1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Kon me herinneren dat het samen met de Pay 'n Spray uit de wereld van GTA waren geholpen met het hele realisme gedoe. Zelf vind ik het onzin en erg jammer want het kopen van vastgoed met bij behoorende missies vond ik altijd de leukste van alle andere GTA missies. =(
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Damn wat heb ik zin in deze game. Ik speel de laatste tijd weer vrij vaak GTA Vice City en krijg echt zin om het nieuwste deel te spelen.
    Heb San Andreas nooit echt gespeeld omdat ik het begin gewoon zo ontzettend kut vond. Misschien toch maar eens helemaal uit gaan spelen de komende maand:)
     
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    vond de verhaallijn van San Andreas in het begin heel sterk ( in de eerste stad, los santos dacht ik) maar nadat je naar de 2e stad gaat was het ineens geen ruk meer aan. Heb hem wel uitgespeeld maar dan wel versprijd over dik 100 uur rondkloten in San Andreas.

    In GTAIII had je van die busjes staan en als je erin ging dan kwam er zo'n radiografisch autootje uit en die kon je onder een auto rijden en dan BOEM!! Weet niet meer of dit ook in vice city en San Andreas zat maar zou wel leuk zijn als dit er ook weer inzit. Zal wel niet vanwege realisme maargoed boeie!!

    Misschien moeten ze Pay 'N Spray vervangen door bijvoorbeeld een gebouw waar je ergens naar binnen rijd en dat je dan in een andere auto aan de andere kant van het gebouw weer uit komt. Dit is toch iets realistischer dan Pay 'N Spray.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2008
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Als ze maar niet weer van die missie's hebben van dat je je auto niet mag beschadigen.. Komt er weer zo'n asociale taxi aan die je net op het einde een mooie deuk bezorgt.. Kan je weer helemaal overnieuw beginnen..
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Die HUD ziet er netjes uit. Ben echt toe aan een HDTV, maar mijn kamer is er veel te klein voor. Of hij moet aan de muur, maar dan zit er ik nog niet eens 1 meter vandaan. Snel verhuizen dus. :D

    En dan, eerste paar dagen dat ik hem heb zal ik hem wel in de huiskamer op een HDTV spelen, is toch wat mooier :)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En dan terug naar je oude tv op je kamer dat is dan even schrikken.
     
  7. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    ga denk ik toch maar een full-hd kopen voor de 29e.
    Ik vind de bravia van sony wel erg mooi
     
  8. BlackOut NL

    BlackOut NL Guest

    Die heb ik, ben er zelf tevreden over :D
     
  9. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Dat is idd een erg mooi tv'tje :thumbs:!
    Ik ga m de eerste dage bij mn ouders thuis spelen...op een HD-ready beamer _O_! Daarna gaat de xbox mee naar mn kamer, waar een 19" HD-ready tv'tje hangt, klein verschilletje in grootte dus :lol:!
     
  10. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ikzelf heb een HD tv van philips van 82 cm. Heb niet zo'n geweldig grote kamer maar het is wel precies goed. In de huiskamer hebben we 94 cm en als vrienden komen en we gaan mulitplayen dan gaan we daarop gamen scheelt toch wel beter met splitscreen. Maargoed een HDTV scheelt gewoon echt zoveel kwa een gewone tv.
     
  11. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een 82 cm HD tv, en ben van plan binnenkort een surround setje te halen. het verschil was erg groot met de normale tv.. ik hoop dat GTA door de tv en het surround setje er erg goed uitkomt:)
     
  12. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    vind het wel een stomme foto.. ik denk dat het niet echt de bedoeling van rockstar was om zo foto uit te laten lekken.. gelukkig staat de dader ook nog op de foto.. haha weten ze tenminste wie ze kunnen pakke
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    welke foto? :confused:
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Het ziet er echt bruut uit!
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2008
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Vind het nou niet echt stom.. Dit is alleen maar het extra opbouwen van de hype. Het valt me nu trouwens op dat er wel degelijk mensen door de straat lopen. Ze lopen alleen in de schaduw en het is vrij moeilijk te zien;)
     
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    hoe kan ik hier pics posten die op mn pc staan? of gaat dat niet?
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Uploaden bij imageshack.

    Ik vraag me af of mijn 360 deze game gaat trekken. Hij leest de discs niet echt super meer. Het laden van spellen duurt langer dan normaal. Mijn garantie is alleen verlopen dus kan ik hem niet terugsturen. Zoals het er nu uit ziet vraagt dit spel best veel van de 360 dus ik vrees het ergste.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  20. sikory

    sikory Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    @ cookie
    Volgens mij is de garantie verlengd naar 3 jaar
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina