1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Die op de laatste screen in het midden, en de 2 bovenste rechts lijkt mij.

2. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk hij staat op alle 3 de screens. Het biker idee trekt me totaal niet, denk dat ik deze links laat liggen.

3. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Sorry, dan slaap ik.

4. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GTA IV uitgespeeld. Aan de ene kant vond ik het wel ééntonig en makkelijk (het schieten vooral). Aan de andere kant kan ik me uren vermaken met de nieuwe auto's en politie :p

5. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    GTA IV is wel nice als je hem nog moet uitspelen, want de missies zijn gewoon geweldig _O_

Maar nadat je hem uitgespeeld hebt, en je de leukste zijmissies hebt gehaald (Wanted, Exotic Export, Races) dan verveelt GTA IV gewoon. Ik raak GTA IV nu zowat nooit meer aan sinds ik de game heb uitgespeeld en op de 83% zit.

6. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb precies dezelfde mening, heb hem uitgespeeld, toen de leukste zijmissies gehaald maar daarna begon het te vervelen, zit ook rond de 83% geloof ik.. Wil eigenlijk ooit nog wel is de 100% halen om hem daarna nog een keer uit te spelen maar ik weet nog niet of dit gaat gebeuren.. Maar zelfs nu al heb ik er 50 uur inzitten, toch meer dan ik gemiddeld een spel speel.

7. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat mij tegenhoud? De Flying Rats, Stunt Jumps, én de 30 Auto's die je moet zoeken en afleveren.

Dit is gewoon veel te veel werk voor iemand die CoD 4, Bully, en GoW nog moet uitspelen.

Met andere woorden: Onmogelijk :cool:

8. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg je ook een achievement voor het bijbaantje als taxi chauffeur van Roman? En welke is dat? En hoeveel mensen moet je verplaatsen?

9. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, nog nooit van gehoord 8)

Nee, dus :)

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Stunt jumps moet je zeker doen want die zijn koel :p. Duiven gaan imo sneller dan stuntjumps (als je het ritme te pakken hebt). Bij duiven zet je een waypoint en dan boem, dag duif _0/. De meeste (moeilijkere) stuntjumps haal je niet in één keer. Heb hem zelf wel op 100% met nog maar 3 singleplayer achievements te gaan :cool:.

11. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan de achievement No More Strangers niet meer halen, las ik net ergens. Ik heb 2 van de 3 mensen in de storyline vermoordt die terug zouden moeten komen als Random People. Klopt dit!?!

12. AtoniSD

AtoniSD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kan hem wel nog halen. Je moet al diegene die nog in leven zijn ontmoeten. Als je dat doet krijg je je achievement. :thumbs:

13. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Werkte dat bij jou?

14. AtoniSD

AtoniSD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja. Ik had ook iedereen vermoord die ik kon vermoorden. Dan heb je ook minder werk om ze allemaal op te zoeken.
    Sommige moet je wel meerdere keren bezoeken en bij sommige op een bepaald tijdstip.

Laatst bewerkt: 14 dec 2008
  15. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Trailer van GTA IV Lost And Damned is wel leuk, zal ik zeker kopen.

[GT]43632[/GT]

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ziet er dik uit, en toffe soundtrack.

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Whoowhoo! Car bombs, die vind ik zeer vet in de game. Eentje onder een auto plaatsen, hem vervolgens volgen en op een rustig stukje activeren! _O_

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zat toch al in het spel?

19. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, maar dan moest je Brucie bellen en dan zou hij hem ergens plaatsen. Nu heb je ze dus gewoon bij je net als granaten en molotovcocktails.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oh ja dat was zo idd.
    BTW op GT zijn heel veel mensen boos dat het 360 exclusive is en dat het niet op de PS3 uitkomt. Die hebben ook onder een steen geleefd. ;)

Laatst bewerkt: 15 dec 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina