook zoiets soortgelijks meegemaakt. Er liep op een verlaten terrein een ventje rond, deze beukte ik neer om vervolgens met mijn mobiel de ambulance te bellen. Gelukkig voor het slachtoffer kwamen ze heel snel maar wat ze toen deden.

    Eerst reden ze drie rondjes rondom het gebied, elke keer kwamen ze weer terug. Vervolgens reden ze mij aan en reden ze over het slachtoffer heen om daarna hun weg te vervolgen op een modderig Dakar achtig pad wat naar het water toe ging. Ik had de hoop inmiddels op gegeven maar uit het niets kwamen ze weer terug om het slachtoffer proberen te redden. Tevergeefs, de ziekenbroerder keek er naar en schreeuwde iets als; 'stay with my you stupid fuckhead' ofzo.

    Hierna reden ze als twee idioten weg. Ik heb ze nog een tijdje achtervolgd maar je merkt gewoon dat ze nog steeds doelloos rondrijden. Beetje jammer.

    :D
     
  16. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hehe, maar de politie kan er ook wat van tenminste bij mij wel. Bijv. vorige keer reden er 4 spontaan het water in bij het vliegveld die voor me reden. Soms gebeurt het ook dat ze uitstappen en dan komt er versterking aan die vervolgens de andere omver tot dood rijden. Ook heb ik weleens dat ze opeens een ander achterna gaan i.p.v. mij! :+
     
  17. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Een tijdje geleden las ik ook in een Nederlands gameblad dat door het nieuwe politie systeem er meer mogelijkheden waren om te kunnen ontsnappen.

    Eén van die manieren was het parkeren van je auto in een andere buurt om vervolgens in een andere auto zo weg te kunnen rijden. Nou, ik heb het geprobeerd maar dit lukt mij niet hoor. Steeds als ik politie acher mij aan heb en uit de cirkel ben jat ik een andere auto maar dan vinden ze me gewoon weer.

    :emo:
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Brandweer en Ambulance doen wel echt niks dit keer. Brandweer komt alleen aanrijden, ondertussen zijn er al een aantal doden gevallen omdat ze niet kunnen rijden en daarna zijn ze weer weg. En de brandweer zie ik helemaal bijna niet, en als ze komen doen ze niks. 8)
     
  19. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    de brandweer heb ik ook nog nooit iets zien doen ofzo, maar de ambulance doet wel wat, reanimeren enzo, wel grappig 8)
     
  20. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Heb ze beide nooit iets zinnigs zien doen.

    Brandweer komt alleen als ik ze bel. En dan staan ze daar ook onnozel bij te kijken, en tegen het brandende object aan te rijden.

    En de ambulance maakt meer slachtoffers dan ze ooit zullen redden. Als ze uberhaubt iemand zouden redden, of de moeite er voor zouden doen. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina