1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dodonkey

dodonkey Droog & Dodelijk !

Leuk Bevonden:
    0
    nog nooit online gespeeld. Heb ook geen LIVE BTW. Ik koop games alleen maar voor Singleplayer op de 360. Maar heb gister ff een hele fikse explosie gemaakt :p Stuk of 25 auto's ! :D

2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Kan het proberen. Ik speel de laatste dagen vaak free-roam waarbij we met 5 man wapens gaan zoeken, in het ziekenhuis gaan zitten, 6 sterren weten te krijgen en daarna proberen te vluchten met behulp van NOOSE busjes en naar een boot rijden om daar weer verder te vechten. XD Het is erg komisch om te zien hoe iedereen probeert te vluchten uit het ziekenhuis 8)

Oja en Reptile. Je wilt het!

Laatst bewerkt: 15 aug 2008
  3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe leuk Shortbull! Heb je ff een Vriendenverzoek verzonden. Wanneer je het weer doet, en ik online ben zal ik meestal dan wel mee willen doen :)

4. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik ook wel mee zal doen :)

Heb geen zin in rotte GTA IV in mijn kast :+

5. Reptile

Reptile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *zucht* Ik doe wel een keer mee, omdat jij het zo aandringt. =(

6. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Haha was echt leuk net met DvD NL. We gingen met z'n 2en free roam doen en toen hadden we allebei een Sanchez. Per toeval kwam ik met mijn Sanchez op de metrobaan terrecht en toen gingen we maar het metro spoor volgen. Bij elk station even gestopt en iedereen het spoor op gegooid. Uiteindelijk reden we buiten vlak bij die enorme San Fransisco achtige brug en daar reed zomaar een auto vanaf precies toen wij langsreden! Hij lag ook echt op de grond met nog maar 1 lichtje aan, echt humor.

7. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    Gister liep ik als Nico Bellic door het Park. Stond er een schooier op een trompet te spelen. Klonk mooi. Gaf hem 1 $ fooi. Bleef nog eventjes luisteren. Gaf ik hem nog eens 1 dollar fooi. Bleef verder luisteren tot het begon het te vervelen. Nouja toen kreeg ie een haffel lood van mn shotgun door zn kop heen\o/

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Is dat rotmens Carmen onsterfelijk ofzo? Het is heel raar..een tijdje geleden had ik een SMS ontvangen van dat domme irritante wijf , dat ze het uitmaakte. Prima dacht ik, jouw 'perk' werkt toch amper en je bent een verschrikking.

Nou zag ik gisteren op Lovemeet.net in de game dat Sobohoe(zij dus) weer beschikbaar was, dus ik doe voor de grap gewoon 'date' en ja hoor, ik kon weer daten met haar. beide Niko en Carmen deden net alsof het de eerste keer was...vaag. Maar goed, ik wil van haar af, vermoorden dus...maar dat is dus onmogelijk? Ik gooide een Molotov tegen haar aan....ze stond middenin die fik en er gebeurde niks....ik schoot op haar hoofd met shotgun...Carmen got scared....suuuuuuuuuuuuuuuuure.

Ik haalde haar op, spawnde een heli en vloog naar een hoog gebouw...ik heb haar niet eraf gedrukt want dan krijg je Carmen got scared..ik liep gewoon een paar keer tegen haar aan totdat ze naar beneden viel...ik hoorde haar nog gillen...en jaaaaaa hoor...daarna stond ze op de grond en er stond 'take carmen somewhere she would enjoy' .....ik kan me vergissen maar ik heb echt een keer gehad dat er stond 'Michelle got killed' zoiets..ik zie het ook in Youtube filmpjes...maar met Carmen kan dit blijkbaar niet........

9. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    haha echt goed dat je haar van dat gebouw af gemieterd hebt xD Alleen wat boeit het. Maak het uit en laat haar lekker de rest van haar leven op lovemeet staan :p

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Mij zou het echt voldoening geven als ik haar van het leven kan beroven, tja :p.
    Ik denk dat Rockstar het misschien expres gedaan heeft, die wist dat sommige gamers haar echt wilde vermoorden in de game en hebben ze expres haar juist onsterfelijk gemaakt. Het schijnt sowieso dat girlfriends en friends onsterfelijk zijn. Al staat er 'killed' later bellen ze je op vanuit het ziekenhuis of je ze kan komen oppikken. Wel jammer...in San Andreas konden de chicks echt dood geloof ik :p

11. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Free Mode doen? Ik voeg wel iedereen toe :)

12. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil wel mee doen, maar ik ben pas rond 4 uur online. Stuur maar een invite, je ziet me wel verschijnen :)

Nog meer die mee willen doen? \o/

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nah niet echt, ik heb dat een hele tijd gedaan toen de game net uit was, en daardoor helemaal niet veel met de singleplayer bezig geweest. Plus andere games en andere dingen...en de volgende topgames staan alweer bijna voor de deur, ik wil echt wat shit uitspelen nu..waaronder GTA's verhaal.

14. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Oké. Als er meer dan 3 mensen aanvraag doen voor Free Mode kom ik wel online en invite ik je wel ;)

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ik had Michelle een keer per ongeluk vermoord O-). We waren aan het rijden en ik weet niet meer waardoor, maar er kwam politie achter me aan. Dus ik ging snel weg, ging niet al te goed, reed over wat pliesiemannetjes heen, en er kwamen er wat meer. Op een gegeven moment vloog mijn auto in de fik, dus ik sprong er uit. Michelle was te laat, BOEM, en de date was afgelopen. Ik had het wel overleefd zonder gepakt te worden O-). Kon haar een paar dagen niet bellen, en na een tijdje opeens weer wel.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nice!!! :p

Hey mensen ik snap iets niet...zonder spoilers zal ik maar zeggen dat ik voor Dwayne gekozen heb...ik heb begrepen dat zijn special ability twee bodyguards zijn, dat lijkt me cool. Dus ik probeer Dwayne te bellen..en het zijn heel wat missies geleden dat ik voor Dwayne koos. Ik krijg echter alleen maar die voicemail van hem en een email van hem ontvang ik ook niet...dit had echter volgens mij allang moeten gebeuren. Is dit een bug? Iemand anders heeft er ook last van.

http://forums.gametrailers.com/showthread.php?t=427274

17. AtoniSD

AtoniSD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik het weet: je moet eerst zn mail beantwoorden, daarna kan je hem opbellen (voor zn ability).

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zei ook in mn bericht dat ik geen email ontvangen heb van hem,niks....:)
    Dus dit is echt balen :mad:

19. AtoniSD

AtoniSD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah oei, daar had ik over gelezen ... wacht mss nog een paar ingame dagen en kijk dan eens ... anders zou ik het ook niet weten ...

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Iemand op gamefaqs forum zegt dat dit heel goed een glitch kan zijn en dat je dus bij een 2e playthrough waarschijnlijk dit wel zal krijgen...raar hoor.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina