1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsof dat zo'n ramp is voor een goede game? Meeste mensen betalen 60 euro hoor :)
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je kan trouwens ook je auto helemaal uitschakelen, dus licht uit en moter uit. Gewoon op 'X' en 'Y' tegelijk drukken. :)
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    "Y" ingedrukt houden is toch al genoeg? Dan slaat mijn auto altijd helemaal uit en hoor je zelfs de motor nog napruttelen. *)
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Grappig die wist ik nog niet.
     
  5. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja heb het gisteren zelf gevonden vlak nadat ik het vroeg. :eek: Er zijn er meerdere bij politiebureaus. Heb alleen nog nergens zo'n NOOSE busje zien staan, was in GTA III wel zo. *zoekt verder* :)
     
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    De NOOSE bus heb ik sinds gisteren. Ik ging het vliegveld op, kreeg 4 sterren en daar kwamen er 2 aanrijden. Ik was eigenlijk opzoek naar de FIB Buffalo, maar heb toen eerst de NOOSE maar even veilig gesteld bij mijn savehouse! \o/
     
  7. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag me af, in de vorige delen was het toch gewoon swat en fbi, ipv noose en fib,
    noose kan ik nog wel mee leven, maar F I B, komop:p
     
  8. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom altijd dat groene smiletje boven je post?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond ik ook al zo raar.
     
  10. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik wil ook zo'n FIB auto. Da was zo'n vet brute met een zwaailicht achter de voorruit. Iemand tips hoe je deze snel krijgt? Is dat 5 of 6 sterren wanted?
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Snelste manier is via een cheat. Maar dat wil je denk ik niet.
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Zonder cheat, moet je minimaal 5 sterren hebben voordat ze verschijnen (bij mij wel tenminste). Ik ben er gisteren 45 minuten mee bezig geweest voordat ik er 1 veilig had gesteld en die de game ook daadwerkelijk gesaved had.

    Ik ging bij het 2e safehouse staan daar ging ik een relletje trappen tot 5 sterren dan is het nog even de kunst om in leven te blijven, want er zitten 4 agenten in de FIB auto met full health + armor en allemaal uzi's. Knal ze af, jat de wagen en rij dan een blokje om.

    Als je namelijk saved terwijl de voordeur van je safehouse helemaal volstaat met agenten is de kans groot dat je wagen er niet meer staat na het laden (ook al heb je de wagen in het gele vak gezet).
     
  13. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    zo na 31 uur spelen sta ik op 30% en 45 missies
     
  14. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    gister dan toch echt mn eerste vastloper gehad... ik stapte in een aardig verrotte bak, reed weg en toen bleef mijn beeld hangen. Gek genoeg bleef de radio wel gewoon doorratelen :x
     
  15. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Heb de Story completed. Heb het nu ook gehad, geen zin meer om verder te spelen voor 100%.:{
     
  16. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu op missie 73 met ongeveer 19u en 45min. Opzich wel netjes, had sneller gekunt maar in het begin wel gekloot.. Wil nu wel graag die Achievement in 1 keer, dan lekker alle side-missions en een week op m'n gemak gewoon domweg rondrijden. Ik vind de storyline wel heel erg brilliant, steekt allemaal goed in elkaar.
     
  17. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Gister deed ik zo'n missie dat je een gast uit het room moest snipen, in dat gebouw beneden aan de trap zat schijnbaar een mannetje, maar ik kon dat mannetje niet zien en enkel de schaduw ervan :p Dus toen leek het net alsof het daar 'spookte', en toen ik na het snipen beneden kwam was 'ie weg xD
     
  18. Gorilla J

    Gorilla J Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja dat heb ik dus de hele tijd, tis eigenlijk gewoon afwachten tot die rooie lampjes verschijnen |:-
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Niemand die trouwens die main theme heeft voor als ringtoon ofzo, noem me maar een nerd ofzo maar hij is gewoon hard, en ik word ondertussen gestoord van mijn Nokia ringtone dus. :+
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb de Hooker ringtone die is ook lachen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina