1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Denk dat het dan komt door de drive/xbox per persoon, de ene heeft misschien een wat betere drive dan de andere die sneller leest en dus minder laadtijd heeft ?

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    ik zie die zonder grap altijd :9

3. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Houd het niet bij, maar heb ik zeker meerdere keren gezien. Zie die alleen tijdens 1e keer opstarten uiteraard. :) Heb een nieuwe 360 met HDMI en nieuwe chip (verbruikt minder stroom), dus zal niet aan mn drive liggen denk ik.
    Ach 1x laden vind ik niet erg, ben allang blij dat het niet meer zo is tussen eilanden. :thumbs:

4. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Tijdje geen GTA gespeeld maar ben nu weer bezig met het spel. Vroeg mij af of je nog steeds een trailer aan je vrachtwagen kon koppelen, wie weet het?*)

5. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    *steekt vinger op* Ik, ik! 8) Kan helaas niet, weer iets wat er nooit uit gehaald hade mogen worden. |:-

6. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Jammer, vond die vrachtwagen missies in GTA: San Andreas wel vermakelijk destijds. Bedankt Chaos!

7. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Waren inderdaad leuk als afwisseling. :) Helaas zijn er ook geen trainingen meer voor voertuigen en nog meer van dat soort dingen schitterren door afwezigheid (alle stats ontbreken). Is nog een hoop te verbeteren met downloadable content wellicht? O-)

8. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje: ik heb het spel uitgespeeld, ik probeer te daten met kate, maar ze neemt niet op.., hoe kan dat? hoe kan ik ervoor zorgen dat ze weer opneemt? en bovendien kan ik niet zien waar kate's like en kate's respect staat waar staan die, bij stats (general) staan die gegevens niet

en kent iemand een goede flying rat guide met foto's en posities van de flying rats?

Laatst bewerkt: 30 jun 2008
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  10. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Kate neemt niet op, want die is boos op je... Maar zij telt toch niet mee voor die achievement.

11. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Ik mis het systeem van San Andreas hoor. Daar kreeg je tenminste veel beloningen zoals een hogere stat in iets. Ik speel GTA 4 niet meer, ik wacht op Saints Row 2 en ben GTA San Andreas voor de 7e keer aan het uitspelen want die blijft goed.

12. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

GTA IV heb ik nu al behoorlijk lang uitgespeeld en sindsdien speel ik 't eigenlijk ook niet meer. Jammer, er had meer in kunnen zitten. 8)

13. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
  14. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Haha ja die is echt geweldig:D

Laatst bewerkt: 4 jul 2008
  15. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik zag ergens op het forum een telefoonnummer voorbijkomen voor een helicopterservice. Die heb ik dus gebeld en het blijkt een cheat te zijn. Die wil ik dus niet gebruiken. :mad:
    Ik heb de helicopter laten staan, maar heeft het nog gevolgen voor het verdere verloop van het spel? :'-(

16. d-arnhem

d-arnhem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon niet saven waarneer je cheat codes gebruikt.

17. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Dus moet je geen missie's gaan doen, want soms autosaved die automatisch toch?

18. Bromsnor

Bromsnor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die cheat van die helikopter voorkomt dat je de "One Man Army" en "Walk Free" achievements krijgt.

19. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    En als je de achievements al hebt gehaald? Worden ze dan weggehaald? 8)

20. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Das mooi kut. :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina