1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Hoe kun je trouwens zelf nummers in je mobiel invoeren. of kan dat pas na een bepaald punt in de game?
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mobiel omhoog halen en dan nog een keer met de Dpad omhoog drukken.
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik hoor het wel vaker, heb hem zelf nog niet gespeeld (ligt thuis op me te wachten). Maar gezien alle reviews waarin wordt gezegd dat het detailniveau hoog is en dat je ver kunt kijken lijkt het me allemaal wel mee te vallen. Als het gelijk is aan of iets mooier dan Saints Row dan ben ik wel tevreden. Misschien moet je je wel bedenken dat het een sandbox game is?
     
  4. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom ik eigenlijk aan geld, dit kon eerst toch als je gewoon iemand dood, ik trap sommige helemaal de gort in en krijg nog geen geld.

    Hoe zit het trouwens met de wapens, hoe krijg ik die?
     
  5. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het er schitterend uitzien, zelfs zonder rekening mee te houden dat het een sandbox game is!
     
  6. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Heb alleen nog maar wat heen en weer rij missies gedaan maar zelfs dat vind ik al erg leuk. Net ook de strategy guide gekregen van m'n broer.
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    een turkey gooien met bowlen is moeilijk zeg!!
     
  8. GvB

    GvB Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je een taxi stoppen?
     
  9. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    in sommige punten is het graphics gezien slechter dan saints row, bijvoorbeeld geen schaduw van de koplampen als je ervoors taatn, maar dat boeit geen ene reet, want de details zijn prachtig:)

    prachtig als je een auto jat, en dan de bestuurder zich zelf aan het handvat vast houdt, en ik hem met 100km/u over de wegsleep:)

    en het cover systeem werkt heel erg chill, alleen jammer dat je auto's niet meer exploderen als ze op hun kop liggen, zorge altijd wel voor wat mayhem:p
    ben geloof ik nog niet zo heel ver, kan niet wachten op mijn helikopter.. geweldig spel dit.. alleen ik vind die stad wel een beetje chaotisch, ben altijd een beetje gedisorienteerd, maar dat komt misschen omdat ik meestal vol gas de straten uitrij:p
     
  10. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    LinkerBumper

    alleen hoe stap je er dan in, want met Y steel je hem
     
  11. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Wapens krijg je vanzelf (tenzij je zelf eerder iets vind). Eerst krijg je een pistool..later in het spel na wat opdrachten kom je bij een wapenhandelaar en kun je vanaf dan daar steeds wapens weghalen.
    Geld krijg je steeds als je een opdracht uitgevoerd hebt
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Die krijg je door missies te spelen. Dan kom je vanzelf bij de wapenhandel. En het geld kun je van mensen afpakken. Al heeft niet iedereen geld bij zich.
     
  13. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    RB/LB en daarna bij de taxi Y inhouden, heb het al een keer gepost in dit topic..
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    is al gevraagd, RB of zo...
    en heb het spel nog niet eens gespeeld 8)

    loat moar
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hier is een hulpthread voor! Daarnaast kan dit voor mensen opgevat worden als spoilers. Even aan denken svp :)
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Y ingedrukt houden.
     
  17. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de functie van de controls niet echt spoilers..
     
  18. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je eigenlijk dingen oprapen? Bij die missen van die chinees heb ik mijn vijste maar gebruikt, maar ik ben toch beniewd
     
  19. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Wat een mooie details in dit spel zeg! _O_

    Zelf kiezen of je in de rij wilt gaan staan om tol te betalen of dat je toch gewoon door de slagboom heenrijdt! _O_
    Politieagenten die zich aan een handvat van je auto vasthouden terwijl je wegrijdt, komt er een auto van de andere kant knallen ze daar tegenaan en vallen ze op de grond. _O_
    Het zoeksysteem van de politie is echt goed uitgewerkt, je kunt je op plaatsen verstoppen zonder dat ze je zomaar zien! 8)
    Mensen die joggen, telefoon opnemen en dus gewoon hun gangetje gaan terwijl jij bezig bent met duistere plannetjes of gewoon een taxi ritje aanneemt om wat geld te verdienen.
    Ge-wel-dig! _O_
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb nu het 2de eiland ook unlocked. De bovenste. Nu nog het grote eiland, en die links daarvan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina