1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forever NL

    Forever NL Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben echt dom :p

    ik halve dag zitten spelen dacht net ff tv kijken ik save dus

    blijkt dat het niet gesaved is -_-
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, dat vind ik ook. Ok, verder zijn de graphics best aardig, wel wat beter dan San Andreas, maar idd erg korrelig. Ik had er meer van verwacht, zeker met de veelbelovende trailers.
     
  3. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Noordelijker van Broker, waar je begint, vind je wel een paar van die mooie crossers :)
     
  4. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Thuuuuiiis!! Zo, nou snel eten en dan........King Of Queens kijken 8)!!!!
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Lol-fucking-briljant.
    Ik moest vandaag werken, dus ik zat al een beetje te balen dat er een potentiele GTA dag verloren was gegaan.
    Om 5 uur snel naar huis gereden, en ik reed de straat in.. En daar stond het TNT busje haha.
    Ik stond dus voor mn voordeur en de bezorger kwam eraan! Precies op tijd.

    Anyway, nu zul je mij natuurlijk niet meer veel zien.. ;)
     
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    die 4 sterren achievement is niet moeilijk gewoon op je map even een lange rechte weg opzoeken en zorgen dat je een snelle auto hebt. als je er bent volgas dat rechte stuk uitrijden om uit de cirkel te komen en voilla . lukte mij in een keer :p ik was het vliegweld wezenbekijken en opeens had ik 4 sterren... net ook een briljante achtervolging gehad met een dikke politie agent te voet. na elke 20 meters draaide ik me om om te kijken hoe hij daar uit stond te hijgen _O_ geniaal .. toen over een hek geklommen om vervolgens te kijken hoe hij niet over het hek heen kwam :9
     
  7. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    haha... ik reed met een auto vollop tegen een andere auto aan, vloog niko door de voorruit over de voorste auto tegen een gebouw aan. En toen wilde ik opstaan liep niko heel duizelig even over straat haha
     
  8. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0

    in eindhoven 49 euri }:]\o/
     
  9. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat mijn Xbox 360 is opgestuurd voor reparatie (:mad:) kan ik geen GTA IV spelen, maar ik heb wat reviews gelezen en heb dus een vraag; Verdient deze game echt een 10?
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    JA! Ik vind zeker van wel.
     
  11. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Hij heeft geen eens tijd zijn sig aan te passen! :thumbs:

    Ik heb btw het spel zelf nog niet, wel gespeeld bij vriend op PS3. Sjongejonge ik wist niet dat zoveel game zaken nog zo moeilijk deden over het 18+ labeltje of AO whatever.. FRS niet Bart Smit niet. Uiteindelijk Intertoys wel..

    Viel wel op alle zaken waar de game nog stond deden ze daar moeilijk over 8)

    Maar vond het wel vet spelen en deze game komt dus ook nog in mijn verzameling!
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb de game nu 8 uur gespeeld en ben een Casual User! :+
     
  13. Fatal_Glenn

    Fatal_Glenn Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Bijna geen laadtijden? :confused: Dan is er hier bij mij iets mis denk ik. Word er echt niet goed van hoe lang dat ding wel niet bezig is met laden. Vooral als ik online probeer te gaan en er weer eens niet op kan, terwijl er niks mis is met m'n internetverbinding. Dan moet ie steeds weer terug naar de single-player mode. Moet je kijken hoelang dat duurt, word er niet goed van. Vind het voor de rest echt een goede game hoor. Maar hier toch ff wat mindere punten:

    * Best wel lange laadtijden, vooral als ik online wil en ik er weer eens afgegooid word en ie weer naar singleplayer gaat.
    * Sommige stukjes waar je echt geen reet ziet omdat het gewoon te donker is, en al helemaal als het nacht is...
     
  14. Leoni

    Leoni Daedric Kitty XBW.nl VIP

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    23
    Laadtijden zijn er in single player (bij mij althans) alleen als er missies worden gestart, maar winkels en huizen loop je zo in en uit, in tegenstelling tot San Andeas.
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    briljant dat er een gedeelte dukes heet en ook een auto ;) spreekt voor zich denk ik dat ik dit leuk vind
     
  16. Fatal_Glenn

    Fatal_Glenn Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, bij winkels zijn er geen laadtijden nee. Maar ik vind de laadtijden voor missie's en vooral die laadtijden van het online gaan echt lang. En dan erger ik me er zo aan dat ik dan steeds die error krijg en weer moet wachten tot ik in de singleplayer mode ben. Om dan weer opnieuw te proberen om online te kunnen gaan. Dat duurt allemaal best wel lang om dan steeds weer die error te krijgen... :')
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    jezus.. stond vanochtend om 10 uur al bij de winkel, en er stond gewoon al een rij van ± 25 mensen:|
    maargoed, gelukkig heb ik er 1 kunnen bemachtigen.

    vindt het echt een topgame, alleen het rijden vind ik ronduit kut, de camera staat niet goed. beetje naar links en het is alsof de hele weg voorzien is van een flinke plas olie.:confused:
     
  18. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    heb nu zo een 6uur gespeeld en maar 2 missies gedaan.Wat een game

    je de camera was vervelend maar na een tijd ben je het gewoon en gaat het vlot
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb absoluut geen problemen met het rijden. Had het eigenlijk vanaf het begin af aan al onder de knie.
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt dan ook een BMW M3:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina