1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Hieperdepiep!!

    Dan had de reporter een " slip of the tongue" vanmorgen!
     
  2. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik zou voor PS3 gaan ( heb er zelf niet eens een:9)

    Bij PS3 is gratis online gamen en op PS3 zien de graphics er iets strakker uit terwijl op de 360 het er wat meer cartoonachtig uitziet.
     
  3. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    vind ik niet.. door de content zou ik de xbox kiezen

    maar ik heb ook geen ps3 dus ik kies zowiso al voor de 360 :)
     
  4. ThisisRobba

    ThisisRobba ODX.comFC

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat het er gewoon het zelfde uitziet hoor, bij burnout zie je namelijk ook geen verschil.
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Idd, ze hebben er alles aan gedaan om het op beide consoles er precies hetzelfde uit te laten zien.
     
  6. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    PS3 heeft betere anti anilising schijnt, maar goed boeiend voor dat beetje antiantiliaisng of hoe je dat dom woord ook schrijft haal ik de 360 versie wel, mocht de ps3 nog erg bruute DLC krijgen dan haal ik m gewoon ook voor de ps3 :) handig toch weer 2 consoles
     
  7. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    * Coole trailer die langere versie.

    * Voor de xbox 360 met GTAIV in pack betaal je in engeland 160 pond dat neerkomt op 198 euro. In amerika betalen ze 200 dollar dat op het moment neerkomt op 125 euro. In nederland zal het wel 200 euro zijn. Klotezooi hier in nl ik ga emigreren naar usa daar is alles beter ( behalve ziekenfonds dan).

    * Ik zou altijd voor de xbox 360 versie gaan. Ook al heb je een ps3, de xbox 360 heeft gewoon meer te bieden. De 360 versie heeft: trilfunctie, archievements en natuurlijk de downloadeble content. Iedereen wil hierna meer gta en dat heb je gewoon op de xbox 360 punt uit.

    * social club is nog niet online. Zal vanavond wel keer zijn rond 21 uur ofzo.

    * gelukkig kan ik de komende dagen nog ff doorkomen. Het is mooi weer en ben nog ff met mn auto aan het klussen dus tegen de tijd dat die klaar is heb ik gtaIV hopelijk in mn handen.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik las net in de review als je gebeld wordt dat je controller gaat trillen.
    Handig zo tril functie.
     
  9. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Nedgame heeft m al zo te zien
    www.nedgame.com en dan bij Nieuw binnen staat ie er voor de ps3 en 360
     
  10. Narcosis

    Narcosis PSN Tag: Narcosis8

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem op de PS3 halen, heb geen 360 overigens maar zoiezo zou ik hem op de PS3 halen omdat ik de hele GTA reeks op de PS2 heb, en vind de PS3 controller er fijner voor, en gratis online gamen natuurlijk, ik bedoel we zijn toch hollanders of niet
     
  11. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    lol nvm xD
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2008
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mooi dat ik daar gereserveerd heb.
     
  13. HypnoNL

    HypnoNL Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat kan je eigelijk doen met die Key To The City wat staat je dan te wachten als je 100% hebt ?
     
  14. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ik dacht echt WTF snel kijke xD sukkels
     
  15. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    is gewoon en soort mediaile ofzo

    waaromv ergeet ik steeds op de edit knop te drukken domme dubbelposts maarja hier nog ietsd leuks

    The CVG Grand Theft Auto IV Special magazine has just been released. In it CVG reveal that the GTA IV Xbox 360 DLC will include a new city that could be bigger than San Andreas.

    I wonder how much it will cost?
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2008
  16. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Is blijkbaar weggehaald, want nu staat het er niet meer.
     
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Rockstar North heeft de laatste jaren hard gewerkt aan Grand Theft Auto IV. De game is nu afgewerkt, het is gewoon wachten op de release.

    De game heeft reeds tweemaal een 10 gekregen, maar perfect is de game niet. 1Up meldt dat de game dezelfde framerate en pop-up problemen als zijn voorgangers kent. De game kent soms ook lelijke karakters. Ze worden nu echter verborgen door een creatief gebruik van filters. Op NeoGAF bevestigt de 1Up redacteur Skip dat de motor, de boot en de helikopter met de Sixaxis bestuurd kunnen worden bij de PS3. De PS3 versie heeft ook een korte installatie van vijf minuten. Beide versies zijn voor de rest gelijkwaardig, er is geen inferieure versie. De Rockstar medewerkers die Skip begeleidden bij de preview dachten dat de PS3 versies lichtjes beter lijkt.


    bron: gamed.nl
     
  18. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    [Upd.] De PS3 heeft dus een korte installatie van vijf minuten, deze is verplicht. Op de Xbox 360 heb je echter ook de mogelijkheid om de game te installeren voor wat snelheidswinst, aldus 1Up. Dit is echter optioneel.
     
  19. hfgrtNL

    hfgrtNL Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds wanneer kan je een spel installeren op de 360 :confused::emo:

    Zou dan voor het eerst zijn....maar kan/mag volgens mij niet:{
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Klotezooi dat er nog steeds framerate problemen zijn, als ik ergens wel een hekel aan heb..........
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina