1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 28 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bromsnor

    Bromsnor Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Zien er wel aardig uit. Ik hoop alleen echt dat die multiplayer modi goed zijn uitgewerkt, want het zijn er aardig wat. Free roam kijk ik toch het meest naar uit denk ik.
     
  2. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    We wachten af nog niks is echt officeel.
     
  3. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    jij begrijpt het, word gek van die mensen die echt voor de achievements gaan 8)
     
  4. HLH Delta

    HLH Delta ShaYne

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat hij niet online kan.......
     
  5. Bromsnor

    Bromsnor Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom? Het moet geen obsessie worden, maar het is zeker leuk en een uitdaging om 100% te halen. 't Is gewoon verzamelen. :)
     
  6. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    als je logisch na denkt, zou het volgens jou redenatie niet eens kunnen. want als je dan 3 ranked team MP games wint heb je ze toch allemaal gewonnen? krijg je die achievement. En de 4rde win je dan niet, moet je hem dan weer inleveren? dat kan dus niet. Dus in dit geval bedoelen ze dat je alle team gamemodes moet gewonnen hebben
     
  7. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook zeker toegevoegde waarde. Maar sommige achievements slaan nergens op. Soms hebben ze niks met het spel te maken en dan is er ook geen lol aan om ze te halen. Ik hoop dan ook dat ze bij GTA 4 niet talloze verzamel dit verzamel dat achievements doen.
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja idd, ik vond 'zoek de 100 *dingen*' al niet eens leuk om te doen. Dat zit ook in Saints Row dat is saai en dom.. Ik heb dus ook nooit GTA op 100% uitgespeeld..
     
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Verzamel dingen unlocken meestal wel leuke extra's in dit soort games. Vooral bij GTA zover ik me kan herinneren. ;)

    Maybe hint dat de achievement list fake is? Aangezien er geen verzamel achievement bij staat en volgens mij kun je wel met zekerheid zeggen dat die er bij zal zitten bij de officiele lijst. Ik hoop het iig. :)
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2008
  10. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Die lijst zal ook wel fake zijn idd. Er vast en zeker een verzamel achievement in zitten. Dat is ook niet erg maar als het er maar niet heel veel zijn.
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Er zijn ook geen Achievments voor Taxi, Poltie, Brandweer missies enzo. Al weet ik niet eens of deze wel in IV zullen zitten.
     
  12. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Mensen als (:D) jou verdienen een stoot op hun smoel. Het zou leuk zijn als een spel als GTA achievements had die de speelduur verlengen, niet verkorten. Het is allerminst een inspiratiloze post en jij bent een zielige verveelde gefrustreerde mongool.
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2008
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vind ik nou ook.

    Ik vind niet dat je een game moet gaan spelen puur om de Achievements, maar als de Achievements de speelduur verlengen omdat je bepaalde dingen kan behalen mét beloning, die anders niet eens in je op zouden komen, is dat toch alleen maar leuk?
     
  14. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste: Mensen als jouw

    Ten tweede, doe is rustig gast, met je scheldwoordjes, er is er maar 1 zielig hier, en dat ben jij_0/
     
  15. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    CD'tje van die Mavado (Mavado - Gangsta For Life; The Symphony Of David Brooks) is nog best te doen. Ben benieuwd wat er van hem in IV zit, op 'Dem Nuh Real McKoy' na dan.
     
  16. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    En nu weer ontopic stelletje vervelende jongens! :mad:

    En laat die woorden als mongool aub, ik heb geen zin hier met OW's te gaan gooien.
     
  17. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    hah, altijd leuk als mensen elkaar willen verbeteren en zelf weer gruwelijk de fout in gaan. goed opgelet op school hoor!:lol:

    weet niet of dit al gemeld is, maar op IGN staat een hele lange preview. het is een interview met Sam Houser en hij vertelt best boeiende dingen over het hele proces van het maken van GTA 4.
     
  18. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, en morgen komt het tweede deel van dat interview, waarin wordt ingegaan op de gameplay:)
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat gaat de tijd eigenlijk ook snel, de eerste IV trailer kwam al meer dan een jaar geleden uit. Zo snel :eek:
     
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    op IGN groot interview over gta 4..

    klik
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina