1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Co-op zijn wat lullige gametypes in het multiplayer menu die je met wat vrienden kunt spelen. Een bootje opblazen en een ventje wegbrengen, meer is het niet.

2. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Heet het ook wel free-roam?

3. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Nee free-roam is het rond lopen in de stad zonder regels met 15 andere maten. Doen en laten wat je maar kunt.

4. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Kun je met de co-up ook missies doen?

5. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Ben nu bezig met flying rats zoeken, wil GTA IV nog op 100% krijgen :).

6. Kortestier

Leuk Bevonden:
    121
    Nee.

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Spoiler over de laatste (?) missie van GTA IV:
    is de laattse missie van GTA IV die missie van of het geld en samenwerken Dimitri of wraaknemen op Dimitri? Btw, maakt t zoveel uit welke keuze je hebt gemaakt? Heeft dat verdere gevolgen voor t verhaal?

Gelieve op de eerste vraag alleen ja en nee te antwoorden en op de tweede een eigen antwoord. Danku! :+

/Mod Je bent hier lid sinds 2005 en je kent de spoiler-knop nog niet? :eek: Ik heb de tags zelf maar toegevoegd, het is
    [ /SPOILER] - the Matrix

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ja, het maakt verschil uit, maar er is geen slechte keuze.
    Het verhaal neemt ook een andere wending.

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    ik heb een tijdje terug dat magazine dat speciaal voor GTA was gemaakt gekocht. Crown magazines (van gamekings enzo) cool blad opzich...maar er klopt iets totaaaaal niet. Ze zeggen in dat blad dat je werkelijk ELK nummer kan bellen die je in de game tegenkomt...ja dat had ik ook begrepen van previews toen de game nog niet uit was..maar dat is dus een grote leugen he jonges.

YES!!!

Carmen got killed! :p

Autobom van Packie gehaald...Carmen opgepikt...toen eerst met taxi naar vliegveld gegaan..daar een mooie auto uitgezocht..bom eronder geplaatst...toen de runway op gegaan..fulllspeed..op een geven moment eruit gejumpt...toen stond er 'You are too far away from carmen/the car. Perfect dus....packie geselecteerd op de foon, detonate bomb...kaboooooooom!!!!! Dat luchte echt op, haha.
    Iets zegt me dat ze me straks gewoon weer belt ofzo hoor..maar ja.

jaaaa hoor, idd..kreeg net een telefoontje..of ik haar wilde oppikken van het ziekenhuis, ze was weer gefixt. Ik zei mooi nee..en toen gebleld en gedumpt. ERG cool wanneer Niko haar dumpt..hij doet haar namelijk na ' Niko doesn't want to date you anymore' ...prachtig.

Laatst bewerkt: 19 aug 2008
  10. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Of www.pimpmyip.org / btunnel.com gaan. dan kan je op youtube gaan en vele andere sites als ze geblokt zijn :) ook handig op werk en school :thumbs:, je kan daar zelf een linkje aan klikken of er nog andere sites zijn om je ip te pimpen :p

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Zijn jullie random character Eddie al tegengekomen? Zieeeeeeeeeek mannetje zeg...zo dan. Je moet zijn Blogsnobs pagina eens bekijken en ook die Myroom profile ofzo....geweldig.
    Tijdens de random character missie kom je er echt achter hoe ziek hij is.

12. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net een nieuw safehouse in Bohan, maar heb nog een vraagje over de voorgaande missie:

Wáárom moest ik Faustin nou vermoorden? Ik wist al dat ik Dimitri een klootzak vond, en Faustin veel cooler was, maar in een spel waar het zo om keuzes zou moeten draaien zou ik Faustin ook in leven willen kunnen laten.

13. AtoniSD

AtoniSD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ... dat is nou eenmaal het verhaal ... kan je niets aan veranderen .

14. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.019
    Wat is deze, was ik ze vergeten?! Dat meen je niet. Ow, ik had ze volgens mij in een quote gedaan, shit..was niet echt de bedoeling. Duizendmaal excuus. :x
    Anyway, heb GTA IV uitsgespeeld,en..
    wat een poep eind missie. Die van Vice City en SA was toch wel veel bruter, en waarom moet Roman nou weer kassie gaan, maargoed. Had ook begrepen dat Kate dood zou gaan als je wraak nam op Dimitri, mja, dat Roman dan doodgaat voegt wat meer ernst aan het verhaal toe vind ik, dan zo'n Kate die een beetje nutteloos is. :+

15. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Het klopt nu al niet meer met flying rats, 132 flying rats left. Terwijl ik bij nummer 74 ben :x.

16. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    ga dalijk gelijk kijken. Hier de tijdenzo en de plaatsen waar de random characters altijd staan.

http://nl.wikigta.org/wiki/Random_Characters_(GTA_IV)

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Nice nice :)

Stukje van de Blog van Eddie, echt priceless!!!!!

"Eddie has been a naugthy boy, i only went for a walk by the river, mother, i promise. There's a jogger in the bushes. I HATE JOGGERS!!! You are given the greatest gift of all- life- and what do you do with it? jog. Fucking narcissists. LOOK AT ME, look at me lunge and stretch, look at me hopping in place while i wait for the lights to change. Ooooh i'm not going to run, i'm not going to walk- i'm going to JOG. Get off the fucking fence before i impale you

Ooops i already have. I brought the head back for Boo Boo wilkins, but he aint impressed. that cat has got ideas too big for its britches. I like to cut heads off joggers to see if they keep on running, like chickens. Sometimes the onlydifference between making love and making hate is a turn of the wrist. So tired...
    "

Zijn myroom profile..

likes: pain,human suffering, mind games, wearing silk panties, surgical masks

dislikes : complacency, cops, when peolpe take a long time to burn

LMAO!!!

18. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49
    haha net die eddy ontmoet. Wat een psycho:p

19. egelhunter

Leuk Bevonden:
    49
    hahaha net ff tv zitten kijken (in gta4 dan he) haha lol een serie die 72 heet (net als 24 met jack bauer). En een reclame over die hamburger tent dat er een broodje is met 6 hamburgers erop hahaha lol

20. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook die comment van lazlow op de serie 72: Iam so moody, iam up for 48 hours and I need too fight terrorists.
    :D

Damn, ze zeggen wel dat in gtaIV het minder fun is, maar toch ga ik hem nu alweer oppakkeen om wat mayhem te veroorzaken:D
    Liberty city here I come

edit; goed, dat was leuk, voor 5 minuutjes

Laatst bewerkt: 19 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina