1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 23 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je kon toch de blur uitzetten?
     
  2. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Volgens mij niet. Ik heb bij options/display alles gecheckt en ik kon niets vinden. Het enige wat je kon instellen was brightness, contrast en de andere gebruikelijke opties.
     
  3. joeperd

    joeperd TaH PoWnz0r

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    lucky bastard :9
     
  4. Ferror

    Ferror resU deretsigeR

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen.
     
  5. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    [yt]RfiB3SbXZrQ[/yt]

    zal wel die uitgelekte torrent voor de 360 zijn ofso, hij is wel echt volgens mij iig.
    maarrr, ik vind hem niet mooier dan saint's row. beetje een stoffige look
     
  6. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    het is opgenomen met een camera. Aan de hand daarvan kan je echt de graphics niet goed zien.
     
  7. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Kopt, toen ik GTA IV vanmiddag eventjes speelde irriteerde ik me zelfs aan die "blurry look".

    /Mod Als je hem niet legaal hebt, ga dan lekker thuis spelen. Maar niet hier ermee patsen - the Matrix
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 apr 2008
  8. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    ja, maar dan wil het nog steeds niet zeggen dat het mooi is.
     
  9. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    nou kon het niet laten maar dit filmpje is de eerste gameplay die ik zie. Grafisch kan ik er niks over zeggen omdat het met een camera is opgenomen. Maar wel gaaf als je een te lange burnout maakt dat je band ontploft haha nog nooit eerder gezien in een game.

    PS: is in nederland ook de pack van gta4 en xbox 360 te koop voor 199 euro zoals bij de moffen?
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  10. stoner4life

    stoner4life GTA-addict

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    gta4 niet mooier dan saints row. blind of neemt niet genoeg met?

    hij is weliswaar wat blurry als je hard rijdt maar das geen storende factor imo.

    behoorlijke understatement zeggen dat ie nix mooier is als saints row. ooit saints row gespeeld uberhaupt? ^^

    het enigste storende voor mij, is dat af en toe als je hard rijdt dat en dan tot stilstand komt, je sommige dingen plots ziet verschijnen. zo verscheen er plots eens een complete trap a.d. zijkant van een huis, en een stuk gras waar ik op stond dat was wel waus

    ps speel het eens op een hd tv dat kan ook schelen. gfx zijn prima niks mis mee naar mijn idee. hoeft niet GOW like te zijn. beetje gta-fan neemt genoegen met hoe strak en mooi het er uitziet -helemaal in vergelijking met vorige deel-
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2008
  11. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    De graphics vind ik eerlijk gezegd niet echt mooi, maar het kan ermee door. De explosies daarentegen zijn ongelooflijk vet. Nu nog wachten tot dinsdag. See ya!
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Ook al zou het er als Bully op de X360 uitzien. Zou ik genoegen mee hebben..
     
  13. Boony

    Boony Dont eat yellow snow

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens denk eens aan gameplay en details hoe mensen reageren en doen plantjes bloemetjes bewegen niet alleen als het mooi is :D
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mensen die aan de zijkant van de straat aan hun auto aan het klussen zijn.
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    haha geen grap deze film heb ik gisteravond nog gezien en toen vond ik dit stuk zo briljant :D
     
  16. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    haha de recensies waren gaven de film allemaal maar 1 van de 5 sterren. Ik vond hem anders superleuk. Dit is idd een erg leuke grap.
     
  17. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt wel vrij ernstig? Kan me niet voorstellen dat het zo rampzalig is?
    Heb er verder namelijk nog niet echt veel over gehoord/gelezen, dat dit echt zo ernstig is?. Zou best jammer zijn.
    Iedreen heeft natuurlijk zijn eigen mening over de gfx, maargoed. Ik ben benieuwd, ik geloof dat het wel goed zit. HOOP ik
    (A)
     
  18. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    In de video's die ik tot nu toe heb gezien vond ik het wel meevallen/niet storend. Doordat ik er niet op gelet heb eigenlijk totaal niet opgemerkt.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    True. Stelletje zeikerds ook altijd. Heb je wel eens naar die animaties gekeken ? Hoe Niko zijn handen gebruikt als er een auto voor hem staat, en hoe hij zelf loopt. Dat is pas Next Gen en niet stil blijven staan als een pop bij Saints Row. :{
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    en hoe die trappen loopt, zag er echt geweldig uit. Zulke kleine details maken het een fantastisch spel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina