1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het ook wel mee eens, het moet er wel leuker door worden, dat is niet altijd zo.

    Maar ik vind het toch echt een topgame met heerlijke humor, zodat ik soms zelfs in mijn eentje in een deuk lig! :D

    Soms vind ik de game iets te donker en iets te grijs en grauw.

    Mooiste ervaring: K stond boven op een dak en zie een duif. Mooi, die is van mij, vervolgens schiet ik de duif kapot. Kwam er te staan: 199 flying rats left. Heerlijk!
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  2. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik maakt net ook nog een knettergek moment mee. Ik sta te wachten op de trein. Dan staat er daar nog zo'n meisje. En net voor de trein er is geef ik haar een beuk en ligt ze voor de trein. Wordt helemaal kapot gereden en het bloed zat bij het volgende station nog op de voorkant van de trein!
     
  3. Razorraz

    Razorraz Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt egelhunter.

    Zo mooi he als het onweert. Zie je wonderschone weerkaatsingen op het asfalt en dolby surround onweer donder en regen. Echt super!!
     
  4. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb er ook 1 gevonden, omg nog 199 te gaan :{
     
  5. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb expres even gewacht met het neerschieten van zo'n vliegende rat totdat er een map komt met alle 200 erop, zodat het me straks niet gebeurt dat ik er 199 heb neergeknald en dat ik de laatste niet kan vinden...
     
  6. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al 2 van die duiven afgemaakt, maar denk niet dat ik ze allemaal vind (met kaartje zoeken vind ik zo suf).
    Wel prachtig dat mensen soms proberen hun auto terug te stelen en dan aan de deur blijven hangen, slepend over het asfalt. :lol:
    En ook leuk dat je nu lekker kan schaatsen op zn Arabisch. _O_ Ik glij ook vrolijk zo over het wegdek, alleen niet zo vaak achter elkaar. :eek: Handrem en dan in zn achteruit en dan rij je zo verder. :thumbs:

    Edit: Dit zou eigenlijk ook in GTA moeten. :+
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Iemand die kan zeggen dat VGA of Component beter beeld geeft bij IV?
     
  8. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand al de graphix van de xbox360 vergeleken met die van de ps3? Het schijnt dat de ps3 wat extra grafische efecten weergeeft
     
  9. lemco

    lemco Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt top game ja... alleen soms wat te donker en besturing niet helemaal top.. en camera vind nog grootste minpunt vooral in auto, maar online is gwoon vet alleen wat ik gespeeld heb kreeg ik niet echt snel veel mensen in 1 game.... en met zoveel mensen die het spele toch raar??
     
  10. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet door het winkeltje heen rennen, buiten zullen een paar auto's staan pak een ervan en achtervolg hem, beuk zijn busje een paar keer.
     
  11. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb het nu zo'n 4 uur gespeeld, het is zeer vermakelijk. maar ik moet nog steeds een beetje me draai vinden...

    Waar ik bij voorgaande delen ( helemaal SA ) gelijk al helemaal in de sfeer kwam, de stad opdeelde in dingen die je kon doen ( stunts en andere dingen etc ) en gelijk er helemaal in zat, heb ik nu bij IV nog steeds dat ik een beetje aan het ronddwalen ben niet wetende wat ik wil/ga doen.

    Maar dit gaat wel goed komen:) Topgame!
     
  12. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het rijden niet zo super. Meer realistisch misschien, maar verreweg van realistisch. Met meer dan 15km/h vlieg je de bocht uit:confused:
     
  13. jvalks

    jvalks Find the bird!

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen de PS3 versie spelen, heb ze beide ;)
     
  14. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused:
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ga je mond spoelen. Het rijden is juist fantastisch!:D

    En daarbij: leer logische zinnen maken;)
     
  16. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    edit
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2008
  17. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat wel ruk is (als free-roaming liefhebber, dus niet de missies) is dat als je 1 persoon neerknalt eigenlijk al direct de politie aan je broek hebt hangen. Dat maakt gewoon simpelweg mensen neerknallen (ja.. niet zo naief.. dat doen mensen :+) ontzettend moeilijk. Sure je kan cheats gebruiken, maar zelfs dan moet je maar je telefoon vinden en no wanted level aan kunnen selecteren. Dat is wel ruk:mad:
     
  18. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker nog geen rijbewijs lol
     
  19. Mayco

    Mayco Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt 't dan weer wel realistischer. Als je in het echt iemand neerknalt, heb je ook politie achter je aan :p
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dit is er al:)

    Ga ingame naar de site: www.whattheydonotwantyoutoknow.com en je krijgt alle wapens, health, armor, auto's, pigeon, ramp/stunts en entertainment locaties.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina