1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    die khorod is zot aan het worden denk ik.Wat is dat voor ne gast


    hopelijk morgen GTA
     
  2. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0


    Ik heb er zoveel zin in :), morgen ga ik alle winkels af hier, had halo 3 ook een dag te vroeg :)
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wil GTA ook wel erg graag, heb de andere delen alleen niet zovaak gespeeld. Maar het probleem bij mij is dat ik gewoon tijd tekort kom. Kan zeg maar 3 avondjes in de week een uurtje gamen, dan kom je vast niet echt lekker in het spel? Misschien dat ik hem anders wel later koop als ik weer wat meer tijd ga hebben. Had nooit moeten gaan werken en lekker moeten blijven studeren :D
     
  4. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom heb je iemand anders z'n gamertag in je profiel gezet? Ik geef je een kans om e.e.a. even uit te leggen.
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Hahahahaha heerlijk om te lezen hoe die 50 cent gast afgebrand word.

    Ben benieuwd of hij nog iets durft te melden na deze tiranie van reacties lol

    Maarre ontopic: Heel kut heb namelijk eind mei mijn eindexamens en heb nog genoeg te leren dus word voor mij pas gta 4 in Juni.... :mad:
     
  6. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ja bart smit of in mediamarkt daar moet die liggen.Dat hoop ik toch
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Klote, dat is snel:eek: Of heb je gerushed?
     
  8. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon in meppel, ik ga eerst naar de dixons (daar werken domme mensen ;)) anders de frs en music store (daar werken ook idioten :D) als laatste kan ik nog naar de V&D of intertoys :+
     
  9. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Wow, je weet de complete game in tien minuten uit te spelen en daarbij een conclusie te trekken. :b:
     
  10. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het dat er nu wel mensen openlijk mogen praten dat ze het spel hebben en hebben uitgespeeld etc.??
    Eergisteren was het allemaal illegaal en nu mag iedereen er rustig over praten? Maakt mij niet uit hoor..maar volg het allemaal ff niet meer.
    En online valt tegen? hoor anders vanuit de reviews dat het juist super is...??
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij heeft het spel niet, als je een paar pagina's terug kijkt.
    Zie je dat het een echte kneus is.:)
     
  12. morti

    morti Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ik wacht gewoon tot dinsdag en ben dan in de stad voor de openingstijden :) hoop dat ik dan een examplaar heb
     
  13. Nutterd

    Nutterd Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    maar voor de mensen die hem wel echt gespeeld hebben...hoe zit het met het aantal auto's want op die site die er toen stond zouden niet alle auto's staan.
     
  14. morti

    morti Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje trouwens ik heb een full hd televisie maar ik heb geen xbox 360 premium of elite dus die heeft geen hdmi aansluiting , gta 4 word volgens mij 1080 upscaled betekend dat als je gta 4 speelt met een hdmi kabel die wel 1080 dpi aankan de game er mooier uitziet? Zou nogal klote zijn als ik niet het maximale uit gta 4 kan halen
     
  15. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Bedankt voor die opmerking, m'n hele toetsenbord onder de sinas :emo:
     
  16. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Can't wait till tuesday. Heb er echt dikke zin in, vooral de singelplayer. :)

    Wat betreft meneertje Bulletproof, overduidelijk een Minderwaardigheidscomplex. Hij krijgt gewoon alleen voldoening uit aandacht, echt zielig. :emo::'-(
     
  17. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    dinsdagavond leg ik m'n bed voor de tv en speel ik net zolang door tot ik in slaap val :9
     
  18. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik verwacht een drukke Xbox Live Night :9 :b:
     
  19. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Slaap? Ik ga gewoon helemaal niet slapen!
     
  20. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    voor degene die straks gta4 hebben en niet helemaal tevreden zijn met de belichting en kleuren word dit aangeraden...

    The game is too bright / the colours are washed out / there's too much glare.

    Pause the game > display options once in the sub menu you will need to turn the saturation to it's lowest level and adjust the brightness and contrast to the desired level before readjusting the saturation level to the required level.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina