1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Lol die discussie over dat oranje filter, classic :lol:

Dat had je gewoon op een bepaald moment van de dag. 'S avonds had je trouwens een blauw filter en 's nachts een zwart filter!

2. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij ons toch alleen tijdens het WK.

3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Wel als ik zie hoeveel stront hier gepost wordt.

HYPEHYPEHYPE

4. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dan ook, dan zat er toch een oranje filter in? Nou die dus, vond ik teveel en te vaak aanwezig, nog een portie overdosis aan bloom en wazige shit, nou dat dus, schrok me kapot tijdens m'n eerst speel sessie. Denk m'n tv is kapot, zat dan ook direct te kloten in de opties met de kleuren, was zwaar droevig toen, maar er is toen een tijd geweest dat bijna elk spel oranje was, oranje was next-gen!

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Helemaal niet, Hannes. Je bent gewoon lekker selectief plaatjes gaan plaatsen.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Mja, toevallig ben ik laatste week bezig met een playthrough en ik vind de game allesbehalve warm, maar eerder donker en koud.
    Maarja, baseer jij je maar op Google plaatjes :D

7. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sgoed jonge.

Tis hier toch felblauwe lucht? In ieder geval, zat een kut filter overheen, bij Gay Tony was die eraf, was direct scherper en kleurrijker.

Laatst bewerkt: 12 sep 2013
  8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik waarschuw je maar alvast: ik heb het donkerbuine vermoeden dat ook in GTA V weer oranje filters zitten.

9. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog niet gezien, mag savonds best oranje worden, als het maar niet continue is, maar die filters hebben ze al weg gehaald bij Gay Tony, dus komt goed.

Lost and Damned had ze ook heel erg, dat fletse oranje/bruin.

Gay Tony niet meer.

Duidelijker kan ik het niet laten zien ;)

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dat zou messed up geweest zijn. Maar Rockstar's games staan erom bekend dat ze elke keer verbetering krijgen qua animaties, physics, graphics enzovoort. Van IV naar RDR was al een grootse stap, want weg waren de tyfuslelijke waterverf graphics die je vooral overdag in de game zag, controls en animatie waren volop verbeterd, schieten etc...dus alleen maar logisch dat V hiervan ging profiteren. ;)

11. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28

Liever een kut filter dan een oranje filter! :thumbs:

12. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit zo de map van GTA 5 eens te vergelijken met die van voorgaande rockstar games... (zie hieronder) Mijn conclusie: GTA 5 wordt veels te klein, met een mega kleine stad! Ik heb de mijne gecanceld...

13. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ooit gehoord van schaal? het is niet zo dat je 2 maps over elkaar heen kan plakken.... het zegt pas wat als je de verhoudingen tussen de 2 maps weet.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dit is zo selectief jongen :lol:

Gay Tony:

Vanilla game:

Snap je nou echt niet dat Rockstar gewoon een simpel systeem heeft gebouwd voor dynamische weerseffecten, met bijbehorende filters?

15. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  16. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik zie precies wat dantiney bedoeld. :+

Die filter was best wel aanwezig bij GTA IV, maakte niet uit wat voor tijd van de dag het was de filter was er most of the time.

Maar zover ik me van RDR kan herinneren hebben ze die filter daar niet overheen geplakt. Uiteraard wel zon's ondergang gloed etc maar dat was gewoon goed gedaan.

Voor zover ik gameplay gezien heb van GTA V zit hier niet die filter over die dantiney bedoeld.

17. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Haha :D

18. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Start GTA4 even op, daarna Lost, en daarna Gay Tony, snap je wat ik bedoel, cheers! :b:

19. Seh

Seh Guest

20. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx! :)

Er was zelfs nog een spel, als ik me niet vergis een Ratchet game? Maar daar kon je de optie 'Next-gen' unlocken, een oranje filter eroverheen, was een beetje een steek naar alle spellen die toen zo graag een oranje filter eroverheen moesten gooien omdat het zogenaamd next-gen eruit zou zien, denk aan Dirt en GRID bijvoorbeeld, GTA4 zat ook rond die tijd, dus oranje was the bomb.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina