1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    PSN is zo bagger als iemand je een bericht stuurt moet je eerstr de game afsluiten anders kan je m nie lezen. friend invites kan je wel, die optie zit meestal in de game zelf. maar PSN is niks tegen over LIVE. PSN is ook sloom ( af en toe ook snel )
     
  2. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.853
    W00T ik ga nu kijken! :D
    /Fake volgens mij ^^
     
  4. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    is vandaag al gepost ( die post is edited ) en het is helaas geen gameplay:mad: :p toen ik t las dacht ik ook w00000t!
     
  5. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    godver... fake!


    kut-gamekings! :D ik was zo benieuwd
     
  6. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
  7. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
  8. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, ik ga met 4 man de winkel binnenstormen :9 vandaag kwamen we al met z'n allen gta reserveren xD
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  10. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Downloadbare content voor GTA IV wordt groter dan San Andreas


    We wisten al dat de downloadbare content voor Grand Theft Auto IV groot zou worden. Vandaag werd echter duidelijk hoe groot. Deze nieuwe content voor de game zal nóg groter worden dan San Andreas.

    In een special rond Grand Theft Auto IV, die CVG pasgeleden uitbracht, worden de Xbox 360 versie en de Playstation 3 versie met elkaar vergeleken. Opvallend is echter dat zij de Xbox 360 versie een stuk positiever beoordelen, puur door de downloadbare content.

    Over de downloadbare content werd verteld dat deze heel groot gaat worden. Het blad zegt zelfs dat deze content een compleet nieuwe stad zal toevoegen, die groter wordt dan San Andreas. Dat was de stad uit het vorige deel in de Grand Theft Auto reeks, en was in omvang heel indrukwekkend. Het blijft echter bij grote woorden, die nog niet door Rockstar bevestigd zijn:

    "Natuurlijk is games als Vice City en San Andreas betitelen als uitbreidingspakketten een beetje kinderachtig, maar desondanks, door de downloadbare content voor de Xbox 360 versie lijkt dit zo. Downloadbare content tot nu toe zijn niet meer dan een nieuwe auto, of een schild voor je paard, maar GTA IV zal dit compleet veranderen, met het idee dat Vice City en San Andreas slechts uitbreidingen waren van GTA III. Ja, Rockstar hint duidelijk naar nieuwe downloadbare steden, en de kans dat het Londen, Vice City of weer San Andreas is, is klein tot nul. GTA IV's Liberty City is het begin. Denk daarover en wordt er enthousiast van.

    Opvallende kanttekening hierbij is echter dat dit magazine wordt gesponsord door Microsoft, dus het is de vraag of alles helemaal objectief is bekeken. Zo prijkt het logo van Microsoft op het magazine, en staan er behalve de advertenties voor de Xbox 360 versie van de game, ook heel veel andere advertenties voor Xbox 360 games in.

    \o/

    bron: XGN
     
  11. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben blij dat ze weer afstappen van het: Yo Gangstah, howya doing Nigga? Lets go pop some G's. Niet racistisch bedoeld ofzo maar ik heb gewoon meer met de Maffia.:thumbs:
     
  12. FuriousFreak

    FuriousFreak April 29

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Ronald_


    Was het niet zo dat GTA IV even groot (of net wat kleiner oid) was als heel San Andreas?

    Het zou dan betekenen dat de DLC even groot is als het spel zelf...

    Correct me if i'm wrong...
     
  13. Ronald_

    Ronald_ Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm... jah volgens mij zou IV iets kleiner zijn maar dan heb je hier geen grote lege vlaktes zoals san andreas dus blijkbaar met de DLC wordt de totale map even groot als san andreas (als we het nieuwsbericht moeten geloven hea)
     
  14. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    laat maar komen
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Pfff ik geloof dat echt niet dat er een compleet nieuwe stad bijkomt groter dan SA. Als je ziet hoelang ze hier over gedaan hebben. En de DLC zou in augustus uitkomt. Bullsh!t
     
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Een uitbreiding maken is wel een stuk makkelijker dan een compleet nieuwe andere game. GTAIV daar hebben ze 4 jaar over gedaan. Neem maar aan dat ze in die tijd ook aan de uitbreidingen gesleuteld hebben, of in ieder geval voorbereidingen. Ik vertrouw rockstar dat het helemaal goed komt. Maar kan me daar nog helemaal niet druk om maken. Laat eerst IV maar eens komen.
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ze hebben er geen 4 jaar over gedaan om alleen de stad te ontwikkelen. Daar is wel iets meer bij komen kijken ;)

    En ze hebben al een compleet voorbeeld aan de complete game. Dus een extra stuk erbij maken kost veel minder tijd dan het volledig opzetten van de game.
     
  18. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    gta 3 duurde een paar jaar, maar vice city hadden ze in 9 maanden in elkaar gezet, san andreas duurde iets langer, maar je snapt dat een vervolg op deel IV niet al te lang op zich laat wachten.

    Hoewel ik me niet voor kan stellen dat de DLC echt de grootte krijgt van een waar vervolg a la Vice city/SA. Ik denk dat die 50 miljoen en de daaropvolgende miljoenen niet in verhouding staan tot de verwachte winst op de 360 én de PS3. Dus ik denk meer in de trant van een aantal nieuwe personages met missies, eventueel wat nieuwe gebiedjes/gebouwen...misschien wat nieuwe comedians, mini games en wapens.

    maar goed, das dus puur beredeneerd gokken.:)
     
  19. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Liberty City is New York. Wat zouden ze daaraan moeten uitbreiden als land? Mochten ze gaan uibreiden dan denk ik aan het idee dat je via het vliegveld ergens naartoe kan vliegen. Naar bv een eiland dat gebaseerd is op Hawaii. Nico op hawaii ja dat lijkt me wel wat. Heerlijk zonnetje, stranden, lekkere mokkels....

    Ik overdrijf, laat dit maar aan Rockstar over. Ik denk dat ze met extra missies komen, nieuwe personages, nieuwe voertuigen, wapens en nog wat extra's. Niks mis mee.
     
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    wat me trouwens is opgevallen is dat we ziekenhuizen en politiebureaus weer binnenkunnen lopen. zelfs gevangenissen...

    in SA was dat niet zo.. met VC wel daar kon je zo het politiebureau inlopen..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina