1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hahahah zat net ff een stream te kijken en zag wat dope dingen. Op je motor wegrijden voor de politie, van je motor vallen en dan te voet verder met je helm op. En gooit hij hem tijdens het rennen weg.

    En ik zag hem net in een dikke 300 c rijden.

    We gaan zeker weer veel ouwehoeren alleen kan je volgens mij ook geen characters maken.

     
  2. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook niet je spieren etc trainen toch?
     
  3. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    En toen was het feest voorbij!

    Bron
     
  4. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Mijn plan was om de 29e (rond openingstijden ofc) heel Amsterdam af te gaan (meer dan 10 winkels) op jacht naar de game, maar ik begin steeds banger te worden dat hij dan al overal uitverkocht / 'uitgereserveerd' is door de winkels die toch vroeger verkopen... :'-(
     
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Geen winkel mag hem vroeger verkopen, ook niet als de buren dat wel doen.
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, dat had ik ook begrepen van een retailer.
    Het wachten op de game word wel steeds moeilijker. :) Heb gisteren weer even San Andreas zitten spelen om vast een beetje in de GTA stemming te komen.
     
  7. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Nee okee, maar het zijn die pre-order kits waar ik me zorgen over maak. Als een winkel bijv. 1000 kits heeft verkocht en 500 games binnenkrijgt (wel erg overdreven maargoed) kom ik daar aanzetten zonder pre-order...

    Weten mensen winkels die niet aan die pre-order kits doen, waar dus het principe 'Wie het eerst komt, het eerst maalt' geldt?
     
  8. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    Online kun je niet als Niko spelen en kun je dus zelf een character creeeren voor het online gebeuren. Alleen niet zo uitgebreid als SR.
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    In heel Amsterdam zou er toch wel minstens 1 winkel zijn waar je hem nog kunt kopen? Lijkt me wel, gewoon vroeg komen;)
     
  10. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.868
    Leuk Bevonden:
    9.251
    Idd lijkt mij ook. Vroeger trapte ik er nog wel eens in om te preorderen. Het is me nu al gelukt om halo 2 en 3 op de dag van de release te krijgen, net als AC of COD4. Allemaal spellen met een grote hype en zogenaamde dreigende tekorten. Ik wandel volgende week in mn lunchpauze naar de mediamarkt hier om de hoek en het moet wel heel gek lopen wil ik er geen een kunnen kopen.
     
  11. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ik ook. Het is wat jij al zegt. Ik heb ook nog nooit gepre-orderd, en de game al voor of op de dag van release zelf op kunnen pikken...
    En dan heb ik niet eens grote steden in mijn omgeving..
     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Het werkt zo,

    Als een winkel 30 preorder kits heeft verkocht zal hij minimaal 30 games binnen krijgen. Omdat de games soort van al verkocht is. Hij zal dan natuurlijk veel meer krijgen dan 30, om nog genoeg games in de winkel kunnen leggen.
     
  13. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Het is meer andersom bijna elke winkel die pre-orders verkoopt krijgt boven op de pre-orders nog een hele hoop die de op de schappen gaan. Zeg nou zelf als ze dat niet zouden doen zouden ze een hoop omzet mis lopen. ;)

    Alleen door het aantal pre-order kits weten ze juist hoeveel ze minimaal in stock moeten opslaan.
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Deze dagen lijken het langst te duren, terwijl het nog maar 4 dagen tot de release zijn...
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Weet iemand toevallig inmiddels al of er ook achtbaan treintjes ;) rijden bij die coaster die ik overal zie? Op alle filmpjes zie ik alleen maar de coaster zelf, maar niet een werkende. Het zou wel jammer zijn als je daar geen ritje in zou kunnen maken.
     
  16. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister gevraagd bij de FRS of ze nog van die kits hadden maar ze mochten ze niet meer verkopen omdat ze niet wisten hoeveel ze binnenkregen.
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ben ik ook wel benieuwd naar.
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zat gister die stream te kijken, toen was die bij de rollercoaster, toen zie iedereen in de chat dat die erin moest gaan.
    En toen zei die gast dat het niet kon omdat het nacht was. Dus ik denk dat je overdag wel kan.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol.

    What GTA has done to some Aussies...

    --------------------------------------------------------------------------------

    Hey guys, been browsing this forum for a while prior to the big day coming, but events of last night have forced me to register just so I can post the story.

    I'm obviously from Australia and I work as a police officer over here. I'm heading out to the midnight launch on Monday after work. Last night I was working a late shift whereas we were just doing some random late night patrols. We got a call from a woman closing a late night supermarket that she saw two kids around 16-18 years old in dark clothing hanging around the complex. She thought she heard them talking about drugs of some sort. We thought what the hey, we'll go and check it out. We were a good 15 misn away at the time As we were heading over there, we get another report that a security company has called us saying that the EB Games at the same complex had an alarm going off (which is, funnily enough, right next to this late night supermarket).

    We get to the location (in around 3 mins- would have been longer if we were not already heading there) and see the front window has been smashed, and there were two youths attempting to break through a door located at the back of the premises (with the alarm being silent, they thought they had plenty of time). The youths didn't put up a fight, co-operated and were arrested.

    But here comes the beauty of it; upon questioning them they tell us that the reason they were breaking into the premises was to steal cash, but we were sure they were trying to lift merchandise to try and sell on the streets. Problem was they didn't have any bags on their persons so it didn't seem very viable. Then we checked their mobile phones.... finding communications between them both to try and steal copies of, you guessed it, GTA4. But the funny part is it they were trying to steal and sell it; they were stealing copies for THEMSELVES...

    Would have loved to say I need to take the games as evidence (one might get lost on the way...) but alas I'll be waiting til Monday Night. Needless to say, I had a good fuckin' giggle about it considering I read so many posts on here saying "we should go rob the store!" Perhaps they are GTAGaming posters...
     
  20. Hoefnagels

    Hoefnagels Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    [SPOILER.................................................................] ja, die zijn er, je kan er ook in
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina