1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat werkt inderdaad prima alleen kun je dan beter de console laten draaien zodra die het weer doet, want als je 'm uitzet en afkoelt heb je vaak kans dat de RRoD weer terugkeert en ik spreek uit ervaring. Maar goed, on-topic maar weer...

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Het is duidelijk dat je de game niet hebt gespeeld. De minpunten die je nu opnoemt kloppen niet en de minpunten die daadwerklijk in de game zitten sla je over!

Na 30 uur spelen(en nog lang niet klaar 8) ) is me opgevallen dat de slechte gfx(weinig details bij objecten die op een afstand staan, te veel blur, geen AA, fps loopt niet altijd soepel) behoorlijk je speelervaring kunnen verkloten in de eerste paar uurtjes van de game. Later begin je te wennen aan de gfx en de hoofdpijn(ja je krijgt echt hoofdpijn van dit spel! :{ :+ ) die daardoor wordt veroorzaakt.

Controls zijn heel anders dan GTA3. Niet langer kan je als een gek rondrennen en binnen 1 minuut 500 wouten afknallen. Dit vind ik jammer want dan maakt chaos veroorzaken in de stad een stuk minder aantrekkelijk. Ben daarom meteen begonnen aan de missies. Auto rijden is ook niet iets wat je ff snel op pikt en had in het begin enorm veel moeite met het afschudden van de politie. Zeker omdat ik regelmatig meemaak dat mijn auto wordt gelanceerd als ik de stoep op rij :mad: .

Nadat ik de game 10 uurtjes heb gespeeld is mijn mening over deze game 180 graden gedraaid. Tering wat heeft dit spel vette shoot-outs zeg, je ziet nu ook echt de impact van de kogels die je afschiet. Schiet je iemand in z'n arm, dan laat ie z'n wapen valen. Schiet je iemand in z'n been, dan pleur ie van de trap af of struikelt ie en blijft daar een paar tellen liggen roepend om versterking. GTA is zeker wel vet, alleen ik moest eerst heel wat uurtjes spelen voordat ik het door had. Alleen jammer dat door bugs sommige missies bijna niet zijn te doen. Dit is behoorlijk frustrerend bij missies van ongeveer 15/20 minuten.

3. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0

wel geinige stickers

4. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    De multiplayer is werkelijk briljant en bijvoorbeeld Free Mode kun je als co-op GTA beschouwen. Je hebt namelijk de hele stad tot je beschikking en de graphics zijn vrijwel identiek*. En dan moet je je eens bedenken dat je samen met 15 anderen vrij door de stad kunt racen, springen, vliegen, varen, rennen en ga zo maar door.

Ik heb me gister samen met een vriend van me, 6 uur lang kunnen vermaken in Free Mode.

* Niet dezelfde kwaliteit maar als de Singeplayer 10/10 is qua grafische kwaliteit dan is de MP 8/10 daarvan en dat is nog steeds behoorlijk goed gezien het enige verschil in de textures op de gebouwen zit. Die zijn ietsje minder gedetailleerd.

5. Furious Devil

Furious Devil Kickass Psychobilly!

Leuk Bevonden:
    0

Wat ik me af vroeg, kan je in de Free mode ook dronken worden?

6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kan toch alleen als je aan het uitgaan bent? Heb de game nog niet gespeeld maar de Free Mode lijkt me juist erg saai. Zonder missies is er niet zoveel te doen in GTA.

@mede eindhovenaar die niet bang is om de game nu al online te spelen en zich geen zorgen maakt voor een ban:
    Heeft de game matchmaking of moet je zelf een servertje starten of zoeken?

Edit:
    Heb de game nog niet online gespeeld!

Laatst bewerkt: 28 apr 2008
  7. Juugen

Juugen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd zonder missies is er weinig te doen. In eerdere GTAs pakte ik gewoon een tank maar dat kan nu niet meer

8. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Ik geloof van niet. Zou ook teveel rekenkracht vergen als je alles zou hebben zoals het in de SP is en dit dan met 16 spelers (die mogelijk van over de hele wereld komen gezien het daar op berekend is).

@ Andere Eindhovenaar

Ze kunnen je echt niet bannen als je de game origineel hebt :) Ik zit al sinds zaterdagmorgen op Live en er is nog niets gebeurd.

En het is matchmaking. Maar alle details weet ik nog niet omdat ik alles nog niet zo goed bekeken heb.

9. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Hoe kom jij aan de game origineel dan?;)

10. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Bij een winkel gehaald waarvan ik de eigenaar persoonlijk ken.

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Hier verkopen ze hem al gewoon. 8)

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Daarom speelt jou mede Eindhovenaar hem niet online ;)

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    vanwege de rekenkracht? 8)

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Laat me raden. Replay?
    Ik weet dat je het toch niet zegt, maar het is een gokje.

15. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, daar krijg ik ze nooit eerder dan de releasedate mee :p

Heb daar nu Ninja Gaiden 2 en Gears of War 2 gereserveerd maar die ga ik denk ik toch cancellen omdat ik games graag zo vlug mogelijk in huis heb :)

16. Hoefnagels

Hoefnagels Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar dan in ehv?

17. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    En plotseling worden alle Eindhovenaren wakker :')

18. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Nee hoor, want ik ga vanavond pas naar de Mediamarkt. Maar vroeg me dat gewoon af, aangezien de Replay nooit zo moeilijk doet met eerder verkopen.

19. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Bij grote releases zoals Halo 3 en GTA IV is er geen mogelijkheid dat je de game eerder meekrijgt dan de releasedate of pas wanneer alle andere winkels de game verkopen.

20. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    bart smit in nuenen(tegen eiondhoven aan) verkoopt spellen ook al welles een paar dagen te vroeg.
    had ik ook met assassins creed.

ff ontopic: kan je nog wel een beetje zn gezicht customizen met andere haarstijl ofzo, natuurlijk niet zo uitgbreid als saints row.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina