1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cookie, 13 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Nice find anders waren we er niet achter gekomen tot de release.
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ben een aantal dagen weggeweest en vroeg me af of er nog iets interessants is gebeurd of bekend is gemaakt ofzo? Heb geen zin al die pagina's door te lezen:9
     
  3. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Geachte heer ****,

    Hartelijk dank voor uw e-mail van 15 april 2008.

    Helaas is het inderdaad het geval dat wanneer u na 24 maart 2008 het spel 'GTA IV' besteld heeft, wij niet kunnen garanderen dat u het spel op de releasedatum in huis heeft. Dit heeft te maken met de grote vraag naar dit spel.

    Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    **********

    bol.com Klantenservice
    www.bol.com
     
  4. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Blij dat ik hem toch niet heb besteld bij bol. Haal hem wel bij mediamarkt.
     
  5. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
  6. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat nieuws over de tekorten maken mij bang! :mad:
     
  7. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Misschien toch maar alvast de tent klaarzetten voor de Mediamarkt. 8)

    Ik ga gewoon op 29-04 naar de mediamarkt, hebben ze hem daar niet meer (lijkt me toch sterk bij een mediamarkt) dan ga ik gewoon de hele stad door om er een te vinden.
     
  8. Shizzel

    Shizzel Guest

    Dat zou ik niet zomaar aannemen, games worden meestal pas een paar dagen van tevoren geleverd, juist om uitlekken te voorkomen. Waarschijnlijk dat de Intertoys en de Bart Shit ze misschien wat eerder hebben, maar ik denk dat de game pas rond de 25ste (donderdag is meest voorkomende leveringsdag) in de magazijnen van de winkels liggen.
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Hmm, ook maar even een mailtje gestuurd naar Dynabyte, wil het spel wel op tijd hebben natuurlijk 8), anders annuleer ik die pre-order en haal gewoon het pre-order dingetje bij de gameshop hier 30 km vandaan.
     
  10. Furious Devil

    Furious Devil Kickass Psychobilly!

    Berichten:
    578
    Leuk Bevonden:
    0
    best ruk als ik m nie krijg op de 29ste
    heb m besteld bij de FRS en de Bartsmit, ben de 29ste daar gewoon voor dat de winkel open is, hopelijk heb ik m dan op tijd
     
  11. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even gelezen, mooi interview. Het belooft op alle punten een geniale game te worden. Hiervoor heb ik een 360 gekocht. Wat ik ook een leuke toevoeging is het via je telefoon bellen naar "song informatie oid" en je dan de titel en tekst krijgt gezien de muziek in GTA echt goed gekozen is. Ikk vraag me vaak namelijk regelmatig af hoe een bepaald nummer heet en ben dan achteraf weer aan het google'n op "in the desert, you can remember by name" :+. Alleen jammer dat ik tijdens de release op vakantie ben, gelukkig is er nog genoeg tijd voor GTA :cool:.
     
  12. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Er moeten nu toch wel al journalisten zijn die hem al spelen? Die mensen moeten toch ook een gamertag hebben waarop te zien is wat ze spelen? Dan kunnen we gelijk de achievemenst controleren. Ik check bijna iedere dag wel www.mygamercard.net Maar niemand die hem nog speelt...
     
  13. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik blij dat een vriend van me bij de FRS werkt. Hij houdt een exemplaartje van GTA4 voor me apart. De FRS krijgt GTA4 op maandag de 28e binnen. Heb ik hem op maandag-avond. Hiep. Hoi.
     
  14. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    vet man
    bekende artietsten
    in plaats van B artiesten in Saintsrow \o/
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ja mij ook:mad: Heb hem begin maart bij xboxhome.nl besteld. Maarja afwachten....
     
  16. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha, net gereserveerd bij Intertoys en ze zeiden dat ik de eerste was! :D Nou, dat moet wel goed komen lijkt me.
     
  17. Shizzel

    Shizzel Guest

    De journalisten spelen het meestal op een debug-console, hier wordt als ik het goed op geen L!VE op gebruikt. Achievements-lijsten worden pas gelekt als de echte Gold Disc massaal gedrukt is, en er een paar naar kleinere, niet zulke voorzichtige journalisten worden gestuurd.
    Ik weet niet of alles zo precies klopt, dat zou je Mr.X moeten vragen.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    De game zal nu wel gold zijn gegaan toch?
     
  19. Shizzel

    Shizzel Guest

    Dat wel ja, maar alleen de grote gamereview sites krijgen de game zo vroeg al, IGN, GameSpot, en degene met al die scans bijvoorbeeld. Die lekken de achievementslijsten zeker niet. Dat gebeurt pas bij kleinere sites, en die moeten langer wachten dan de grote sites.
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.485
    Leuk Bevonden:
    5.087
    Uiteraard, anders verliezen ze waarschijnlijk de primeurs met andere topgames.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina