1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Even een vraagje over het behalen van 100%

Als je met little Jacob en Packie pool speelt en dus moet winnen.

Is dat gewoon 1 potje of een hele match? Als in Packie wint 1ste potje moet ik twee keer winnen om de hele match te winnen?

Of kan Packie gewoon 3 keer winnen en bij de 4de keer dat ik win dat dat ook meetelt als %? :eek:

(Als mn vraag een beetje duidelijk overkomt :cool: )

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij als het in het scherm staat ''You won,'' of dergelijk, dat je dan gewonnen hebt :thumbs:

3. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Urgh nog een vraagje ik zie net dat op 1 of andere manier er een cheat ooit is geactiveerd (terwijl ik geen 1x een cheat bewust heb gebruikt) ik denk dat het ooit is geactiveerd toen ik random nummers zat te bellen die ik door de game heen zag (wat natuurlijk een uber fail was omdat geen 1 nummer werkte behalve die ene wat een cheat blijkt te zijn dus).

Nja ik heb toen gesaved omdat ik geen idee had dat ik ooit die cheat heb gebruikt, want ik weet uit bijvoorbeeld gta vice city dat je geen 100% kon halen als je een cheat had gebruikt, en daarom heb ik nooit cheats gebruikt in GTA op deze na dan ''DOC - Health''.

Maar mn vraag is dus kan ik nu nog de 100% halen? Want het zou echt super vervelend zijn als het niet meer kan omdat ik ooit eens random nummers heb zitten bellen die ik zag staan.

En aangezien ik nu op 81% zit en mn vorige save o p 31% staan. :mad:

4. ikkuh[NL]

ikkuh[NL] Carrera GT Driver

Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan je bepaalde Achievements niet halen.

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja, als je een cheat invoert komt er direct te staan: "X" achievement is blocked. Of je de 100% kan halen weet ik dan niet.

6. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Al 60 duiven! 8)

7. djlaulau

djlaulau Lamlendigheid

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, ik heb ook een vraag. Die smsjes die je krijgt, dat je dan een bepaalde auto moet jatten, die werken niet bij mij. ik ga erheen, dan staat er: this is the car bladiebla wanted' en vervolgens gebeurt er niks?

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    je kunt dan toch gewoon de auto jatten en deze in brucie's garage afleveren?

9. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Stevie's garage is in Bohan, net naast je huisje.

10. Juunanagou

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ja dat was best wel onduidelijk aangegeven dat je ze daar moest afleveren, gewoon eventjes je map checken bij Bohan (eilandje rechtsbovenin) waar de garage is. En daar moet je ze dan vervolgens afleveren.

11. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik zou willen dat ik die stunt jumps eerst had gedaan. Daar ben ik nu mee bezig, die duiven zijn dan nog een eitje zeg. :{
    Als je het over een paar dagen uitsmeert is het prima te doen, die stunt jumps is vaak trial & error en de juiste auto zien te vinden. :'-(

Ik had alle 200 duiven in een paar dagen, elke dag een paar uur spelen. :thumbs:

12. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon even een NRG 900 jatten uit Alderney. Daarmee heb ik alles gedaan. ;)

13. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik heb alleen het probleem met die motoren dat ik bij een stunt jump over de kop vlieg en dat de poging niet meer telt. :{

14. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een bug in het spel zitten!

Ik heb de missie Museum Masterpiece (of zoiets) gedaan en nu start ik GTA4 op en moet ik weer een heel stuk terug beginnen. Zelfs nog voor de bankoverval. Dit is toch wel erg lame en ik vroeg me af of nog meer mensen hier last van hebben gehad?

15. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Heb je niet toevallig autosave uitgezet?

16. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee het is een bug!

Kijk ik had na masterpiece gesaved en mijn xbox uitgezet. Alles was dus ok. Toen ik de volgende dag weer ging gamen besloot ik eerst een date met kate te doen. Toen ik deze had gedaan en deze opsloeg stond er nog wil je deze over de masterpiece overnemen.

Het viel mij pas op toen ik een telefoontje van Dimitri kreeg om dat gedoe met mijn broer (wat dus god weet hoeveel missies terug was) en omdat ik laatst eens gelezen had dat iemand een soortgelijk iets mee had gemaakt wist ik genoeg. Een bug dus!

17. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien heb je toevallig 2 savefiles staan? Want zo een bugs kan volgens mij niet. Dan hadden er nog wel mensen dit gehad.

18. Xiqu0n

Xiqu0n Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het dan nog eens bekijken maar volgens mij heb ik echt niks anders gedaan dan normaal hoor!

19. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Heeft iemand een idee hoe je een motor kunt besturen in de lucht? In de guide staat dat je deze met de control stick kunt bijsturen, maar dat heeft bij mij geen effect. :{

Gevolg is dat ik vaak ondersteboven terecht kom en een stunt jump niet telt. :x
    Beetje het trial & error idee.

20. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet te ver naar achter leunen als je een ramp oprijdt. In de lucht moet je hem dan gewoon rechthouden, als je wel een backflip wilt maken dan moet je net voordat je een ramp oprijdt je linkerstick naar achter douwen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina