1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Yo dantiney

Je bent duidelijk de weg kwijt. Ik zal je even helpen je moet deze kant op.

You're welcome :)

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Een OW lijkt het wel.

3. dantiney

dantiney Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laat dan zien? Is te simpel een emoticon.

/Mod En nou kappen knul! Als je inhoudelijke details van GTA V wilt bespreken kan je of in het leaked topic terecht, of je gebruikt spoilers. Er zijn gewoon zaken die mensen zelf willen uitvogelen en ontdekken. Als men dat dan zegt hoef je niet kinderachtig te reageren graag.

En lees svp ook even de FAQ door van XBW. :)

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Dit is niet zomaar 'een voertuig'. Ik wist niet dat het kon godverdomme. Dat zijn juist leuke dingetjes om zelf uit te vinden. Bedenk je nou eens dat niet JIJ bepaalt voor anderen wat wel en niet een spoiler is.

Laatst bewerkt: 16 sep 2013
  5. plazz

plazz Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dantiney, ga je zusje lekker trollen.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol ga je het nu hebben over "simpel"?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Jongen, dit voertuig krijg je als je de game koopt, die je zelf moet toevoegen via een XBL code. :emo:. Sowieso, hoe weet je dat de Atomic Blimp een voertuig is als je er nog nooit van gehoord heb?
    Oftewel onmogelijk dat je dit ding kan gebruiken zonder het bewust toe te voegen, dus je stelt je een klein beetje aan.

Als je leuke dingetjes zelf wil uitvinden kun je beter uitloggen. Straks gaat er iemand nog zeggen dat er fietsen in de game zitten. Dat zou natuurlijk wel een hoop verpesten.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Godverdomme, zitten er fietsen in de game? Waarom zeg je dat nou? :mad:

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hoe is dat eerste allemaal relevant? Het is allang bekend dat dat ding in de game zit omdat er juist een speciale code voor moet worden ingevoerd.

Wat er in-game mee kan staat daar TOTAAL los van, en al helemaal dat je hem op kunt blazen.

Nogmaals: jij bepaalt niet voor mij wat ik wel en niet te weten hoef te komen.

10. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    dantiney kan woensdag weer terug komen als iedereen kans heeft gehad de game te spelen. En hij wat afgekoelt is met zijn kinderachtige gedrag. :)

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Waarom is dit?

https://twitter.com/RockstarSupport/status/379493174768439296

ik heb helemaal geen zin om de disc drive de hele tijd te horen spinnen...

snap wel dat als er een optionele install is en je dan ook de main disc installeert je op 2 fronten je HDD gaat aanspreken (ipv gamedata zowel van dvd als hdd te streamen) maar in BF3 heb ik daar bijv nooit problemen mee gehad...

12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Krijg nou tieten!

Als er maar geen dieren en jetski's inzitten dan ga ik met Dantiney wel Call of Duty spelen.

13. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Als je zelfs dit soort dingen niet wilt weten, wat doe je hier dan? Wat wil je hier dan nog weten?

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nee, maar je zit wel lekker te surfen in dit topic en als je dan wat leest wat in de game zit is de wereld opeens te klein.

Het probleem met gasten als jou is dat als je een spoiler leest het nooit je eigen schuld is, maar altijd van de bron. Terwijl je zelf wel gewoon dit topic leest, waar allerlei dingen worden besproken die wel/niet in de game zitten (daar is dit topic voor). Als je dan wat leest wat je wellicht niet wilt weten, is dat gewoon je eigen stomme schuld.

Als wij niet mogen bepalen wat je wel en niet te weten hoeft te komen kan dit topic dicht, want misschien wil je geeneens weten hoe de hoofdpersoon heet. Hoe kunnen wij ruiken wat een spoiler is en wat niet? Mag ik dan ook niet zeggen dat er een berg in het spel zit? Of een hond?

In principe is iets een spoiler als enkel iemand die de game speelt het weet, en dat is bij de Atomic Blip amper het geval aangezien dat gewoon gratis wordt meegegeven met elke pre-order, en hier dus ook actief op geadveert wordt.

Oftewel, doe een beetje volwassen.

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Daar hebben we het vorige keer al over gehad. Worden hier alleen maar posts geplaatst met kleine details dan? Volgens mij niet.

Ik wil ook genieten van de hype zonder het risico dat mensen dingen spoilen. Is dat zo raar?

Edit: geldt ook voor Tyrant z'n laatste post.

Weten dat de Atomic Blimp in de game zit of weten dat je hem op kunt blazen is nogal een verschil, niewaar? Dat eerste is algemene, door R* verspreide info. Dat tweede absoluut niet. We hebben niet voor niets een leaks/gameplay topic. Het is dus JOUW schuld, en niet de mijne.

Laatst bewerkt: 16 sep 2013
  16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb wel soms het probleem dat mijn xbox vastloopt als ik het installeer (of een GoD game aanzet). Niet zomaar, maar wel als ik mijn xbox lang aanlaat. Misschien dat GTA nóg meer vraagt dan?

17. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Vielen dank :)

Begint bij mij toch wel te kriebelen... Wou wachten met GTA V tot ie wat goedkoper was maar las dat ie maar 47 euro kost :eek: Alle goede voornemens met betrekking tot mijn backlog ten spijt denk ik dat ik binnenkort even langs de MM fiets...

18. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Huh? Dit is wel raar je zou zeggen dat als je de game op je HDD installeert, dat game beter en sneller draait en sneller laad.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Nogmaals, waarom is het een spoiler als Rockstar er zelf enorm groot mee adverteert? Je gedraagt je gewoon als een klein kind.

Edit: hoe weet ik nou weer of je hem op kunt blazen 8). Je kunt een auto opblazen. OMG SPOILER.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is normaliter ook zeker zo. Leessnelheid van de hdd af is hoger dan leessnelheid van de dvd drive af.

Misschien streamen ze zoveel van die data die je met disk 1 installeert dat de er onvoldoende bandbreedte is om ook nog de data van de play disk van de hdd te streamen?

En willen ze daarom dat je dat via de dvd doet.

maar dan zou je verwachten dat je al lang ergens anders een bottleneck tegen gaat komen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina