1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    is wel leuk om in de bumper view door de straten te racen
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Hoe zet je die telefoon uit dan?:)
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Options --> Turn sleep mode on.
     
  4. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Bedankt, alleen jammer dat ik dat pas weet. Heb het spel sinds zaterdag uitgespeeld:9

    Altijd handig, dat gezeik van Brucie is echt irritant:eek:
     
  5. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Omg ik net pas een irritante bug ik heb em volgens mij weleens eerder gehad maar dan prob op een andere plek.

    Maar ik was bij mijn save house (die je krijgt door een bepaald iemand te killen) en daar was de meeste irritante gezoem. Ik dus rond lopen waar komt dat toch vandaan. Ging dus links vanuit de ingang naar buiten. Liep naar de hoek. En daar was dat gezoem niet om aan te horen zo hard, zo hard. Was gewoon verschrikkelijk, dus ik reload wat blijkt hoor ik het gezoem nog steeds. Echt mega irritant, en ik heb et weleens meerder gehoord maar toen ergens anders ik d8 zal wel een motor zijn ofzo in de buurt. Maar nee nu blijkt et gewoon een bug te zijn want het kwam gewoon uit de grond.

    Heb toen de game er eventjes uit gehaalt en toen er weer ingestopt en nu is het gelukkig weg.

    Maar iemand anders die dit al eens heeft meegemaakt? :eek:
     
  6. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje, maar vind het leuker ze zelf te vinden. Als je wat rondrijdt, kom je ze vanzelf een keer tegen. :) Zijn er nog meer dan ik dacht trouwens. :thumbs:

    Daarom zei ik ook kenmerken, zoals die triangle, tolbrug en ook wat buurten zoals je ze ziet in Amerikaanse series. Het is volgens het boekje bij de SE ook alleen gebaseerd op NY, dus niet nagemaakt. Maakt me verder ook weinig uit, als het maar als een stad aanvoelt en lekker divers is. :b:

    Vind ik dus ook, vooral als je net iets anders wilt doen. Als je niet antwoordt of niet kan, zijn ze meteen weer geirriteerd. |:- Vrij irritante toevoeging aan het spel.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2008
  7. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik heb Dwayne niet gekillt en wil nu met hem vrienden worden maar hij belt me niet en kan hem niet bellen.

    Zit inmiddels 2 missies na tree leaf clover. Hoe wordt hij je vriend? En hoe kun je de special abilities van je dates gebruiken? Carmen mag mij 100% maar kan haar alleen bellen voor date, niet voor ability
     
  8. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Check je ingame email. ;)
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    thanx, zal ik eens doen
     
  10. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hetzelfde probleem, heb de story zelfs al uitgespeeld alleen ik heb nooit een email gehad. Valt hier iets aan te doen?:mad:
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ja, ik dacht toen dat mn xbox lawaai aan t maken was ofzo maar kwam er al gauw achter dat t in t spel was,.. ik ben t nog maar 1 of 2 keer tegengekomen dus zon ramp ist nou ook weer niet maar wel een beetje vreemde bug
     
  12. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb juist 1x het omgekeerde gehad echt geen radio nee stond gewoon aan geen motor geluid helemaal niets was ook wazig
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.849
    Uitgespeeld! Echt fucking bruut was het. Vanaf The Special Someone was ik echt helemaal opgeslokt. Niko was fucked up, en ik was ook fucked up. Uiteindelijk voor revenge gekozen, want dat vond ik voor me zelf beter. Prachtige verhaal, ben ook echt opgeslokt in Liberty City, ik voel met Niko mee. Echt bruut. _O_

    Kan niet wachten op de DLC, hoop wat missies om zo Bulgarin te vermoorden. :)
     
  14. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF, ik kan niet meer op internet?!
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hacked. }:]

    Hehe, vanochtend met LJ naar de stripclub gegaan, en later de volgende dag samen met LJ naar de caberatier gegaan. Ik weet niet of je hem kennen maar hij gebruikt steeds het ''Everyday im husseling'' in zijn optreden, echt geweldig.
     
  16. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    KAtt Wiliams treed ook gewoon op in de Comedy Club! (Betwijfel als iemand hier die wel kent, mja) :9
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh, das die kerel die in die show zat van MTV toch? Iets van Wild 'n Out?
     
  18. The_Yakuza

    The_Yakuza Active Member

    Berichten:
    1.805
    Leuk Bevonden:
    0
    Er was toch ook zo'n speciale helicopter, die raketten kon schieten? Als je 100% had?

    Ik heb 100%, maar heb hem nog niet gevonden :)

    EDIT: Ja! Dazlin!
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja die show van katt williams gisteren gezien :9 was wel lache dat hij erin zat maar voor de rest vond ik t niet bijzonder grappig ofzo (die show zelf)
     
  20. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie ook dat GTA een beetje... Korrelig aanvoelt?
    Als ik met mn neus op mn TV ga zitte, dan bij de loading screens is het niet gewoon 1 geheel zwart plaatje maar een beetje 'korrelig' zwart.
    Ook ingame viel dit me al op, volgens mij was dit hier eerder al gezegt door iemand anders..
    Bij andere games heeft me xbox/tv dit niet dus neem aan dat dit aan GTA ligt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina