1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto [Deel 9]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shizzel, 30 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook seks hebben met de strippers
    want eentje zei tegen mij dat ze sex wou hebben in de auto
     
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het niet weten, bij stats staat er bij elke personagen want die van je denkt:

    mission progress:
    respect:
    like:

    kwas toen met hem uitgegaan, ( dronkken worden blijft lachen:+)
    en toen h ad ik opeens die special abillity van hem, maar ik weet niet of dat uitgaan respect of like beinvloed,

    ik denk dat hij bedoelt snachts in-game:+
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2008
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ja dat bedoel ik ook. Als het nacht wordt in de game dan zie ik niks als ik overdag speel. ;)
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zo, middelste eiland ook unlocked nu. Nu ga ik ff geen missies meer doen. Het is nu bij mij Maandag, Zaterdag avond heb ik een date met een vrouw via dat Lovenet dinges. :+

    Zit ook niet echt veel kleding in de game zeg, niet eens een normaal shirt. In het middelste eiland zijn er 3 winkels, en 2 zijn er het zelfde. Why... :{
     
  5. Chupacabra

    Chupacabra Active Member

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    2
  6. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet dat iedereen de game donker vind. Bij mij is het (na wat aanpassen bij de ingame grafics) nu echt heel licht en zie ik alles goed!
     
  7. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen waar die gekke helicopter staat op vliegveld zie alleen 3 lege plekken??
     
  8. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Vannacht eindelijk thuis. GTA 4 uit het plastic gehaald en in Xbox gestopt

    [​IMG]

    Zó dichtbij, en toch zó ver weg.... :'-(=(
     
  9. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Handoek truc zou ik proberen als jou was
     
  10. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon ff kabel erin en eruit, werkte bij mij ook dinsdag, of maandag,

    btw ik vind de game helemaal niet donker, ik heb alle sliders gewoon nog staan op default,
    heeeft ook niet echt zin om het aan te passen, want de kleuren verschillen heel erg, soms is het grijs en grauw, en soms als de zon schijnt, en de lucht is blauw, is alles erg kleurrijk en vrolijk,
     
  11. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel aardig lullig... :x
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hangt ook een beetje van je tv af, speel zelf op een beamer en ik zie overdag echt niks met de normale settings, helemaal niet als het nacht in de stad is, daar heeft mijn beamer gewoon te weinig contrast voor en te weinig lichtopbrengst. Dus contrast en brightness staan nu op vol vermogen ongeveer. Maar het is wel super mooi nu!
     
  13. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    juist voor deze reden heb ik expres de ps3 versie gekocht
    heb al 3 keer eerder rod gehad
     
  14. Shizzel

    Shizzel Guest

    Ik heb een paar uur kunnen spelen, en toen kreeg ik vastlopers die in een PC op een kapotte videokaart duiden... Hij is nu al 10 minuten lekker warm in 2 dekens, 4 kussens en een dekentje gestopt. Nog even een kwartiertje heet laten worden, dan een half uurtje af laten koelen, en dan maar hopen dat hij weer werkt :D.
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De special ability van Jacob is een aanrader. De prijzen van Jacob zijn een stuk lager dan die van de ammo-stores. Ik vind het wel onzin dat je eerst de hele tijd moet gaat eten, bowlen en darten met die lui.
     
  16. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag:

    BESTAAT DE MOGELIJKHEID OM VLAD EN FAUSTIN TE LATEN LEVEN? ZODAT JE NOG MISSIES VOOR HUN KAN DOEN?
     
  17. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    De special ability van Brucie is ook zeer vet:

    Heli-pickup
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dan zie ik nog niks.....

    hahhaha

    Maar ik zal wel ff wat schuiiven met die Contrast dingen. Want het is toch wel klote als je missies in het donker moet doen en je ziet niet echt waar je heen moet lopen.....
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maar ben ik nou gek of gaat de dag zo snel voorbij in Liberty City, binnen no-time is het al weer donker. Straks ff mijn contrast veranderen, deed een missie en het was nacht. Zag echt helemaal niks.

    Trouwens, hoe kom ik in Statue Of Happines zelf, dacht dat je er ook altijd in kon. En op de top van de Rotterdam Tower moet je zeker een heli nodig hebben he, steel steeds een heli bij die Heli Tour en vlieg dan naar die tower, maar val steeds naar beneden. :+
     
  20. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    hoe krijg je die special abilyties? ik heb bijv. brucie al 100% missie proses
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina