1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk lijkt het bij mij inmiddels ook zo te worden.. Was behoorlijk geduldig maar de releasedate komt nu toch dichterbij en heb er behoorlijk zin in..
     
  2. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Laten we het hopen, dan kan m'n broer m ook nog ff checken voor ie naar Australiƫ vertrekt!
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Die 2 weken gaan maar langzaam om anders hier :eek: Wat zit ik te wachten op die game zeg.
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Ik heb meer zin in koninginnedag!
    \o/
     
  5. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Vast wel. Ze zouden mij ook bellen zodra de game binnen is. Ik hoop dan toch wel dat hij zaterdag komt.\o/
     
  6. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Wtf?? 8):confused::x Beetje op een plein staan en alcohol drinken. Zit liever hier voor een grote Widescreen met wat vrienden en bier en hapjes te gamen.
     
  7. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    En drinken en een beetje staan kun je elke dag doen:+.
     
  8. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ja want, voor een grote Widescreen met wat vrienden, bier en hapjes zitten te gamen kan alleen met de release van GTA IV 8)
     
  9. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Snap echt niet dat koninginendag leuker moet zijn als GTA 4 hoor, GTA 4 is episch.
     
  10. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    Koninginen dag komt volgend jaar wel weer, GTA IV is er volgend jaar al dus daar hoef ik dan niet om thuis te blijven, een uitzondering maken moet kunnen op zn tijd. en dan nog koninginen nacht is toch geen ruk aan dat sla ik wel vaker over, 2 mei naar the misfits das wel belangrijker dan GTA :)
     
  11. The Ripper NL

    The Ripper NL Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe dat toch liever online... bier & hapjes voor mezelf
    ...beetje schelden op de koningin, want als het een goed spel is komt ze wel voorbij hoor op koninginnedag... in d'r koets in LC... ROCKET! :lol: :lol: :lol:

    Oh... en voor de mensen die de review niet goed konden lezen -> http://www.binsearch.net/?q=Eerste+GTA+IV+Review&max=100&adv_age=120&server=

    Deze is wel te lezen :b:

     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2008
  12. Rikske

    Rikske UnRegistered User

    Berichten:
    599
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 15 apr 2008
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk dat de koningin niet eens voorbij komt in de gouden koets. Die heeft wel wat beters te doen koninginnendag..

    GTA IV!

    Ik blijf koninginnendag ook lekker thuus achter de buus GTA spelen, natuurlijk met een lading DropFruit-Duo's en Power-Boosters van de kruidvat. (Ook gedaan bij Assassins Creed en Halo 3 :+ ) Echt heerlijk!
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mmm, dat ruikt naar een marketingstrategie. Sterker nog, ik weet het wel zeker. Het is geen console, het is een game. In al die jaren dat ik game heb ik nog nooit een game ge-preordered en ik heb altijd mijn games op de release datum gekregen. De games die ik echt heel graag wilde hebben heb ik bijna altijd 2 tot 3 dagen voor de release. Bij GTA San Andreas werd ook gesproken over tekorten als ik me het goed herinner, maar ik had die ook voor de release gewoon in mijn PS2 zitten.

    Nee, ik heb ook deze niet ge-preordered en ik weet wel zeker dat ik het spel minimaal op de releasedag in huis heb.

    Anyway, dit is wel een game waar ik op wacht maar om daar nou een feestdag voor te laten liggen. Hell yeah \o/
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2008
  15. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet ook maar hopen dat ik gta4 op de release kan krijgen. heb namelijk ook niks ge-preordered
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Voor de liefhebbers van Akon, hij heeft een liedje gemaakt met Fat joe en fabolous voor de GTA IV soundtrack. De DJ ( Green Lantern ) heeft aangekondigd dat hij een eigen radiostation krijgt in GTA IV. Yes een Hiphop/R&B radio station :)

    http://www.gtagaming.com/gtagaming/news/comments.php?i=1280

    ''The new-hip hop single, I'm So Fly, performed by DJ Green Lantern (confirmed to have his own radio show in GTA IV) featuring Fabolous, Akon, and Fat Joe has been confirmed to be a part of the game's extensive soundtrack.''

    *)
     
  17. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar waren wel al achter gekomen.
    ;)
     
  19. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaah! Goed nieuws.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina