1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp niet wat de bedoeling is van die atm machines, is het alleen maar om te kijken hoeveel geld je hebt? Ik dacht juist dat je daar geld kon storten, maar ik kan verder niks doen bij die dingen.
     
  2. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    echt geweldige game gewoon:D vanaf 9:30 vanochtend zitten spelen, pff... fucking lan gewoon:D echt geweldig,

    ik had poosje geleden gehoord dat er exclusieve content komt voor op de 360 voor gtaIV, was dit waar?
    net iemand voor de tram geduwd, ik sloeg hem met een honkbalknuppel, hij viel op de rails, hij wou me net gaan uitschelden, maar helaas, daar kwam de tram:p
     
  3. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Haha, ik heb ook nonstop gespeeld onderhand vanaf 9:45, fantastische game :D. En er komt inderdaad exclusieve content voor de Xbox 360 rond de herfst ;).
     
  4. Achillias

    Achillias Guest

    Lol 11 uur lang zitten spelen.
     
  5. Razorraz

    Razorraz Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook ongeveer 10 uur gemaakt gister. Jammer dat ik dadelijk moet werken =/
     
  6. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40

    Dat heb ik precies ook! Tussen de story-missies door rij ik maar een beetje doelloos rond (nou ja, doelloos, altijd op zoek naar iets en de stad leren kennen). Het is bijna net alsof je zelf in een nieuwe stad bent: waar moet ik heen en waar zit wat! Gewoon door blijven spelen dus.

    Wel een paar minpuntjes:
    - camera doet echt niet altijd wat ik wil, draait van zichzelf teveel mee! Geen ramp, maar wel wennen...
    - auto's en bochten maken, fucking hell wat gaat dat kut. Full Speed rijden is er niet bij... Dat wordt wat later met de chase-missies.
    - Het wanted level systeem is tof gedaan maar er zijn wel overal agenten! je kunt veel moeilijker even lekker lopen kloten op straat zonder gelijk 2 of 3 sterren te hebben. En dat was juist zo leuk aan de gta serie; de botte boer uithangen!

    Maar that's it! Verder is het verdomde indrukwekkend allemaal, nee, overweldigend!
    Nu maar eens 200 duiven gaan zoeken, hahaha!
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb heel de namiddag en de avond gta gespeelt .Wat een game straks weer verder doen
     
  8. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd.. dat stoort mij dus ook enigzins. Gelukkig heeft de PS3 versie een cheat voor godmode ofzo. Dus ik hoop dat deze cheat ook ooit uitkomt bij de Xbox 360 versie. Alleen eerst ff op alle eilanden komen.
     
  9. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Pf lig hier met een kater bij mijn broer thuis . Enige wat ik wil doen is gta spelen . Alleen een vriend van mij ligt nog te slapen dus moet nog dus wachten
     
  10. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb je eigenlijk ook en soort garage ofzo waar je je auto's kan parkeren? Of krijg je dat later pas?

    P.S. In de handleiding staat bij de credits en dan testers: Michael Jackson:9
     
  11. Achillias

    Achillias Guest

    Nogmaals iemand enig idee of er verschil zit tussen offline en online gfx?

    Of ligt het aan mij want ik vind online er niet zo mooi uitzien en offline wel.
     
  12. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een gereserveerde parkeerplek voor de deur.
     
  13. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister vergeleken , Geen verschil.

    Ben nu op het middelste eiland wat is die straat met al die neon verlichting etc mooi zeg :eek:
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    De framerate is niet helemaal vloeiend, heb het idee dat het merendeel van de game een lichte slowdown bevat.
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ligt het aan mij of sturen de auto's zo stroef? Hoe maak in ik in hemelsnaam een scherpe bocht als ik hard rijdt zonder meteen stil te staan door handrem>?
     
  16. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan geen normale bocht nemen als je hard rijdt, je kan ook geen normale bocht nemen met gemiddelde snelheid. Je moet heeeeel langzaam door de bocht om op de weg te blijven.
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga stuk van dei droge humor jonge!
    sta je bij zo'n hotdog stand, roept die verkoper superdroog: "My dogs are hot and long!"
    en als ik dat zo vertel klinkt het niet zo grappig maar als je gewoon voorbij loopt en je hoort dat zo...
     
  18. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Laadtijden zijn er inderdaad alleen bij missies. Bij mij liep-ie toen ook één keer vast. Opnieuw opgestart en hij deed het weer.
    En je kunt redelijk wat aanpassen hoor, om het lichter te maken. Start -> Display -> zet de eerste drie op jouw gewenste instellingen. Helpt zeker!

    Ik ook, een of ander liedje met "ein, zwei, drei" op de radio. :+

    - Er komen later meerdere meisjes bij, als je naar het Internetcafé gaat. :)
    - Ik heb ze ook nog niet zien staan langs de weg, maar op de snelweg kom je er echt aardig wat tegen. Gewoon voor ze gaan staan en ze remmen.
    - Ik vind het vanaf het begin af aan al geweldig, maar ik snap je punt. ;)

    Leuk als je tegen een brievenbus aanknalt trouwens, al die brieven de lucht in! *)
     
  19. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, mijn eigen stukkie maar es geschreven. Heb gisteravond voor het eerst kunnen spelen tot heel erg laat in de nacht. Effe wat plus en minpunten.

    + De stad leeft echt. Ik ben al een paar keer gaan staan op een willekeurige plek in de stad. Mensen kregen ruzie, of er was een aanrijding en de ambulance kwam erbij. Een rasta die wegrent voor een hele dikke politieagent waarna agent het opgeeft. Heel leuk om naar te blijven kijken.

    + De besturing van voertuigen is best wat realistischer gemaakt. Het is wennen maar als je het door hebt rijdt het erg goed.

    + De minigames zijn echt een goede toevoeging aan het spel. Heb me goed vermaakt met poolen en was zelfs erg verbaast dat je behalve de richting van je queue ook de positie en hoogte op de witte speelbal kon aanpassen. Erg uitgebreid.

    + Physics zijn echt geweldig. Ik had een hele mooie auto gejat, maar politie ziet me en schiet op me. Allemaal kogelgaten en afgeblakerde verf op me auto :mad: In een huis een schietpartij, je schiet dunne tussenwandjes ook kapot, erg mooi gedaan.

    + Graphics. GTA 4 Xbox 360 via HDMI op me Sony Bravia, het is een plaatje om te zien. Hoge details, wereld en effecten zijn heel goed.

    Ik heb echt ook minpunten:

    - Graphics. Het spel is vrij donker, contrast en brightness omhoog sliden was wel een must. Ik begrijp dat niet, juist in dit soort spellen moet je vaak verder kunnen kijken, achtervolgingen bijvoorbeeld. Of kleine details op de grond zien. Die zijn lastig als het spel donker is. Bovendien vind ik persoonlijk altijd dat als zon spel erg donker is, je de pracht en praal van zon wereld mist. Verder natuurlijk het bloom en blur effect. Bloom mag van mij wel uit, maar dat kan helaas niet in de opties. Ik zet dit in elk spel uit omdat ik dat effect verschrikkelijk vind. Vervolgens de blur. Deze is snachts minder en overdag meer. R* probeert middels blur een smog effect te creeeren. Op zich aardig en realistisch, maar het is alleen meer irritanter dan mooi. Ik vind verder dat kleuren heel erg vol zijn overdag, dat is op zich een pluspunt, alleen persoonlijk hou ik van scherp en strak. Gelukkig kun je met saturnation de kleur er wat minder laten uitkomen. Komt overigens ook het blur effect ten goede.

    - Camera. Autorijden doe je met je leftstick (sturen) . Camera in en uitzoomen kan dus ook met je leftstick. ANNOYING :x Zodoende loop ik geregeld te kutten met de camera als ik aan het autorijden ben.

    - Telefoon. Telefoonmenu en met name SMS'sjes zijn slecht te lezen als je op afstand zit van je TV. De tekst van je telefoon is zwart en de achtergrond is donkergroen. Dat leest bijzonder kut.

    - De minigames zoals poolen en bowlen kun je helaas niet alleen doen. Dat vind ik erg jammer. Ik wil niet constant missies doen en dan had dat een leuke afleiding geweest.

    Al met al ben ik stiktevreden ermee. Alle bovenstaande minpunten zijn slechts kleine annoyances, het spel blijft gewoon goed.

    Nu weer verder\o/
     
  20. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49

    haha idd daar ook om moete lache. Ze roepen ook "who want's to buy my wiener" :D

    -Volgens mij op het 2e eiland staan crossmotors langs de weg, bij eiland 3 is er zelfs een motorshop.

    -via internet kan je daten, zelfs met kerels (gewoon afspreken en gelijk koud maken\o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina