1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel X]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Holy shit, je krijgt echt aardig wat geld als je taxi jobs doet :9.
    Had net 212 dollar van een ritje van 2 kilometer.

2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Kan je nu eigenlijk nog steeds perks etc unlocken door side missies te doen? Zoals in GTA SA je health en armor upgrade kreeg als je ambulance en politie missies deed etc.

En weapon unlocks als je stuff collect?

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Wat zijn nou precies de verschillende kleuren onder de map? En ik ben er nog niet helemaal uit hoe die skills werken, gaan die automatisch aan als de meter vol zit?

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    How?:D

Want ik heb een tijdje in die tent gezet en twee grietjes vonden mij 100% leuk en toch zeiden ze allebei...i ain't some kind of ho etc. Dus hoe? :)

Hahaha ja hij scheld ze goed uit inderdaad. Maar inderdaad..na 3x groeten begint ie echt te dissen. Ach..het is geen Rpg natuurlijk waar je echte gesprekken aangaat. Maar ik dacht dat we ook een middelvinger konden opsteken?

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Geluid is zwaar hinderlijk van de console drive.. ik ga toch de dvd installeren en kijken of het echt zo erg is.

6. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Als je in een auto zit, geen wapen geselecteerd heb en je drup op LB. Mensen schuren ook daadwerkelijk weg uit angst. Zelfde als je met de handrem ingehouden gas blijft geven achter iemand die voor rood staat; worden ze bang en vluchten weg.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij mij is die stil en ik heb zelfs een oude xbox. Maar heb hem nu toch geïnstalleerd en moet zeggen ik zie geen verschil eigenlijk. Dus laat hem mooi erop staan. :)

8. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Oh zit dat positief/negatief groeten zit er nog steeds in net zoals bij SA? Met welke knoppen doe je dat op de 360 versie?

9. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Rechterpijltje op je D-pad. Maar dat is dus mijn punt, je hebt 1 knop voor positief en negatief, dus het is random.

10. JustBlaze

JustBlaze Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Ah dat is wel jammer. Heb gelezen dat je inderdaad je middelvinger kan opsteken in de auto door unarmed te zijn en dan op schieten RT te drukken. Ga ik zo even uittesten.

Laatst bewerkt: 17 sep 2013
  11. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Huh? Dan is mijn Dvd drive kapot van mijn
    Slim? Hoor 'm echt goed opstijgen. :mad:
    Aan het installeren, als je toch bijna geen verschil merkt dan liever zo.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh het moet in de auto, ok straks effe checken. :)

Echt random zou ik het niet willen noemen. Ik heb steeds dat Franklin de eerste 3x chill doet tegen iemand en bij 4x begint hij te schelden. Maar kan het mis hebben hoor.

Wat zijn de cops trouwens eikels zeg. Loop ik rustig langs eentje...Frankie zegt...Hey what's up homie en meteen die agent lullig en triest doen en je ook gelijk een zet verkopen, hahaha.

13. reatrix

reatrix Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Net na de eerste missie, dus dat je die auto in je garage zet moest ik een save data kiezen, dit maakte niet uit als je die op hard drive zet toch?

14. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40

Nee, natuurlijk niet. Gaat enkel om de installatie disk.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik probeer de ifruit app op mijn Ipod Touch te installeren via iTunes maar hij doet er een eeuwigheid over. Is dit normaal? Hoe eerder dit naar Android komt, hoe beter...fucking shit zeg.

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Hier gaat het ook errug traag. Denk dat flink wat mensen hem aan het downloaden zijn.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb wel een minpuntje aan de game. De framedrop als je je auto snel rijdt en vooral overdag. Is best veel. Wel jammer.

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb weinig verstand van iOs, maar wanneer ik het via de store op de Ipod Touch zelf doe krijg ik te zien dat ik iOS 4.3 moet hebben. Die is zeker niet aanwezig voor een Ipod Touch uit 2007? Want ITunes zegt dat ik de nieuwste al heb. Of moet ik een update voor de Touch weer anders uitvoeren? Zo ja...hoe?

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    De app download bij mij helemaal niet. Hij zegt dat ik te weinig vrije ruimte heb op mn iphone terwijl dit niet zo is.

20. PimpmasterB

PimpmasterB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: die framedrops, zijn die ontstaan voor of nadat je de tweede disc op je HDD hebt geinstalleerd? Want dat was volgens Rockstar ook het probleem met een volledige installatie, framedrops hier en daar + (iets meer) texture pop-ins. Ik ben benieuwd naar je antwoord.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina