1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is dat zo? :) nou dan is 1600 een koopje.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

:cool:

Laatst bewerkt: 20 nov 2008
  3. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er wel gruwelijk uit, vind ik :cool:

Ik ga deze Add-On zeker downloaden :D

4. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben bang dat ik 'm ga kopen, als die geld gaat kosten. Vast wel..

Maar toch vind ik het stom, ik heb de Collectors-Edition gekocht, en nu willen ze dat ik nog meer ga uitgeven? Ze hebben geluk dat ik een Grand Theft Auto-aholic ben.. :p

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ziet er goed uit. Ik heb alleen Grand Theft Auto niet meer. Maakt ook niet uit, ik heb nog nooit wat met points gekocht :+

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nice, gewoon nieuwe missies dus en een andere character, dat is opzich heel tof. Maar ik hoop echt dat die missions wat meer variatie bieden nu. Hoe prachtig GTA IV er ook uit ziet, ik moet eerlijk blijven dat ik veel missies gewoon niet echt heel tof vond....te weinig variatie.

7. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een andere game in het GTA IV universum eigenlijk , want het heeft nix meer te maken met de huidige storyline of wel ?

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Gewoon een nieuwe missie mode in dezelfde stad, het principe kan erg leuk zijn (!). Als je zo weer 15u gameplay krijgt.

Alleen zullen het weer missies zijn van "Breng X naar Y" en "Vermoord X omdat hij Y heeft vermoord" etc.

Als hij bevalt (Hoor ik hier snel genoeg), koop ik wel weer ff een GTA terug. De mijne was al vrij snel van de hand namelijk ^^.

9. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik vraag me af hoe ze dat gaan doen. Kun je met je mobiel veranderen in die biker ofzo? :confused:

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat ze gewoon een soort popup in de game stoppen voordat je NIko krijgt te zijn ,en dat je dan kan kiezen om de nieuwe episode te spelen. OF....het staat op Xbox live en dat je het gewoon daar kiest.

Naast de vraag of de missies echt variatie zullen bieden wat ik echt wel hoop, vraag ik me ook af hoeveel missies het precies zullen zijn en hoe lang in totaal deze episode zal zijn.

Apparently Johnny's a member of Liberty City biker gang The Lost. Niko Bellic, who crossed paths with The Lost several times in GTA IV, is also said to make a cameo appearance - probably shooting him in the face.

Laatst bewerkt: 21 nov 2008
  11. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Ik had weinig vertrouwen meer in deze DLC, maar bij het lezen van bovenstaande info en bij het zien van de screens zit het voor mij weer helemaal goed! Ik heb er zin in! :)

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Als de missies ook maar een beetje zoals Three Leaf Clover zijn (die bank overval missie)

BRING IT ON!!!!!!!!!!!!!!!!

En dus nieuwe wapens...please please flamethrower come back, please!!!! Leuk hoor in Saints Row 2, maar ik wil zo'n wapen JUIST in een realistisch getinte game als GTA IV zien, beter krijgen we ook de chainsaw terug gek.

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zou het misschien beter zijn als ik een eigen topic voor de uitbreiding maak of zal het hier allemaal gewoon in kunnen, wil best een topic maken maar wil ook wel wat meningen horen :D

14. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan allemaal gewoon hier, hoor ;) Ik bedoel, het gaat allemaal om GTA IV :)

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als ie behoorlijk uitgebreid wordt verdient ie opzich best een apart topic. Maar aan de andere kant... Het blijft gewoon GTA IV.

Ik weet het niet. :+

Ik hoop dat je wat aan deze mening hebt? 8)

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Oké, het kan wel hier dan! :+

17. egelhunter

egelhunter It's all in the game

Leuk Bevonden:
    49
    in Liberty City is ergens een plaats waar een graf ligt waar een man in ligt en als je ernaartoe loopt zegt die man dat je moet oprotten ofzoiets. Waar is dat ook weer??

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Oh? Hmmm, daar herinner ik me niks van...ik krijg ineens echt zin om overnieuw met die game te gaan. Maar 1x uitgespeeld.

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik wil niet zeurderig doen maar wat is de bron van xboxworld dan? Want de enige informatie die ik tot nu toe gezien heb is dat er nieuwe missies komen waar je met een motor gang speelt.

Nergens heb ik info gezien over wapens, voertuigen of een nieuwe soundtrack. :x

20. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina