1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Wie heeft er de strip van de nieuwe PU al gelezen? Met die duiven, vond 'm echt briljant :lol:
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Waar besteld en voor hoeveel?
     
  3. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Play.com is de guide het goedkoopst geloof ik. 12.99 incl. verzending als ik me niet vergis. :thumbs:
     
  4. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    19.99 bol.com, 250 pagina's, dik, ook net binnegekregen, komt 1.99 verzendkosten bij, gaat vervolgens weer 1.99 vanaf dmv coupon codes... klik
     
  5. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Die Brady games guide is wel aardig, maar ik miste echt de voertuigenlijst. Bij de San Andreas guide van Brady games zat een prachtige voertuig catalogus. Ik vind het een serieus minpunt dat deze niet aanwezig is. Alleen de auto's voor Stevie staan besproken.
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    K'heb hem bij de Bart Smit gehaald voor 15€ ;)

    Een missie van E.
    Ben nu bij die missie van Elizabeth, dat je d'r coke moet ophalen. Wat een schijtmissie zeg :mad:
     
  7. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Eerst jezelf een weg schieten naar haar coke, daarna de politie negeren en snel naar buiten rennen en een auto zoeken. Had 'm gewoon in 1 keer gehaald.
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2008
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had de mazzel ook dat hem in een keer haalden, want ik zie veel mensen die er problemen mee hebben.

    PS: me berichtenteller werkt de laatste 2 dagen niet, weet iemand waarom?
     
  9. Shizzel

    Shizzel Guest

    Omdat berichten in de Green Mile niet meetellen voor die teller.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt me pas nu op na 4 jaar. ;)
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wat ik nogal gaar vind aan de achtervolgings missie is dat het schieten op ze bij helemaal geen nut heeft, heeft het wel uberhoud nut? Meestal is het gewoon zo dat ze dan ergens uit stappen en dat je ze met 1 schot neer hebt :'). Nu al 80 missies gehad, einde zal wel snel komen nu...
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Naar aanleiding van het zien van de 3 Bourne films... heb ik nog wel wat kritiek op GTA IV. Je zult waarschijnlijk denken,wat hebben die films nou weer met GTA te maken... maar er zitten veel actiemomenten in die uit GTA zouden kunnen komen.

    Anyway, wat je dus in een die films ziet, mooie gevechten en het mooie soort van free running heb je dus in GTA totaal niet.

    Dit deed me meteen beseffen hoe stroef GTA eigenlijk wel niet is. Het hand vs hand gevechten is eigenlijk belachelijk slecht. Waarom kan je, als Niko, die in het leger heeft gezeten... geen vette moves uitvoeren, armen breken, benen breken etc.? Dat het in de vorige gta's niet kon snap ik wel.. maar Niko doet zich voorkomen als een ex-militair met behoorlijke skills... maar een beetje vechten kan hij dan weer niet.

    Of wat dacht je van het rennen en klimmen. Heel leuk en aardig dat je over hekjes heen kan klimmen en springen.. alleen het reageert allemaal zo belachelijk traag en het duurt allemaal zo lang en het gaat allemaal zo stroef. Waarom geen assasin's creed achtige controls, dat schijnt super soepel te gaan (zelf niet gespeeld.. maar het idee sprak me wel aan).

    Op een gegeven moment stond ik op empire state building, achter een rand.. wil je er op klimmen kan dat niet omdat je er dan overheen springt en dan helemaal naar beneden dood flikkert. Waarom kan ik niet gewoon op een rand staan?


    Ik benadruk dat de 3 films wel wat over the top zijn, maar GTA is Niko is als je nagaan ziekelijk stroef.
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat Resident Evil stukje was grappig.
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ligt het nou aan mij.. of is de autobesturing GIGANTISCH wennen in vergelijking met andere gta games?
    als ik hard rij en bochten maak met de handrem vlieg ik steeds allekantne op..
    ik ben een mietje op de weg :p
     
  18. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Die autobesturing is inderdaad extreem slecht en kut! Na wat wennen en weten wat de 'betere' auto's zijn scheelt het wel. Sommige auto's blijven altijd kut rijden. (Als je hard in een bocht komt aanrijden zou ik de handrem ook nooit gebruiken, gebruik die alleen als je wilt keren op de weg)
     
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Heb m net uitgespeeld! Vette game :D!! Dik 45 uur gespeeld, lkkr veel gekloot tussedoor :)! Nou nog de 100% halen en de multiplayer achievements!:thumbs:
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    omg, net eddie low ontmoet....-_-'
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina